Robijn Sensations

05-05-2012 09:05 27 berichten
Ze zijn er in hoop geuren/kleuren en er was ook een groene. Die ruikt naar meloen.

Maar ik kan m al een tijdje niet meer vinden bij de Appie om de hoek en ook bij Kruidvat kom ik m niet tegen. Op de website van Robijn staat ie nog wel tussen t assortiment.

Heeft iemand enig idee of en waar deze heerlijke wasverzachter nog te krijgen is?
Alle reacties Link kopieren
Een mailtje sturen naar Robijn aan welke winkels het geleverd wordt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed plan! Denk alleen dat de mensen bij Robijn in t weekend geen mail beantwoorden...

Dus wellicht dat iemand hier t weet? Dan kan ik vandaag misschien al wasverzachter scoren
In België verkopen ze 'm wel, ik heb mijn voorraadje bij de Colruyt gehaald, die verkopen grootverpakkingen.

Dus als het niet te ver weg is, en er nergens anders in NL een winkel is, ga naar België
Probeer anders eens wat anders, heerlijke wasverzachters genoeg te vinden.
Die naar meloen ruikt is overheerlijk, maar helaas ook niet meer bij ons te koop.
Ik heb een assortiment aan wasverzachters staan thuis. Heel erg, maar zo lekker
Daar ben ik ook naar op zoek. Ik kan hem ook nergens meer vinden. Dus ik hoop hier ook tips te lezen waar hij nog wel te vinden is.
Gelijk maar even een mail naar Robijn gestuurd. Ben benieuwd!
De naam van de geur is voluit lotusbloem meloen. Ik heb een mail naar de klantenservice van de Jumbo gestuurd, of ze het daar weer in het assortiment willen opnemen. Ik hou je op de hoogte.
Super. Ik laat t weten als ik reactie heb van

Robijn.
makro heeft het. in grootverpakking.
Dat is al wat.. maar daar kan je als gewone particulier niet kopen
Mijn ouders wonen niet in de buurt maar hebben wel een eigen bedrijf en nemen t ongetwijfeld graag voor me mee.

In welke regio woon je? Als je een beetje in de buurt woont vraag ik of ze een paar extra flessen mee willen nemen.
Ik woon in de buurt van Nijmegen.
Ah helaas. Dat is helemaal aan de andere kant van t land. Jammer :(
Jammer, maar toch lief dat je aan me dacht
Kan het kloppen dat dat hele assortiment van Robijn is omgegooid? Mijn favo geur wasverzachter was die met 'paarse orchidee en bosbessen', maar die kan ik dus ook niet meer vinden; er staan allerlei kleuren flessen, maar nergens staat nog 'bosbessen' bij. (Wel één met rode bessen, maar dat is dus een andere geur)

Verwarrend.
Ik kreeg net reactie van de klantenservice van de Jumbo. Ze geven aan dat hun leverancier die geur uit het assortiment heeft gehaald dus ze kunnen het helaas niet meer bestellen. Goed balen!
Ah jammer! Ik heb nog steeds geen reactie op m'n vraag aan Robijn. M'n moeder kijkt volgende week in de Makro. Hij moet daar nog wel verkrijgbaar zijn. Ik laat t weten.
Oke, ga ik Robijn gewoon ook nog eens extra mailen, want volgens mij is het wasmiddel in die geur, de groene er ook uit
M'n moeder heeft de twee laatste flessen mee genomen die bij de makro stonden. Daar vertelden ze dat het daar uit de handel is.

Ook eindelijk reactie gekregen van Robijn gister. Strekking was dat ze me niet konden vertellen waar het nog verkrijgbaar was aangezien ze aan hoofdkantoren leveren en niet aan individuele supermarkten. Ze raden aan om de supermarkt te vragen de groene flessen te bestellen.

Tja, daar kan ik niet zoveel mee :) ik krijg niet de indruk van Robijn dat hij uit de handel is, maar waarom is ie dan nergens meer te vinden? En staat ie ook niet op website?

Vloeibaar goud dus die twee flessen die ik nog heb ;) maar lekker van genieten!
Goed nieuws. Ik heb meerdere malen geinformeerd bij de Jumbo hier in de buurt, die in Winssen. De winkelmanager daar heeft ontzettend zijn best gedaan en... jawel.. het ligt daar nu weer in de winkel!
Jaaaa! Ook de Appie hier heeft ze weer in t schap. Ik ontdekte t een paar dagen geleden
Bij Blokker wordt de groene verkocht. Is ook in de aanbieding nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven