Als je niet slaapt dan ben je...........?

16-04-2012 22:34 3017 berichten
niet slapend

- klaar wakker [heel erg wakker]

- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]

- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]

- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]

- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]

- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]

- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
Het is steeds wat, ben benieuwd wat er nu weer aan de hand is.

Mijn man komt zo thuis om me te brengen, zus was alleen gisteren hier. Die werkt weer vandaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 04 mei 2012 @ 13:10:

Het is steeds wat, ben benieuwd wat er nu weer aan de hand is.

Mijn man komt zo thuis om me te brengen, zus was alleen gisteren hier. Die werkt weer vandaag.Hopelijk valt het mee. Haal je erna iets lekkers te eten zodat je niet hoeft te koken, open je een VRIJMIBO topic en komen wij je echo bewonderen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lijkt me een goede deal.

Jij al plannen voor het eten vandaag?
quote:helene31 schreef op 04 mei 2012 @ 13:50:

Lijkt me een goede deal.

Jij al plannen voor het eten vandaag?Ik denk makkelijk. Zeker een salade. Of iets met die lekkere verse broodjes. Alleen dan wat broodbeleg kopen. Knakworst en n hamburger erop en sla vind ik ook zo lekker klinken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lekker zelf een sausje maken erbij, klinkt inderdaad heel prima. Misschien een tomaatje erbij?
quote:helene31 schreef op 04 mei 2012 @ 14:11:

Lekker zelf een sausje maken erbij, klinkt inderdaad heel prima. Misschien een tomaatje erbij?

Ja heb nog lekkere dingen voor een salade, fetablokjes, olijven, gekookt ei, tomaat.

Zie dat ik n vreemd iets heb, als iets op de datum is of over de datum is, halen ze het karton eraf. Zie tauge, bleg en iets wat lijkt op witte kool. Maar in het midden ziet er lekker uit, prei en wortel en een rood pepertje. Beetje te weinig voor bami dus haal zo wel wat champignons en dan morgen bami maken. Lekker, heb nog wat satesaus in de koelkast liggen. Maar ook zelfgemaakte zoetzure saus dus ik neig om er nog fou yong hai bij te maken, alles al voor in huis.
Hallo meiden.

Klinkt lekker al dat eten... hier pastasaus over van gisteren dus ik hoef alleen maar wat spaghetti te koken ( ben alleen dus waarom moeilijk doen?)

Heleen sterkte met alles.

Verder geen nieuws van dit front

Oh ik was altijd al Freak!
quote:FrreaK schreef op 04 mei 2012 @ 16:08:

Hallo meiden.

Klinkt lekker al dat eten... hier pastasaus over van gisteren dus ik hoef alleen maar wat spaghetti te koken ( ben alleen dus waarom moeilijk doen?)

Heleen sterkte met alles.

Verder geen nieuws van dit front

Oh ik was altijd al Freak!

Lekker toch pasta. Ben vergeten knakworstjes en hamburgers voor op brood te halen.

Heleen wat zei de dokter?
Ik lig weer in het ziekenhuis sinds vanmiddag.

IBI, sorry dat je pakketje vertraging heeft, ben nog niet in staat geweest naar de brievenbus te lopen.
Zit met mijn zoon HGT te kijken.. maar wat erger ik me aan die Patricia.. die zit gewoonweg te geilen op jongetjes die haar kleinzoon zouden kunnen zijn..

En dan zeikt ze over Adam curry wat die haar aangedaan heeft,ze is zelf wel een tikkeltje erger..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Niemand? any-one?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Slaap lekker voor iedereen die nog langskomt.

voor wie het kan gebruiken.
Die Paay is een eng wijf. Ze zag er vanavond anders uit. Ik kan nooit boos om haar worden. Ik denk dat ze gewoon niet zo super intelligent is.

Waar is iedereen?[
Ans, ook genoten weer van Dan ?
Ik vind PP wel leuk en Gordon ook. Van dat laatste begrijpt mijn moeder dan weer niks
Wat naar weer, Helene. Weet je inmiddels al meer?

Ik kukel zo in slaap. Het was hier ook best wel. een vermoeiende rukdag.
Ben je nu aan de kust yette?
Ik ga trouwens ook zo richting bed, nog een klein roseetje en dan houd ik het gezien voor vandaag.
quote:thee schreef op 05 mei 2012 @ 01:17:

Ans, ook genoten weer van Dan ?

Ja! Wat een lekker ding is het toch. Die ogen! Iemand met zulke ogen moet toch wel een geweldig mens zijn. De spiegel van de ziel enzo.

Gaat het weer wat beter met je thee? Ik weet niet wat er speelt. maar iig sterkte meis.
Ik vind Gordon ook leuk. Hij kan weleens ongenuanceerd uit de hoek komen, maar kan er nooit boos op worden. Een groot kind vind ik hem. Hij heeft een klein hartje, want jankt zo.

PP vind ik dom.
Haha, die blik idd met name bij die 2 dansgroepen.... (had trouwens verwacht dat die allebei door zouden gaan). Ik had ook wel een beetje een zwak voor Dimitri.

Nee, voorlopig ruk hier Ans. Had nog geen energie je te mailen of zo. Wellicht dit weekend.
btw, nu ga ik echt slapen, krijg het koud dus dekbedtijd.
trusten thee.

ik drink de tinto wel alleen. Mo en Jo zijn zeker stappen?
Moge allemaal,

Toch weer ziekenhuis, wat balen Heleen. Wat gaan ze doen? Weet je al wat meer? Sterkte meis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven