vraag over Amsterdam

04-05-2012 09:14 35 berichten
Morgen (5mei) ben ik uitgenodigd op de Bosboom Toussaintstraat. (als ik het goed spel). Nu vroeg ik mij af of dit te lopen is vanaf het Centraal Station? Ik heb ook nog mijn dochter van 5 jaar mee, maar die zou ik desnoods in een buggy kunnen gooien als ze het zat is.

Anders moet ik vandaag voor haar denk ik nog zo'n OVchip pas kopen, want we kunnen natuurlijk niet met z'n tweeén op die van mij.

Is er sowieso wel een beetje doorkomen aan in de stad morgen, aangezien het bevrijdingsdag is?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een anonieme chipkaart voor haar kopen hoor. Alleen reist ze dan niet met korting.

dus of los kaartje voor haar kopen (misschien is een dagkaartje dan handiger) of een extra anonieme chipkaart. (altijd wel handig)
quote:mamalinus schreef op 04 mei 2012 @ 09:47:

[...]

Hoe denk je dat toeristen dan moeten reizen met tram?

Met de anonieme ov chip toch?

Heb me van de week bescheurd om Jan Stam die met d etrein ging. Arme man!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat ik idd het beste nog een ov chipkaart erbij kan kopen of een dagkaart. Is er bij de dagkaarten ook nog een kinderversie of is het voor iedereen 7.50. Kan het zo snel niet vinden op Google.

Kan ik de buggy lekker houden om alle aankopen in te stoppen.;-)
Ken je niet toevallig iemand van wie je een anonieme ov chipkaart mag lenen?

Ze zijn volgens mij 7.50 en dan heb je volgens mij nog geen tegoed. Dat vind ik best duur als je hem maar 1 x wil gebruiken.
Hmm, dat is ook nog een idee. Mijn moeder heeft een persoonlijke, misschien kan ik mij voor haar uitgeven. Je hoeft je toch niet te legitimeren? En dan kan dochter op die van mij.
quote:bubbelwijn schreef op 04 mei 2012 @ 10:18:

Hmm, dat is ook nog een idee. Mijn moeder heeft een persoonlijke, misschien kan ik mij voor haar uitgeven. Je hoeft je toch niet te legitimeren? En dan kan dochter op die van mij.ze kunnen erom vragen, maar het mij nog nooit gebeurd. Sterker nog, ik haal mijn chipkaart nooit uit mijn portemonnee...ik (en iedereen die regelmatig met het OV reist) houdt gewoon zijn portemonnee tegen het afleesapparaat
Krijg net een berichtje van mijn vriendin dat ik ook haar anonieme kaart mag lenen.

Denk dat ik dat maar doe en anders die van mijn moeder.

Ik heb af en toe best heimwee naar de strippenkaart, hoewel ik begrijp dat als je vaak gaat zón kaart weer handiger is.

Bedankt voor de goede ideeén en informatie allemaal.
Neem dan in ieder geval tram 1. Die stopt op de Overtoom, dan kun je van daar uit naar de Constantijn Huygenstraat lopen. En dan is het de tweede of derde straat aan je rechterkant.
Ik zou het even intikken op de ANWB routeplanner ( route per voet ), kun je gelijk een heel handig plattegrondje uitprinten. Op deze routeplanner is het 2,9 km.

Trouwens wat is er mis met een buggy mee, lekker handig juist. Voor spullen en evt kind.
Het zal morgen wel druk zijn

ik zou zelf een kaartje bij de chauffeur kopen ja het kost wel geld maar uit gaan kost geld (helaas)

ik wil jullie een fijne dag wensen

in de pc hoofdstraat bij het vondelpark zit een lekkere

italiaanse zaak waar je broodjes kan kopen het is een aanrader

zelf gaan we 1 keer per jaar naar a,dam en dit slaan we echt niet over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven