Flirten??
dinsdag 8 mei 2012 om 17:31
Wat vinden jullie??
Stel dat je merkt dat een man een beetje met je flirt, terwijl zijn vriendin ( en/of kind ) bij hem is. Jij vind hem ook aantrekkelijk.
Flirt je terug??
Ik kijk wel even, maar vind het toch een beetje raar om verder te flirten. Ik zou het tenslotte ook niet leuk vinden als ik met mijn vriend ben, en het gebeurd waar ik bij ben.
Hoe denken jullie hierover??
Stel dat je merkt dat een man een beetje met je flirt, terwijl zijn vriendin ( en/of kind ) bij hem is. Jij vind hem ook aantrekkelijk.
Flirt je terug??
Ik kijk wel even, maar vind het toch een beetje raar om verder te flirten. Ik zou het tenslotte ook niet leuk vinden als ik met mijn vriend ben, en het gebeurd waar ik bij ben.
Hoe denken jullie hierover??
Ik heb geen motto.
dinsdag 8 mei 2012 om 17:37
dinsdag 8 mei 2012 om 17:48
quote:Begentle schreef op 08 mei 2012 @ 17:31:
Wat vinden jullie??
Flirt je terug??
Hoe denken jullie hierover??Benoem het flirtgedrag eens?
Wat vinden jullie??
Flirt je terug??
Hoe denken jullie hierover??Benoem het flirtgedrag eens?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 8 mei 2012 om 17:52
Ik denk dat de meeste mensen toch wel een beetje kunnen inschatten of iemand met hem/haar flirt. Een knipoog, lachje, of beetje lang kijken.
Als een man met vrouw én kind is, dan is het voor mij ook absoluut een no-go.
Mar als een man alleen met zijn vriendin/vrouw is, en hij kijkt bv wat lang naar me. Dan voel ik me soms best een beetje opgelaten.
Als een man met vrouw én kind is, dan is het voor mij ook absoluut een no-go.
Mar als een man alleen met zijn vriendin/vrouw is, en hij kijkt bv wat lang naar me. Dan voel ik me soms best een beetje opgelaten.
Ik heb geen motto.
dinsdag 8 mei 2012 om 17:53
dinsdag 8 mei 2012 om 18:09
dinsdag 8 mei 2012 om 18:12
dinsdag 8 mei 2012 om 18:31
dinsdag 8 mei 2012 om 18:39
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 mei 2012 @ 18:35:
Ik zou d'r wel een glimlachje aan wagen. Ik vind flirten over het algemeen vrij betekenisloos en als mijn man een leuke vrouw spot mag hij ook naar d'r lachen als ik er naast loop.
meer dan lachen zou ik idd ook niet doen
als ik jouw man was die naast je liep..
Ik zou d'r wel een glimlachje aan wagen. Ik vind flirten over het algemeen vrij betekenisloos en als mijn man een leuke vrouw spot mag hij ook naar d'r lachen als ik er naast loop.
meer dan lachen zou ik idd ook niet doen
als ik jouw man was die naast je liep..
dinsdag 8 mei 2012 om 18:41
quote:Cortana85 schreef op 08 mei 2012 @ 18:12:
Ik zou niet terug flirten, ik zou me wel een beetje ongemakkelijk voelen. Ik vind het ook vervelend als mannen iets te lang kijken als ik naast mijn vriend loop (hij merkt het wel altijd, dus die vrouwen/vriendinnen hebben misschien ook iets door)Been there. Manlief keek te lang naar een dame bij de roltrap. Ach, wij hebben er niets aan overgehouden (hij geen tel.nr).
Ik zou niet terug flirten, ik zou me wel een beetje ongemakkelijk voelen. Ik vind het ook vervelend als mannen iets te lang kijken als ik naast mijn vriend loop (hij merkt het wel altijd, dus die vrouwen/vriendinnen hebben misschien ook iets door)Been there. Manlief keek te lang naar een dame bij de roltrap. Ach, wij hebben er niets aan overgehouden (hij geen tel.nr).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.