Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Neppbloemen halen (het zijn pioenrozen geworden, ook heel mooi, net echt. En dat was de bedoeling.)

Was vouwen

Nóg een was draaien

Vensterbanken in de keuken schoonmaken

Stofzuigen

Cursus voor Troela zoeken

Nu nog:

Aardappelen schillen

Koken

Tekst studeren

Toneelrepetitie

Maar eerst ga ik even naar de BH.
Dank jullie trouwens voor de .

Ik ziet hier nu totaaaal in te kakken.

Mijn lijf wil weer niet meer, ik heb weer veel te veel op één dag gedaan....
Gaat het niet lekker met Troela Goldie?

Het ging toch beter?
Mogguh

He, wat vervelend voor Oudste dat 'ie niet alleen gips maar ook pijn heeft. Geen verstand van, dus kan je niet helpen, Fuss.

Mmetje met zijn kruiwagen: schattig

Coe, rotwesp :(

Goldie, ik weet niet of je het je kunt veroorloven, maar Rots en Water is als ik de mensen die ermee werken moet geloven een juweel van een programma. Kinderen zijn dan ook met hun lichaam bezig, vind ik persoonlijk een meerwaarde.
Zo moe dat ik vergeet zelf wat te vertellen. Morgen naar de Efteling. En overmorgen begin ik met uitslapen Vandaag bij mijn mams langs geweest en die zit daar prima in orde.
Ik had gelezen dat Asteroid Galaxy tour die ook op Pinkpop komt een mini-optreden gaf in een platenzaak in de stad dus daar zijn wij gaan kijken,ook kwamen de mannen van New kids,die van Maaskantje,in een andere platenzaak en Middelste wilde die wel heel graag zien dus daar hebben we ook in de rij gestaan voor een foto en handtekening.Was toch wel erg leuk!

Foto volgt morgen op hyves.

Mamz,fijn dat je mams daar prettig zit.Lijkt me toch een zorg minder.

En ik ben moe dus kruip nu lekker mijn bedje in.Truste en tot morgen!
Moggu..
Wat leuk Coe. Ben je inmiddels wat opgekalefaterd? Ik ben net even lekker een stuk met Sam gaan wandelen. Het is zo lekker buiten. Nu ga ik naar huis met hem. Hij blijft vannacht bij ons.
Is het normaal dat je hand dik blijft van een wespensteek?Denk dat ik toch ietwat allergisch ben dan.

Hier schijnt het zonnetje ook,af en toe wat wolken maar de temperatuur is goed.

Weer een heerlijke knuffelsamdag voor de boeg dus,geniet ervan!

Gold,hoe doen jullie het met vriendjes?Vandaag komt vriendje van Oudste om kennis te maken,maar ik hoor ze al praten over blijven slapen hier,mee-eten en mee op vakantie...

Het eten vind ik geen probleem,de rest moet ik wel even over nadenken.Vriend vindt dat ik ze beter hier kan laten slapen omdat ik het dan in de gaten kan houden en hij vindt het geen probleem om dat jochie mee op vakantie te nemen.Ik vind het allemaal wel heel snel gaan en wil ook de kat niet op het spek binden

Ik mocht vroeger thuis niet zo veel dus ik was echt altijd de hort op,dat wil ik mijn Oudste ook niet aandoen,maar het is hier geen kippenhok natuurlijk.
Heb het niet zo zeer druk de laatste tijd maar wil op werk eigenlijk niet forummen en ben ontzettend gaar de afgelopen week. Als ik uit mijn werk kom doe ik behalve koken/eten/beetje opruimen haast niets meer en plof ik voor de TV. Zelfs te lui om de PC nog aan te zetten

Ik hoop dat het binnenkort beter weer wordt, misschien dat ik dan ook weer wat energie krijg.

Zoeb, ik zag op de BH een foto van je in de jurk, staat je geweldig zeg!!

Fus, hoe is het nu met het gipsenpootje?? Hopelijk geen pijn meer.

Coe, ik vroeg me opeens af of je nog wel eens naar je ouders bent geweest. Die hadden 'iets' te vertellen toch?

Gold, voor jou ff een gewoon omdat het kan

Mamz, fijn dat je een beetje rust kunt hebben van je moeder. Leuk dat jullie naar de efteling gaan morgen! Ik zal duimen dat het droog blijft, dat is wel zo lekker.

Ik ga eens kijken wat wevanavond weer eens moeten eten, misschien kan het forum inspiratie bieden...
Hello maisjes.

Ik heb vandaag weer gewerkt en het ginf best wel oke, maar ik kom weer versleten thuis...

Coetje, mee eten is bij ons nooit een probleem, maar met slapen en zo zijn we wel wat terughoudender.

Met Oudste hebben we niet echt voor echt grote vraagstukken gestaan wat vriendjes betreft. Zij was een beetje laat, kreeg haar eerste vriendje op haar 17de en dat vriendje bleef hier ook wel slapen. Ze is nu aan Vriendje Twee en het lijkt er op dat dat best wel eens een blijver zou kunnen zijn. Juist omdat ze geen losbol was/is zijn we daar eigenlijk heel makkelijk in geweest.

Met Troela wordt dat wel een ander verhaal,(= totaal ander kind)

Al is er met carnaval wel een vriendje van Troela blijven slapen omdat zijn ouders een café hebben en we het met het joch te doen hadden omdat ie dan zo alleen zou zijn. Op een aparte matras op haar kamer, met de deur open. Nou was dat sowieso erg onschuldig hoor, dus geen probleem.

Op vakantie kan ik niks over zeggen omdat wij eigenlijk al jaren niet meer op vakantie gaan, behalve eens een paar daagjes weg naar Centerparcs of zo, maar dat was dan met z'n viertjes, zonder vriendjes. En dat deden we bewust om op die manier ook eens gewoon als gezin weg te zijn, omdat het hier toch altijd al zo'n zoete inval is.

In de tijd dat Goldman en ik verkering hadden werden we zo kort gehouden door onze ouders dat alles stiekem moest en dat wilden wij voor onze kinderen toch anders. Niet ergens in de bosjes, maar gewoon veilig thuis.

Maar goed, wij waren ook 16/17 jaar. Voor een meisje van 13 gelden er toch nog wel iets andere regels, voorlopig mogen vriendjes eigenlijk dus alleen mee eten.
MissM, het gaat niet echt slecht met haar, maar ik ben er toch ook niet helemaal gerust op.

Ze hecht mi nog veel te veel waarde aan de mening van anderen en is (daardoor) erg beïnvloedbaar.

Vorige week bijv was ze weer in tranen omdat er iemand op school gezegd had dat ze een jongensspijkerbroek aan had. Nou, écht niet, maar ze doet die broek dan echt niet nog een keer aan.

Ze vind zichzelf lelijk, ze zegt dat kinderen op school dat over haar zeggen en heeft weinig eigenwaarde.

Ze heeft heel veel contacten op msn en Skype en als ik dan aan haar vraag wie dat zijn dan zijn dat allemaal vrienden-van vrienden-van vrienden of zo. Heel vaag allemaal.

Ik wil eigenlijk dat Goldman haar laptop een keer bekijkt, berichtgeschiedenis en zo, maar dat ligt heel gevoelig omdat ik ook wel vind dat ze recht heeft op wat privacy (en dat heeft te maken met gebrek aan privacy mijn eigen jeugd) .

Aan de andere kant: ze is nog maar 13 en is het misschien eigenlijk helemaal zo gek niet dat we haar af en toe eens controleren.

Mamzie, ik ga even op jouw link kijken.
Het is moeilijk he Gold!

Ik vind Troela trouwens een mooie meid!Mooi koppie, en een mooi figuur!En een hele lieve lach!Zo,zeg dat maar tegen haar.

Over dat controleren,ik vind het ook lastig.Ze hebben recht op hun privacy,maar het is nu wel een hele andere tijd als toen wij jong waren.Wij hadden geen internet en mobiel,bij hoge uitzondering een pieper.Ik werd boos thuis omdat ze mijn post openmaakten,dat doe ik dus nooit bij Oudste.

Haar laptop en telefoon bekijk ik soms wel,maar het is ook lastig om met die gegevens iets te doen want ik wil weer niet dat zij weet dat ik haar controleer.

Ik heb ook liever dat Oudste meer thuis is dan dat ze allerlei dingen stiekem gaat doen.Dit is haar eerste echt serieuze vriendje dus we moeten ook maar even zien hoe zich dat ontwikkeld.
Dat is het jammere Coetje. Het IS zo'n mooie meid, en dan zo'n minderwaardigheidscomplex.. Dat zijn naweeën van het jarenlang gepest worden denk ik. En dat zou ik graag anders zien.

Ik had thuis ook geen spatje privacy (idd, de post en ik heb jullie het verhaal van de dagboeken ook al eens verteld) en ik wil nu zo graag níet op mijn eigen moeder lijken dat ik wel eens door dreig te slaan naar de andere kant...

Ik zal het er dit weekend nog eens met Goldman over hebben.
Mogguh meissies,

Gold, Troela is echt een mooie meid. Jammer dat ze dat zelf niet ziet. En ook dat ze zich zo op laat stoken, maar ik weet nog van jongste zoon dat kleren heel belangrijk waren.

Dat controleren lijkt me geen probleem en als er niets is, hoef je ook niet aan de bel te trekken. Met meisjes heb je toch meer zorgen dan met jongens.

Mamz fijn dat je moeder nu op haar plek is. Veel plezier in de Efteling. Jammer van het weer.

Gelfje het komt vanzelf wel weer, die energie. Het is me ook een pokkeweer. Gisteren de hele dag de zon en nu regen.

Blugh wat een snert lente. Ben even met Sam naar de bakker gelopen, maar het is gewoon koud buiten.Hij ligt weer even in bed. Was moe na zijn bad. Hij wordt straks opgehaald.

Vandaag moet ik echt aan de poets, wilde vandaag naar Zuid-Holland, maar mijn broertje viert over twee weken pas zijn verjaardag, dus heb ik het ook maar twee weken uitgesteld.
Moggu..

Hier ziet het er ook niet zonnig uit.Bleegghh!

Vandaag en morgen rommel ik een beetje aan in huis.
Net telefoon gehad dat ex-schoonvader in het ziekenhuis ligt met een dubbele longontsteking,het gaat niet zo goed.

Zometeen dus maar naar het ziekenhuis met de oudste 2 kinderen.
Mogguh maisjes...

Hier is het ook niet zonnig maar het is (nog) wel droog.

Oei Coetje dat is weer geen goed nieuws. Hij blijft toch maar kwakkelen met zijn gezondheid he?

Was het weer gezellig met Sammetje Zoeb?

Goldman en ik zijn al druk aan de bezem geweest.

Was draait ( Ik ging er even van uit dat ik een was-vrij weekend zou hebben maar dat was ijdele hoop)

Goldman heeft gestofzuigd.

Ik heb de plantjes water gegeven en wat afgestoft.
Dit gaat over de vader van mijn ex Goldie.

Net in het ziekenhuis geweest met de oudste 2 kinderen.Opa ligt op ic,maar waarschijnlijk is dat tot morgen.Het was heel raar om zo tussen familie te staan,waar je duidelijk geen deel meer van bent.
Oeps, sorry daar had ik even overheen gelezen.

Zal wel raar zijn ja, om daar dan toch bij te staan.

Ik ben even de stad in geweest om wat nieuwe shirts voor Troela en Oudste. Meteen aardbeien opgehaald bij mijn bazin, die heeft ze voor me meegebracht, rechtstreeks van de kwekerij.

Jammmie!

Nu met een theetje op de bank,

wasmachine draait nog steeds...
Ik heb ook weer aardbeien gehaald met Uk.

Die gaan er hier heel wat doorheen

Ik zit dan meteen weer te denken van,stel dat hij overlijdt,dan komt ex natuurlijk wel naar NL(zou wel heel raar zijn als dat niet zo was) Gatver,krijg daar nu al buikpijn van dus laat Opa maar lekker opknappen en nog minstens 15 jaar meegaan.

Vandaag wat wassen gedraaid en 2 opgevouwen,de rest komt morgen.Ook maar weer boodschappen gedaan,waar blijft alles toch?

Mamz,hoe was het in de Efteling?

Zoeb,goed gepoetst?
Goed voor te stellen dat dat je onrustig maakt Coetje.

Hoe oud is Opa?
Het was vandaag trouwens mooi weer voor de Efteling Mamzie. Was het leuk?

Zal wel druk geweest zijn?
Moggu..
Lijstje:

stoffen,zuigen en dweilen

wc poetsen

wassen,vouwen en strijken

keukenramen zemen

Dan is het huisje weer aan kant en kan morgen het normale werk en schoolleven weer beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven