Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 20:29:

[...]

Sttttt.... daar wil ik nog even niet aan Roos....

Al vier ik dit jaar mijn verjaardag maar weer eens, zo'n mooi rond getal, nu kan ik er niet meer onderuit. zo;n leuk rond nummer met een nul en een vier of een drie en een vijf? Dat eerste nummer heb ik vorig jaar bereikt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:charlottew88 schreef op 06 mei 2012 @ 20:31:

Kunnen ze Dan niet een dagelijks een programma geven? Hij hoeft niet eens iets te zeggen. Gewoon een dansje doen oid. alleen mooi in beeld wezen
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 20:30:

hebben jullie allemaal danservaring? Ik alleen voor latin en heb echt de ballen verstand van de rest. Weet alleen wat ik mooi vind Ik heb als kind balletlessen gehad. En ook ooit eens dansles (maar daar is niets van blijven hangen).
ik ben er ook. Ben sjago dus ik ben benieuwd of dit mijn humeur gaat oppeppen. Hopelijk doen jullie anders een poging met gevatte opmerkingen. Er valt aan Lieke alleen niet zoveel af te kraken deze keer, qua kleding.
waarom wordt iedereen ondertiteld?
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 20:32:

[...]

zo;n leuk rond nummer met een nul en een vier of een drie en een vijf? Dat eerste nummer heb ik vorig jaar bereikt Een van de eerste en een van de 2e..... met een vier en met een vijf.....
quote:charlottew88 schreef op 06 mei 2012 @ 20:31:

Kunnen ze Dan niet een dagelijks een programma geven? Hij hoeft niet eens iets te zeggen. Gewoon een dansje doen oid.Zelfs dat hoeft niet. Gewoon een uur lang in beeld met zijn brede lach en ik ben happy
Populariteit vs kwaliteit en zo is het maar net Thom!!
Ik heb 10 jaar geleden stijldansen gedaan, brons. Was erg leuk, maar vanwege verhuizing, geen danspartner en geen dance masters dansschool in de buurt niet meer gedaan.

Wel verder Zumba en gewoon dansen. Volgend jaar staat op de planning dat ik weer serieus ga dansen. Weet nog niet welke stijl, hiphop of modern. LEkker uit elkaar liggen
Wat een gewauwel zeg.

Haha, Es, daarom vroeg ik ook of ik het wel mocht zeggen. Ik sop niet op Dan namelijk ;-p

Roos, ik kan hier ook minder zinnigs over zeggen dan over muziek/zang. Heb wel wat danservaring, maar niet echt op niveau of met wedstrijden enzo. Wat modern ballet gedaan en wat werelddans. Ik laat me erg leiden door m'n smaak en of het me wat doet...
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 20:33:

ik ben er ook. Ben sjago dus ik ben benieuwd of dit mijn humeur gaat oppeppen. Hopelijk doen jullie anders een poging met gevatte opmerkingen. Er valt aan Lieke alleen niet zoveel af te kraken deze keer, qua kleding.Niet? Ik vind het een ontzettend lelijke jurrek.....
Lieke's wenkbrauwen zijn wel erg lelijk trouwens.
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 20:30:

hebben jullie allemaal danservaring? Ik alleen voor latin en heb echt de ballen verstand van de rest. Weet alleen wat ik mooi vind Nee vroeger wel dansles gehad maar geen ervaring.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 20:30:

[...]

en dan heeft Dan nog wel de choreografie gemaakt! Nee, die vent die ze even in beeld lieten zien, had de choreo gedaan. Dan zei wel dat hij al jaren met hem werkte in de VS.
quote:S0LEIL schreef op 06 mei 2012 @ 20:33:

[...]

Zelfs dat hoeft niet. Gewoon een uur lang in beeld met zijn brede lach en ik ben happy Dat is waar.
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 20:33:

[...]

Een van de eerste en een van de 2e..... met een vier en met een vijf..... echt? ik dacht echt dat jij net zo oud of iets jonger was dan ik!
quote:S0LEIL schreef op 06 mei 2012 @ 20:35:

[...]

Nee, die vent die ze even in beeld lieten zien, had de choreo gedaan. Dan zei wel dat hij al jaren met hem werkte in de VS.Weet je het zeker of wil je Dan z'n straatje schoon vegen?
ik begreep dat Dan de choreografie had gedaan
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 20:35:

[...]

echt? ik dacht echt dat jij net zo oud of iets jonger was dan ik! Yup... echt. Maar ik denk dat ik vanaf dit jaar weer ga aftellen.... Heerlijk, ieder jaar jonger worden, een soort van Benjamina Button of zo!
Maar er zou toch nog een choreo van Dan komen?
Anneke is wel een kei hoor. Vincent laat haar het werk opknappen terwijl ze ziek is WTF
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 20:34:

[...]

Niet? Ik vind het een ontzettend lelijke jurrek.....nou zeker
Ik zit ook helemaal klaar voor vanavond!
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 20:36:

[...]

Weet je het zeker of wil je Dan z'n straatje schoon vegen?

Nou, Dan zei dat, dus dan is het waar

En ik vind Thoms dansstijl sowieso beter dan die van Dan, ik ben niet zo van de hiphop. Tenzij Dan zelf beweegt. Maar als je het mijn vraagt, kan Dan zijn bewegingen beter voor andere dingen gebruiken
modern dansen is dus voornamelijk in je ondergoed over de grond rollen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven