(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Lekker slapen Bron!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik eet eigenlijk veel te weinig fruit.
quote:Jonari schreef op 08 mei 2012 @ 01:06:

[...]

Ja, doe maar

Vind het toch wel een beetje eng

Slaap lekker Bron, ik kom morgen wel met recepten, rond half 3 een gesprek en daarna pak ik het erbij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 08 mei 2012 @ 01:11:

Ik eet eigenlijk veel te weinig fruit.Post ik het voor jullie alle 2
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@VC, ik had idd de indruk dat je me belachelijk maakte, zeker in het ioni-topic, daar nog meer dan nu. Vooral in dat topic heeft het me behoorlijk geraakt. Dat mensen twijfels hebben over mijn intenties interesseert me eigenlijk niet, wel dat ze twijfelen aan degene waar ik iets voor probeer(de) te doen. Blijkbaar was het niet zo bedoeld. In dat geval mijn excuses.

Daarbij, zoals ik al ergens eerder zei, die 'acties' zijn voorbij omdat het niet meer kan.

Verder weinig nieuws hier. Maar zin in 1 ding, lekker doorzakken/dronken worden maar dat zal de tandarts morgen niet zo'n goed idee vinden denk ik.
Jo, wij nemen toch regelmatig vloeibare druiven ?
Idd Thee, het blijven druiven ook al zijn ze geperst
quote:thee schreef op 08 mei 2012 @ 01:17:

@VC, ik had idd de indruk dat je me belachelijk maakte, zeker in het ioni-topic, daar nog meer dan nu. Vooral in dat topic heeft het me behoorlijk geraakt. Dat mensen twijfels hebben over mijn intenties interesseert me eigenlijk niet, wel dat ze twijfelen aan degene waar ik iets voor probeer(de) te doen. Blijkbaar was het niet zo bedoeld. In dat geval mijn excuses.

Daarbij, zoals ik al ergens eerder zei, die 'acties' zijn voorbij omdat het niet meer kan.

Verder weinig nieuws hier. Maar zin in 1 ding, lekker doorzakken/dronken worden maar dat zal de tandarts morgen niet zo'n goed idee vinden denk ik.

Klinkt niet goed, je gebit. (heb gelezen hoor wat er was)

Maar ik vind het wel een wijntje waard, mag je err eentje Thee? jIJ ook Cher?

En voor je in slaap valt, heel veel sterkte bij de tandarts :HUG:
Lekker hoor Myleen!

Moet je voor controle naar de tandarts, thee?
quote:Jonari schreef op 08 mei 2012 @ 01:24:

Lekker hoor Myleen!

Moet je voor controle naar de tandarts, thee?

Sorry Jo, had er al voor jou eentje ingeschonken dus dacht ik vraag het niet.

psssst, nee geen controle, die nare ingreep waar ze op wachtte.
quote:thee schreef op 08 mei 2012 @ 01:17:

@VC, ik had idd de indruk dat je me belachelijk maakte, zeker in het ioni-topic, daar nog meer dan nu.

Daar nog meer dan nu? Dan hier, bedoel je?

Jij zit MIJ hier toch in de zeik te zetten en de volle laag te geven, uit het niks? Daar reageerde ik op, voor die tijd was ik hier nog nooit geweest.

Thee doe me een lol en zet me op negeer. Ik hoef niet meer door jou aangesproken te worden. Graag.
O jakkes. Veel sterkte dan maar
voor alle dames die nog wakker zijn.
Hoi Hans.
Ik google op verzoenings drankje en krijg rare plaatjes.

Deze leek mij nog wel wat, al weet ik niet wat het is;

nee, ik bedoelde niet op dit topic maar dat topic op Eten. En wie ik op negeer zet bepaal ik zelf wel. Dat je mijn excuses niet aanvaardt ga ik niet mijn probleem van maken, heb al genoeg te verstouwen irl momenteel.

Moet even herstarten, tb doet raar
Lijkt wel een soort van Beerenburg Myleen.

Kan ons het schelen als het maar verzoent.

Proost!
quote:Jonari schreef op 08 mei 2012 @ 01:36:

Lijkt wel een soort van Beerenburg Myleen.

Kan ons het schelen als het maar verzoent.

Proost!

Als het maar verdoofd voor Thee morgen, normaal plaats ik wel eens een grappig plaatje van bij de tandarts maar doe ik morgen wel achteraf.

Beerenburger lust ik dacht ik niet, of zit er alcohol in? Het is niet wat wij kende vroeger van een `bessen` he?
Nee, is geen bessen. Is een soort van Friese kruidenjenever. Mét alcohol dus.
Beste Thee.

Daar gaan we dan, even op een rijtje gezet waar je mij nou precies over aanvalt.

Dit zijn mijn postings tegen jou, in het Iones topic.

Je bent weer een schat, Thee! Waarom komt TO eigenlijk zelf het pakketje niet even aannemen? Of ga je niet even gezellig mee koffiedrinken?

----

Kan wel zo zijn Thee, maar toch vind ik het wat armetierig allemaal. Zeker na al jouw moeite en die hele reis enzo. TO kan op zn minst even zelf komen. Vind ik dan.

----

Anyway ik krijg er n wat raar gevoel bij, hoe dit verloopt. Ik ken je goedheid en zou t vervelend vinden als daar slordig mee omgegaan zou worden. Om t zo maar even uit te drukken.

----

De bijsmaak werd overigens pas echt raar, toen ik vanochtend las over Thee die kosten noch moeite spaart, en die niet eens een persoonlijke ontmoeting kan krijgen. Dat was de druppel.

Waarmee ik niet zeg dat het verhaal van TO niet waar zou zijn. Het is alleen een raar verhaal.

----

Flauw Thee, om onvriendelijk te gaan doen over de mensen die zich zorgen om je maken. Even los van alles, het gaat er niet om dat jij om 14 uur 's middags met een wildvreemde vent afspreekt, en dat dat gevaarlijk zou zijn. Het gaat erom, dat (even namens mezelf sprekend) jij hemel en aarde beweegt voor een lieve actie voor TO, en jij vervolgens, na ik weet niet hoe lang in het OV, wat ook nog helemaal mis loopt (je had het ook op kunnen sturen, remember?) een signalement doorkrijgt van iemand die het pakketje even op komt halen. Op het station. Dat klinkt mij voor jou vreselijk armoedig en ook vreemd in de oren. Te makkelijk met iemand omgaan, kan ook (met recht!) als risicovol beschouwd worden. Dat je me (en degenen die dat ook vonden) daarop aankijkt, vind ik niet terecht. Doe gewoon de volgende keer lekker wat je wil, desnoods achter de schermen, heb je van ons geen last. Het is tenslotte jouw ding.

Als jij, serieus, van mening bent, dat dit bovenstaande een reden is om zo tegen mij te doen, zoals je nu, hier doet, dan heb ik jou echt niks meer te zeggen en al helemaal geen excuses aan te nemen. En dat meen ik.

Want bovenstaande staat vol met lof, aan jou, respect, voor jou, plaatsvervangende schaamte, jegens jou, en goede bedoelingen, jegens jou. Wie dat niet ziet is blind, of wil niet goed kijken.
Ik ga naar bed.

Thee, sterkte morgen bij de tandarts!
In dat topic over Eten, mens, ik heb je niet eens gezíen daar! Alleen even toen je uitlegde, Leen schrijft altijd zo, en ik zei iets van, "ja, sommigen doen dat ja". Ofzo. Met een smiley.

Waar maak ik jou belachelijk in het Eten topic? Copy paste even, alsjeblieft.
Bo zit aan de rose;

Floyd wilde lekker sterk;

Kane zijn smoeltje wil je niet zien als die al alcohol ruikt, hij is verstandig
Ahhh die zag ik nog net. Wat een leuke foto's Myleen!
Herstart gedaan, voor zolang ie het doet.

Dan ben ik blijkbaar blind VC, als ik puur jouw postings zoals hierboven teruglees komt het minder heftig op me over dan toen, dat is zeker waar. Er ontspon zich echter een 'bezorgdheidsdiscussie' die ik echt even niet trok.

Ik vond het niet aan mij om toe te lichten waarom ioni niet zelf kwam. Dat was voor mij helder genoeg en ik loop niet in 7 sloten tegelijk.

Ik heb m'n excuus aangeboden, jij wilt dat niet. Tja, daar kan ik ook niks aan doen.

Ik zal proberen je niet meer 'lastig te vallen'.

MV, op de foto lijken het wel 'Canarische shotjes' oftewel Ron Miel (mmmmm ) Helaas zit daar naar toe er de afgelopen en komende jaren niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven