eetclub amsterdam
woensdag 14 januari 2009 om 13:47
Hallo allemaal,
Ik ben Anna-Karin, woon in Amsterdam en ik vind het erg leuk om lekker te koken en ook om vooral lekker te eten.
Ik zou het super gezellig vinden om een eetclub op te richten in amsterdam, met een stuk of 6 mensen, van verschillende leeftijden. En dan 1 a 2x per maand lekker bij iemand te eten.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit een leuk idee vinden.
Zo ja, mail me dan.
anna_karin_maris@hotmail.com.
Groeten anna-karin
Ik ben Anna-Karin, woon in Amsterdam en ik vind het erg leuk om lekker te koken en ook om vooral lekker te eten.
Ik zou het super gezellig vinden om een eetclub op te richten in amsterdam, met een stuk of 6 mensen, van verschillende leeftijden. En dan 1 a 2x per maand lekker bij iemand te eten.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit een leuk idee vinden.
Zo ja, mail me dan.
anna_karin_maris@hotmail.com.
Groeten anna-karin
dinsdag 8 mei 2012 om 19:14
Hi Karin,
Leuk initiatief! Zat zelf ook over een eetclubje te denken...
Ik ben 31 jaar, single, werk als office manager bij een online marketing bedrijf en volg een deeltijd studie psychosociaal werk.
Ik vind het erg leuk om voor andere te koken (of van andermans kookkunsten te genieten), het huis gezellig te maken en lekker lang te tafelen.
Je kunt me mailen op nruns@hotmail.com
Leuk initiatief! Zat zelf ook over een eetclubje te denken...
Ik ben 31 jaar, single, werk als office manager bij een online marketing bedrijf en volg een deeltijd studie psychosociaal werk.
Ik vind het erg leuk om voor andere te koken (of van andermans kookkunsten te genieten), het huis gezellig te maken en lekker lang te tafelen.
Je kunt me mailen op nruns@hotmail.com
dinsdag 8 mei 2012 om 19:53
Lijkt me leuk! Ik ben 24, woon in Zaandam, sinds afgelopen zaterdag weer single en behoefte aan wat nieuwe contacten. Koken vind ik leuk, maar ben er nog niet heel goed in. Ik hoop niet dat dat een probleem is? Ik ben nog aan het leren zeg maar, en hoop dat jullie me misschien ook dingen kunnen leren?!
Je kunt me mailen op GewoonJuul@gmail.com.
Je kunt me mailen op GewoonJuul@gmail.com.