(Nog) Wakker ? !
dinsdag 8 mei 2012 om 10:55
quote:bankje schreef op 08 mei 2012 @ 06:53:
Goedemorgen!
Voor MV kattencafe in Wenen geopend.
IK vraag me af of dit in Nederland ook zou kunnen.
Moge,
Wat is het dan? Dat je je kat meeneemt naar het cafe?
Ik heb super slecht geslapen. Rond 2 uur komt Thuiszorg hier voor intake voor hulp nu ik met die hand zit. Heel fijn dat Kane van de eettafel een rol keukenpapier heeft gepakt en dat in ontelbare stukjes heeft gescheurd dus het lijkt of het gesneeuwd heeft.
Wcrollen zijn ook niet veilig voor hem;
Goedemorgen!
Voor MV kattencafe in Wenen geopend.
IK vraag me af of dit in Nederland ook zou kunnen.
Moge,
Wat is het dan? Dat je je kat meeneemt naar het cafe?
Ik heb super slecht geslapen. Rond 2 uur komt Thuiszorg hier voor intake voor hulp nu ik met die hand zit. Heel fijn dat Kane van de eettafel een rol keukenpapier heeft gepakt en dat in ontelbare stukjes heeft gescheurd dus het lijkt of het gesneeuwd heeft.
Wcrollen zijn ook niet veilig voor hem;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 8 mei 2012 om 11:09
quote:rosanna08 schreef op 08 mei 2012 @ 10:57:
dan kun je iig laten zien dat je echt hulp nodig hebt Mleen
goedemorgen overigens allemaal
Dat wel. Ik schaam me dood maar je ziet het echt.
Bankje, ik had de link aangeklikt maar zo bijzonder is het toch niet een cafe met 5 katten? Op zijn minst moet je de hele poezenboot uitnodigen
Oja en Nijnen voor VC
dan kun je iig laten zien dat je echt hulp nodig hebt Mleen
goedemorgen overigens allemaal
Dat wel. Ik schaam me dood maar je ziet het echt.
Bankje, ik had de link aangeklikt maar zo bijzonder is het toch niet een cafe met 5 katten? Op zijn minst moet je de hele poezenboot uitnodigen
Oja en Nijnen voor VC
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 8 mei 2012 om 11:17
Er was bij ons in de buurt destijds een bioscoop waar een zwarte kat woonde, die hoorde echt bij de bios. Lag ook te slapen in de 'etalage' waar de filmposters hingen, en liep gezellig door de foyer. Nu ben ik dol op katten, maar een vriendin is er echt doodsbang voor, dus voor haar was een bezoekje aan die bios niet echt een leuk uitje zeg maar
dinsdag 8 mei 2012 om 11:31
quote:bankje schreef op 08 mei 2012 @ 11:11:
Katten om te knuffelen in een cafe. Het moet niet gekker worden!
Oh hahahaha. Ja katten knuffelen schijnt therapeutisch te werken.
Vroeger toen ik samenwoonde ging ik heel vaak uit eten. Vele restaurants hebben wel een kat. Zelf heb ik er geen problemen mee maar kan mij voorstellen dat andere het vies vinden.
Ik heb bij een traiteur gewerkt en hadden we ook een kat, zal de verhalen maar niet vertellen.
Een van mijn katten heeft over mijn broek gekotst. Lekker dan. Krijg ik niet meer gewassen en droog voor 2 uur.
Katten om te knuffelen in een cafe. Het moet niet gekker worden!
Oh hahahaha. Ja katten knuffelen schijnt therapeutisch te werken.
Vroeger toen ik samenwoonde ging ik heel vaak uit eten. Vele restaurants hebben wel een kat. Zelf heb ik er geen problemen mee maar kan mij voorstellen dat andere het vies vinden.
Ik heb bij een traiteur gewerkt en hadden we ook een kat, zal de verhalen maar niet vertellen.
Een van mijn katten heeft over mijn broek gekotst. Lekker dan. Krijg ik niet meer gewassen en droog voor 2 uur.
dinsdag 8 mei 2012 om 12:18
quote:very__cherry schreef op 08 mei 2012 @ 11:50:
Hee wat fijn dat je hulp krijgt MV! Thuiszorg, toe maar, klinkt poepie-sjiek Hahahahaha, ja dan lijkt het nog wat he! Vandaag ook nog even het formulier van wmo de deur uit doen. Straks hoef ik niets meer te doen, alleen nog de katten knuffelen
Hee wat fijn dat je hulp krijgt MV! Thuiszorg, toe maar, klinkt poepie-sjiek Hahahahaha, ja dan lijkt het nog wat he! Vandaag ook nog even het formulier van wmo de deur uit doen. Straks hoef ik niets meer te doen, alleen nog de katten knuffelen
dinsdag 8 mei 2012 om 12:21
quote:maroon5 schreef op 08 mei 2012 @ 12:07:
Je hebt toch wel een andere broek, of een jurk of iets dergelijks MV?
Zou wel fijn zijn als het lukt hoor, nog even wat thuishulp, dan is alles weer lekker op de rit en kun je het zelf weer fijn bijhouden als je arm uit het gips is
Ja is helaas hulp waar jezelf mee moet helpen hoor
Nee alles zit in de wasmand. Nou ja, pech. Doe er een shirt over dus je ziet niets hopelijk.
Nee ik zie nog een zwarte broek, beetje een thuisbroek maar wel netjes.
Je hebt toch wel een andere broek, of een jurk of iets dergelijks MV?
Zou wel fijn zijn als het lukt hoor, nog even wat thuishulp, dan is alles weer lekker op de rit en kun je het zelf weer fijn bijhouden als je arm uit het gips is
Ja is helaas hulp waar jezelf mee moet helpen hoor
Nee alles zit in de wasmand. Nou ja, pech. Doe er een shirt over dus je ziet niets hopelijk.
Nee ik zie nog een zwarte broek, beetje een thuisbroek maar wel netjes.
dinsdag 8 mei 2012 om 20:35
quote:maroon5 schreef op 08 mei 2012 @ 20:28:
Ben even het onaantrekkelijke vrouwen+make up topic aan het lezen, vind het grappig, maar ergens verwacht ik straks enorm gore plaatjes.. dus ben erg voorzichtig aan het scrollenTO is al de hele week aan het provoceren ,ze heeft al een ban gehad. Vorige week meldde ze dat ze meerdere nicks heeft.
Ben even het onaantrekkelijke vrouwen+make up topic aan het lezen, vind het grappig, maar ergens verwacht ik straks enorm gore plaatjes.. dus ben erg voorzichtig aan het scrollenTO is al de hele week aan het provoceren ,ze heeft al een ban gehad. Vorige week meldde ze dat ze meerdere nicks heeft.
dinsdag 8 mei 2012 om 22:55