nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
vrijdag 11 mei 2012 om 20:13
Hoei! Daar ben ik weer. Ik was een paar dagen ondergedoken.
Foam is geweldig. Het is niet zo groot, maar wel heel mooi. Ik heb nu onderschriftenwedstrijd gevonden. Ik vond het een leuke actie en een leuke prijs.
Leuke blog, MissP! Als je nog ruzie wil, moet je thuis even 'fietstas!' roepen tijdens de volgende wedstrijd
(geleerd van een vriend uit Nijmegen).
Foam is geweldig. Het is niet zo groot, maar wel heel mooi. Ik heb nu onderschriftenwedstrijd gevonden. Ik vond het een leuke actie en een leuke prijs.
Leuke blog, MissP! Als je nog ruzie wil, moet je thuis even 'fietstas!' roepen tijdens de volgende wedstrijd
vrijdag 11 mei 2012 om 20:49
haha ja die benaming ken ik, wordt hier thuis idd. niet erg gewaardeerd.
ik had dit x niet mee gaan, wat goed dat je gewonnen hebt! wat heb jij gewonnen?
leuk dat jullie mn blog leuk vinden. houden jullie het zelf in de gaten of mot ik een gil geven als ik een neiuwe heb?
ik ben muffins aan het maken voor moederdag.
portie vanmiddag had ik te lang in oven dus was meer baksteen. probeer het gewoon nog een x...
ik had dit x niet mee gaan, wat goed dat je gewonnen hebt! wat heb jij gewonnen?
leuk dat jullie mn blog leuk vinden. houden jullie het zelf in de gaten of mot ik een gil geven als ik een neiuwe heb?
ik ben muffins aan het maken voor moederdag.
portie vanmiddag had ik te lang in oven dus was meer baksteen. probeer het gewoon nog een x...
vrijdag 11 mei 2012 om 21:04
Zit in Frankrijk in overnachtings chambre d hotes.... Theedochter besloot flink wagenziek te worden tijdens de file in Parijs. We hadden een bakje gegeven en daar heeft ze de helft ongeveer in gespuugd. (laat zich raden waar de andere helft is gebleven)
Dat is al wel verbetering. De eerste keer dat ze wagenziek was moest ik heel snel iets pakken en vond..... Een envelop! (werkt niet).
De tweede keer moest ik weer snel iets pakken en vond..... Mijn lievelingsshawl! (werkt gedeeltelijk)
Hier in Frankrijk maar eens een apotheek opzoeken.
MP, ik vind een seintje wel handig als je nieuwe blog er is!
Dat is al wel verbetering. De eerste keer dat ze wagenziek was moest ik heel snel iets pakken en vond..... Een envelop! (werkt niet).
De tweede keer moest ik weer snel iets pakken en vond..... Mijn lievelingsshawl! (werkt gedeeltelijk)
Hier in Frankrijk maar eens een apotheek opzoeken.
vrijdag 11 mei 2012 om 21:13
MissP, we lijken langs elkaar heen te praten...Ik bedoelde dat ik het leuk vond voor jou Ik ben niet zo goed in onderschriften
En seintje is wel fijn.
OETL: Wat vervelend voor je dochter! Zit ze niet zo vaak in de auto of kan ze er gewoon niet zo goed tegen? Hopelijk vinden jullie pilletjes die werken.
En seintje is wel fijn.
OETL: Wat vervelend voor je dochter! Zit ze niet zo vaak in de auto of kan ze er gewoon niet zo goed tegen? Hopelijk vinden jullie pilletjes die werken.
vrijdag 11 mei 2012 om 21:29
Hahahahah Isa, ik las dus precies hetzelfde als MP, ik dacht dat je de onderschriftenwedstrijd had geWONNEN, in plaats van geVONDEN... Goed lezen is ook een kunst, hahaha! Ik heb nog niet gekeken welke inzendingen hebben gewonnen dit keer, eens ff zien.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 11 mei 2012 om 21:33
zaterdag 12 mei 2012 om 20:37
quote:Ookeentheeleut schreef op 11 mei 2012 @ 21:04:
Zit in Frankrijk in overnachtings chambre d hotes..
wacht ff, ik kom donderdag ook naar La Douce France.
kunnen we daar verder nutteloos ouwehoeren (in het frans bien sur)
ok als je een seintje handig vind zal ik het doen. he ik vind het zo leuk dat jullie mijn schrijven leuk vinden. best goed voor mn zelfvertrouwen, dat blog.
vandaag weer een behoorlijk end gereden. ging erg lekker.
heb ook een stukje weer es in een automaat gereden. (ik mocht zonder lesbord, want heb dat rijbewijs al...volgens mij mag je dan niet eens met lesbord....)
Isa: hahaha grappig. zag het net toch duidelijk staan dus snap mn vergissing niet.
Soezie: wat goed! er is dus weer een nieuwe? zal ff een kijkje nemen.
verder vandaag heel veel gedaan, net lekker chinees gehaald met phoebsman en zit nu lekker met een coronaatje op de bank.heerlijk!
Zit in Frankrijk in overnachtings chambre d hotes..
wacht ff, ik kom donderdag ook naar La Douce France.
kunnen we daar verder nutteloos ouwehoeren (in het frans bien sur)
ok als je een seintje handig vind zal ik het doen. he ik vind het zo leuk dat jullie mijn schrijven leuk vinden. best goed voor mn zelfvertrouwen, dat blog.
vandaag weer een behoorlijk end gereden. ging erg lekker.
heb ook een stukje weer es in een automaat gereden. (ik mocht zonder lesbord, want heb dat rijbewijs al...volgens mij mag je dan niet eens met lesbord....)
Isa: hahaha grappig. zag het net toch duidelijk staan dus snap mn vergissing niet.
Soezie: wat goed! er is dus weer een nieuwe? zal ff een kijkje nemen.
verder vandaag heel veel gedaan, net lekker chinees gehaald met phoebsman en zit nu lekker met een coronaatje op de bank.heerlijk!
maandag 14 mei 2012 om 10:52
Hier even een baalmoment! Man is vergeten dat gisteren mijn 1e moederdag was. Hij hoefde echt geen groot cadeau te kopen of iets geks te doen, maar een klein ontbijtje op bed had ik wel willen hebben. Zijn eigen moeder is hij niet vergeten, nou ja zijn zus regelde een gezamenlijk cadeautje. Hij heeft alleen even gebeld (omdat we niet zouden komen).
Mijn zus was wel heel attent; die had speciaal voor mij een hele lekkere doucheschuim gekocht. Man heeft wel een enorm schuldgevoel nu en gaat het nog goed maken. Ik wacht rustig af.
Nu ga ik even boodschappen doen met zoon.
Mijn zus was wel heel attent; die had speciaal voor mij een hele lekkere doucheschuim gekocht. Man heeft wel een enorm schuldgevoel nu en gaat het nog goed maken. Ik wacht rustig af.
Nu ga ik even boodschappen doen met zoon.
maandag 14 mei 2012 om 11:41
MDF, wat vervelend voor je. Gelukkig schaamt hij zich wel. Ik vind het ook wel schattig dat hij zich niet gerealiseerd heeft dat jullie kind betekende dat hij nu moederdag voor je moet vieren. Hoort er natuurlijk een beetje bij, al die 'eerste keren' dit jaar. En hij gaat het vast weer goed maken.
MissP, wederom leuk en herkenbaar! Veel plezier op vakantie. Is 'bubbelen' champagne drinken of in het bubbelbad zitten?
Ik heb vannacht 12 uur geslapen. Ik was een beetje moe, geloof ik. Ik ga thuis wat stukjes schrijven voor mijn werk en een beetje schoonmaken. Verder geen activiteiten gepland.
MissP, wederom leuk en herkenbaar! Veel plezier op vakantie. Is 'bubbelen' champagne drinken of in het bubbelbad zitten?
Ik heb vannacht 12 uur geslapen. Ik was een beetje moe, geloof ik. Ik ga thuis wat stukjes schrijven voor mijn werk en een beetje schoonmaken. Verder geen activiteiten gepland.
maandag 14 mei 2012 om 11:59
@ MP, leuke blog!! Heel herkenbaar, niet zozeer met die clubs, maar soortgelijk.
En ook voor deze blog nog even mij vorige opmerking aanhalen; niet na elke zin een nieuwe regel beginnen, zoals Soezie heel helder maakte. Je zinnen hebben een prima lengte, maar niet na alke zin op een nieuwe regel beginnen, maar doorgaan op dezelfde regel, leest net ietsje prettiger.
@ Isa, dan zal je die 12 uur wel nodig gehad hebben. Heerlijk toch?
Nutteloos; waarom maak ik steeds een boodschappenlijstje wat ik thuis laat liggen als ik boodschappen ga doen? Is dat om bij thuiskomst erachter te komen dat ik toch alles gehaald heb? Of gewoon een slechte gewoonte?
En ook voor deze blog nog even mij vorige opmerking aanhalen; niet na elke zin een nieuwe regel beginnen, zoals Soezie heel helder maakte. Je zinnen hebben een prima lengte, maar niet na alke zin op een nieuwe regel beginnen, maar doorgaan op dezelfde regel, leest net ietsje prettiger.
@ Isa, dan zal je die 12 uur wel nodig gehad hebben. Heerlijk toch?
Nutteloos; waarom maak ik steeds een boodschappenlijstje wat ik thuis laat liggen als ik boodschappen ga doen? Is dat om bij thuiskomst erachter te komen dat ik toch alles gehaald heb? Of gewoon een slechte gewoonte?
dinsdag 15 mei 2012 om 09:46
oww ik d8 dat ik daar op had gelet dit x.
zal wat meer opletten. al wil ik ook geen ellenlange zinnen.
het zin afbreken doet ie ook zelf trouwens (anders past het niet)
hihihi bubbelen in de zin van bubbelbad. was gister even naar de thermen gedoe geweest. goed begin van mijn vakantie.
ik ga donderdag tm maandag naar Frankrijk, en ben dus ff pleite dan (kan niet vivaforummen met android tel. moet zeggen dat ik dat ook geen drama vind als ik op vakantie ben...)
wat moet een mens trouwens in godesnaam mee op citytrip:
heb liggen:
een legging en een jurkje
2 spijkerbroeken (doe er ook 1 aan, echter zijn drie broeken voor 5 dagen niet een beetje veel?)
een stuk of 4 shirtjes/topjes
een vestje (die bij al die shirts kan)
qua schoeisel: doe mn sneakers aan en neem birkenstocks mee.
(mn moeder: 3 paar schoenen mee! dikke neus, echt nie...)
zoals verwacht trouwens: het zou plenzen. echter: de zon schijnt
hier in gelderland
zal wat meer opletten. al wil ik ook geen ellenlange zinnen.
het zin afbreken doet ie ook zelf trouwens (anders past het niet)
hihihi bubbelen in de zin van bubbelbad. was gister even naar de thermen gedoe geweest. goed begin van mijn vakantie.
ik ga donderdag tm maandag naar Frankrijk, en ben dus ff pleite dan (kan niet vivaforummen met android tel. moet zeggen dat ik dat ook geen drama vind als ik op vakantie ben...)
wat moet een mens trouwens in godesnaam mee op citytrip:
heb liggen:
een legging en een jurkje
2 spijkerbroeken (doe er ook 1 aan, echter zijn drie broeken voor 5 dagen niet een beetje veel?)
een stuk of 4 shirtjes/topjes
een vestje (die bij al die shirts kan)
qua schoeisel: doe mn sneakers aan en neem birkenstocks mee.
(mn moeder: 3 paar schoenen mee! dikke neus, echt nie...)
zoals verwacht trouwens: het zou plenzen. echter: de zon schijnt
hier in gelderland
dinsdag 15 mei 2012 om 10:30
Ik ben verdrietig... Na vier weken goede zorgen heb ik vanochtend helaas het kleinste kitten moeten laten inslapen... Hij ging sinds gisteren ineens achteruit, niet meer drinken, koortsig/rillerig. Antibiotica gestart, maar dit mocht niet meer baten helaas... Ben vannacht om twee uur nog naar de praktijk gereden om een infuus op te halen zodat hij extra vocht kon krijgen, maar vanochtend was hij alleen maar verslechterd. Hij had duidelijk veel pijn, en dat gun ik hem niet. Het meest diervriendelijke was inslapen, maar wat is dat rot zeg! Ik was zo blij dat ze met zijn tweetjes waren toen ik ze kreeg, en nu blijft er alsnog maar eentje alleen over. Bah, voel me echt ellendig.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 15 mei 2012 om 10:40
Jeetje, Soezie, wat ontzettend verdrietig! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Je hebt zo goed voor hem gezorgd...Ik had verwacht dat het de eerste week spannend was, maar dat ze nu wel een beetje 'veilig' zouden zijn. Enig idee wat er aan de hand was met hem? En hoe houdt die andere zich er onder? Die zal nu wel eenzaam zijn.
dinsdag 15 mei 2012 om 11:59
ach wat verschrikkelijk Soezie! ik snap dat je erg baalt.
je had deze katjes trouwens toch ergens op straat in een kliko gevonden of zo? hoe onhumaan....
katten kunnen trouwens heel goed alleen leven, echter moet de andere kitten nu wel even een tijd wennen. wist je dat katten ook in de rouw kunnen zijn? dit gaat trouwens over hoor...
ben gister trouwens maar es ff lid geworden van de dierenbescherming. heb ik ff een ander goed doel voor opgezegd, kan niet aan de gang blijven.
verder heb ik verschrikkelijk veel pijn aan mijn nek vandaag.
net het massage apparaat maar ff aangezet, dat jeukt verschrikkelijk, maar goed.
je had deze katjes trouwens toch ergens op straat in een kliko gevonden of zo? hoe onhumaan....
katten kunnen trouwens heel goed alleen leven, echter moet de andere kitten nu wel even een tijd wennen. wist je dat katten ook in de rouw kunnen zijn? dit gaat trouwens over hoor...
ben gister trouwens maar es ff lid geworden van de dierenbescherming. heb ik ff een ander goed doel voor opgezegd, kan niet aan de gang blijven.
verder heb ik verschrikkelijk veel pijn aan mijn nek vandaag.
net het massage apparaat maar ff aangezet, dat jeukt verschrikkelijk, maar goed.
dinsdag 15 mei 2012 om 14:46
MP, daar zijn de meningen over verdeeld, over of katten nu wel of niet solitair levend zijn. Bij kittens is men echter wel van mening dat minimaal twee kittens wel het beste is. Ze schijnen toch minder solitair te zijn dan vroeger werd gedacht. Het nadeel van eentje is met name dat er geen dier van dezelfde soort is waar hij dingen van (of mee) kan leren. Dat merk ik nu met name bij mijn volwassen kater, die heb ik ook als flessekitten opgevoed en was ook alleen. Die heeft toch bepaalde kuren waaraan je kunt zien dat hij niet 'kats' genoeg is opgevoed.
De rouwperiode ken ik inderdaad, en schijnt ook niet zozeer echt een periode te zijn waarin ze de ander missen in emotioneel opzicht (een dier denkt daar nu eenmaal niet over na) maar meer dat een stukje van zijn omgeving is veranderd. De achterblijver moet dan in die veranderde omgeving zijn plekje weer gaan vinden. Tot nu toe merk ik daar weinig van, ze zaten ook al even apart omdat met name de kleine nogal eens bij de grote aan zijn 'edele delen' zat te sabbelen waardoor hij urine binnen kreeg en de penis van de grote geïrriteerd raakte. Maar tijdens de momenten dat ze lekker samen door de kamer konden racen zag je wel echt dat ze samen optrokken, en ze gingen ook al echt samen spelen. Nu merk je dat de grote wat meer naar ons toe trekt, met onze voeten en handen gaat spelen, en dat moet nu net niet (dat is namelijk niet handig als hij stakjes 5kg weegt en scherpe sterke klauwen heeft en flinke tanden... Weet ik uit ervaring ). Dus ik ben wat speeltjes voor hem aan het opsnorren zodat hij zich daarop kan botvieren.
De rouwperiode ken ik inderdaad, en schijnt ook niet zozeer echt een periode te zijn waarin ze de ander missen in emotioneel opzicht (een dier denkt daar nu eenmaal niet over na) maar meer dat een stukje van zijn omgeving is veranderd. De achterblijver moet dan in die veranderde omgeving zijn plekje weer gaan vinden. Tot nu toe merk ik daar weinig van, ze zaten ook al even apart omdat met name de kleine nogal eens bij de grote aan zijn 'edele delen' zat te sabbelen waardoor hij urine binnen kreeg en de penis van de grote geïrriteerd raakte. Maar tijdens de momenten dat ze lekker samen door de kamer konden racen zag je wel echt dat ze samen optrokken, en ze gingen ook al echt samen spelen. Nu merk je dat de grote wat meer naar ons toe trekt, met onze voeten en handen gaat spelen, en dat moet nu net niet (dat is namelijk niet handig als hij stakjes 5kg weegt en scherpe sterke klauwen heeft en flinke tanden... Weet ik uit ervaring ). Dus ik ben wat speeltjes voor hem aan het opsnorren zodat hij zich daarop kan botvieren.
dinsdag 15 mei 2012 om 17:58
je hoeft mij niks te vertellen over poezels hoor,
heb ze mn hele leven al.
sommige zijn idd. beter in hun eentje, andere niet. ik denk in het geval van een kitten dat twee idd. handig is ivm spelen enzo
(als ze niet genoeg te spelen hebben beginnen ze aan je bank of gordijnen)
mijn moeder heeft een kat, die jaren geleden van mij was.
echter die werd door mijn andere katten helemaal 'ondergesneeuwd'.
ze woont nu al jaren in haar uppie bij mijn mams, daar is ze helemaal gelukkig mee. zij is echt geen kat om met andere katten te wonen.
maar goed, iedere kat is anders...
zo ik ga zo pannenkoeken maken (hoort bij vakantie! deden we vroeger altijd thuis...)
echter wel weer een variant, dit x met geroerbakte champignons.
heb ze mn hele leven al.
sommige zijn idd. beter in hun eentje, andere niet. ik denk in het geval van een kitten dat twee idd. handig is ivm spelen enzo
(als ze niet genoeg te spelen hebben beginnen ze aan je bank of gordijnen)
mijn moeder heeft een kat, die jaren geleden van mij was.
echter die werd door mijn andere katten helemaal 'ondergesneeuwd'.
ze woont nu al jaren in haar uppie bij mijn mams, daar is ze helemaal gelukkig mee. zij is echt geen kat om met andere katten te wonen.
maar goed, iedere kat is anders...
zo ik ga zo pannenkoeken maken (hoort bij vakantie! deden we vroeger altijd thuis...)
echter wel weer een variant, dit x met geroerbakte champignons.
dinsdag 15 mei 2012 om 22:37
@ MP, lekker even uitwaaien, klinkt goed hoor!! En dat inpakken dat komt wel goed. En als je denkt nog iets vergeten te zijn, dan zit je met een citytrip wel goed, dan duik je daar gewoon een winkel in.
Hmmm pannenkoeken!!! Lekker!!! Heb ze zondag zelf ook gebakken, was gewoon lekker.
@ Soezie, wat verdrietig!! En vooral ook voor de overgebleven kitten. Vind het echt zielig!!
Hier de ene verbazing na de andere; kind wat overdag bijna niet geslapen heeft, kerstkaarten die bezorgd zijn (ja vandaag), de ene hoosbui na de andere en als ik buiten moet zijn is het droog. Mijn dag is alleen maar leuk vandaag!
En voor nu heb ik wel weer genoeg gedaan, ik ga lekker slapen!
Hmmm pannenkoeken!!! Lekker!!! Heb ze zondag zelf ook gebakken, was gewoon lekker.
@ Soezie, wat verdrietig!! En vooral ook voor de overgebleven kitten. Vind het echt zielig!!
Hier de ene verbazing na de andere; kind wat overdag bijna niet geslapen heeft, kerstkaarten die bezorgd zijn (ja vandaag), de ene hoosbui na de andere en als ik buiten moet zijn is het droog. Mijn dag is alleen maar leuk vandaag!
En voor nu heb ik wel weer genoeg gedaan, ik ga lekker slapen!
woensdag 16 mei 2012 om 10:59
mdf: neem dus aan dat kind gister snel onder zeil was?
ik maak me over koffer geloof ik ook niet zo druk.
mijn mams had gezegd: minstens 3 paar schoenen mee!
ik: ja is goed hoor!! (als ik ga zeggen dat dat echt niet ga doen, wat ik uiteraard ook niet ga doen, krijgen we een discussie van 3 uur 3 paar schoenen voor een paar dagen, kom nou...)
vriendin van mn vader zei: vooral vergeten wat je nieuw wil hebben dat ga ik ook doen.
neem trouwens ook maar 1 spijkerbroek mee en doe morgen een schone aan.
tot zo ver missphoebes citytripstress
hier heeft het gister trouwens ook flink gehoost, nu weer.
(gelukkig zit ik nog lekker in pyama...)
ik maak me over koffer geloof ik ook niet zo druk.
mijn mams had gezegd: minstens 3 paar schoenen mee!
ik: ja is goed hoor!! (als ik ga zeggen dat dat echt niet ga doen, wat ik uiteraard ook niet ga doen, krijgen we een discussie van 3 uur 3 paar schoenen voor een paar dagen, kom nou...)
vriendin van mn vader zei: vooral vergeten wat je nieuw wil hebben dat ga ik ook doen.
neem trouwens ook maar 1 spijkerbroek mee en doe morgen een schone aan.
tot zo ver missphoebes citytripstress
hier heeft het gister trouwens ook flink gehoost, nu weer.
(gelukkig zit ik nog lekker in pyama...)
woensdag 16 mei 2012 om 12:31
MDF: wat bijzonder, kerstkaarten in mei. Ik vind het wel grappig ze ze dan toch nog bezorgen. Familieruzies zijn om minder ontstaan ("Maar zij stuurde mij geen kerstkaart, dus kreeg zij van mij bij het kerstdiner de jus niet aangereikt").
MissP, heel veel plezier! Ik zit altijd te twijfelen over mijn schoenen. Maar drie paar voor drie dagen is inderdaad een beetje overdreven. Ik wil graag nette schoenen bij me hebben en schoenen waar ik lekker op kan lopen. En dan trek ik vervolgens mijn nette schoenen niet aan, omdat ik toch alles lopend ga doen.
Hier komt zometeen de elektricien naar mijn meterkast kijken. Want toen ik zei dat het leek alsof hij langzaam uit de muur kwam, vonden ze dat toch een redelijk spoedgeval. Terwijl ik alleen maar dacht: "laat ik eens navragen of het erg is en of ik daar wat aan moet laten doen".
Voordat jullie denken dat ik bijna geelectrocuteerd ben: De meterkast zit (nog) helemaal vast in de muur, maar er vallen steeds meer stukjes uit de muur en hij lijkt een beetje voorover te hellen. Maar ik kan hem dus niet bewegen.
MissP, heel veel plezier! Ik zit altijd te twijfelen over mijn schoenen. Maar drie paar voor drie dagen is inderdaad een beetje overdreven. Ik wil graag nette schoenen bij me hebben en schoenen waar ik lekker op kan lopen. En dan trek ik vervolgens mijn nette schoenen niet aan, omdat ik toch alles lopend ga doen.
Hier komt zometeen de elektricien naar mijn meterkast kijken. Want toen ik zei dat het leek alsof hij langzaam uit de muur kwam, vonden ze dat toch een redelijk spoedgeval. Terwijl ik alleen maar dacht: "laat ik eens navragen of het erg is en of ik daar wat aan moet laten doen".
Voordat jullie denken dat ik bijna geelectrocuteerd ben: De meterkast zit (nog) helemaal vast in de muur, maar er vallen steeds meer stukjes uit de muur en hij lijkt een beetje voorover te hellen. Maar ik kan hem dus niet bewegen.
woensdag 16 mei 2012 om 13:08
@ MP, Kind is slapend thuisgekomen en heeft zich pas om half 10 gemeld (ipv 7 uur).
@ Isa, het probleem zat hem bij de verzenders. Zij hebben de kaarten gestuurd naar het adres waar man en ik al sinds december 2009 niet meer wonen. Toch bijzonder dat wij ze dan nog krijgen nagestuurd. En de verzenders kennen wel ons huidige adres hoor, ze hebben immers ook een felicitatiekaart gestuurd toen zoon werd geboren.
Klinkt als een enge meterkast, fijn dat de electroman zo even komt kijken.
Hier een heel rustig dagje so far; uitgeslapen met zoon tot half 10!! Nu draait de wasmachine en de droger (het hagelt nu even flink), zoon is in bad geweest, alle bedden zijn verschoond, boodschappenlijstje is bijna klaar. Als zoon weer wakker is, dan ga ik de boodschappen doen.
Wat eten jullie vandaag?
@ Isa, het probleem zat hem bij de verzenders. Zij hebben de kaarten gestuurd naar het adres waar man en ik al sinds december 2009 niet meer wonen. Toch bijzonder dat wij ze dan nog krijgen nagestuurd. En de verzenders kennen wel ons huidige adres hoor, ze hebben immers ook een felicitatiekaart gestuurd toen zoon werd geboren.
Klinkt als een enge meterkast, fijn dat de electroman zo even komt kijken.
Hier een heel rustig dagje so far; uitgeslapen met zoon tot half 10!! Nu draait de wasmachine en de droger (het hagelt nu even flink), zoon is in bad geweest, alle bedden zijn verschoond, boodschappenlijstje is bijna klaar. Als zoon weer wakker is, dan ga ik de boodschappen doen.
Wat eten jullie vandaag?
woensdag 16 mei 2012 om 19:37