2de televisie
dinsdag 8 mei 2012 om 17:59
dinsdag 8 mei 2012 om 18:01
dinsdag 8 mei 2012 om 18:01
Wij hebben ook een upc contract voor digitale tv. Dit is echter maar voor een tv. Omdat hier in het dorp er gewoon nog analoog wordt uitgezonden, komt uit de tv stekkerdoos in de muur op de slaapkamer gewoon nog analoge tv. Ik schrijf het wel erg stom en a-technisch op, maar ik denk dat je me wel begrijpt, toch?
dinsdag 8 mei 2012 om 18:03
Ik heb twee TV's, één digitaal (ook UPC) en de andere gewoon analoog, ik kijk toch voornamelijk actualiteitenprogramma's. Kan er wel een kastje bijzetten voor 5 Euro per maand maar dat hoeft niet zo nodig, als ik iets anders wil zien verhuis ik wel naar een andere kamer. Er zijn ook kabels waarmee je dat ding kunt doorverbinden maar ik hoorde al van twee mensen dat dat niet echt goed werkt.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 8 mei 2012 om 18:09
dinsdag 8 mei 2012 om 19:05
dinsdag 8 mei 2012 om 19:23
quote:emmetjebee schreef op 08 mei 2012 @ 18:09:
http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/ci-plus/
Is dit niet wat voor je?
Voor nu even niet.
De tv die ergens komt te staan is een oudere televisie. Zo'n kaart kan alleen maar in de nieuwere televisie's.
http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/ci-plus/
Is dit niet wat voor je?
Voor nu even niet.
De tv die ergens komt te staan is een oudere televisie. Zo'n kaart kan alleen maar in de nieuwere televisie's.
dinsdag 8 mei 2012 om 19:48
quote:himalaya schreef op 08 mei 2012 @ 19:41:
[...]
Waarom niet? Kost geen drol en is simpelweg de makkelijkste oplossing.
Ja dat weet ik. Daar is al door verschillende mensen naar gekeken die er verstand van hebben.
Onder plinten gaat niet, als ik dat wel doe gaat er vanalles kapot omdat de plinten muurvast zitten. En dat er vanalles kapot gaat is ook niet de bedoeling!
[...]
Waarom niet? Kost geen drol en is simpelweg de makkelijkste oplossing.
Ja dat weet ik. Daar is al door verschillende mensen naar gekeken die er verstand van hebben.
Onder plinten gaat niet, als ik dat wel doe gaat er vanalles kapot omdat de plinten muurvast zitten. En dat er vanalles kapot gaat is ook niet de bedoeling!
dinsdag 8 mei 2012 om 19:52
quote:rocks12 schreef op 08 mei 2012 @ 19:48:
[...]
Onder plinten gaat niet, als ik dat wel doe gaat er vanalles kapot omdat de plinten muurvast zitten. En dat er vanalles kapot gaat is ook niet de bedoeling!Dan timmer je het snoer bovenop de plint, met van die vastzetdingetjes (te koop bij de bouwmarkt)
[...]
Onder plinten gaat niet, als ik dat wel doe gaat er vanalles kapot omdat de plinten muurvast zitten. En dat er vanalles kapot gaat is ook niet de bedoeling!Dan timmer je het snoer bovenop de plint, met van die vastzetdingetjes (te koop bij de bouwmarkt)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 8 mei 2012 om 19:56
dinsdag 8 mei 2012 om 19:59
quote:himalaya schreef op 08 mei 2012 @ 19:56:
[...]
Daar heb je betonboren voor. Ook te koop/huur bij de bouwmarkt, kun je meteen die vastzetdingetjes kopen
Werkte bij mijn snoer/plint/muur ook.Haha ja klopt. Alleen ik woon nog in een huur huis met hele dikke betonmuren. En wil enerzijds niet teveel "verbouwen" aan het huis. En anderzijds wil ik wel graag een 2de televisie.
[...]
Daar heb je betonboren voor. Ook te koop/huur bij de bouwmarkt, kun je meteen die vastzetdingetjes kopen
Werkte bij mijn snoer/plint/muur ook.Haha ja klopt. Alleen ik woon nog in een huur huis met hele dikke betonmuren. En wil enerzijds niet teveel "verbouwen" aan het huis. En anderzijds wil ik wel graag een 2de televisie.
dinsdag 8 mei 2012 om 20:57
voor 5 euro per maand extra heb je een tweede digitale receiver. Voor dat geld zou ik niet moeilijk doen. Als je dat niet wilt dan heb je van die draadloze doorgeefkastjes die het signaal van je ene tv naar de andere doorzetten. Maar dan kan je bijvoorbeeld niet zappen enzo (of je moet naar de andere tv lopen).
dinsdag 8 mei 2012 om 21:00
quote:hannajohanna78 schreef op 08 mei 2012 @ 20:57:
voor 5 euro per maand extra heb je een tweede digitale receiver. Voor dat geld zou ik niet moeilijk doen. Als je dat niet wilt dan heb je van die draadloze doorgeefkastjes die het signaal van je ene tv naar de andere doorzetten. Maar dan kan je bijvoorbeeld niet zappen enzo (of je moet naar de andere tv lopen).Dat je niet kunt zappen schiet eerlijk gezegd ook niet op dan..
voor 5 euro per maand extra heb je een tweede digitale receiver. Voor dat geld zou ik niet moeilijk doen. Als je dat niet wilt dan heb je van die draadloze doorgeefkastjes die het signaal van je ene tv naar de andere doorzetten. Maar dan kan je bijvoorbeeld niet zappen enzo (of je moet naar de andere tv lopen).Dat je niet kunt zappen schiet eerlijk gezegd ook niet op dan..
dinsdag 8 mei 2012 om 22:00
Je kan kastjes kopen. Een koppel je aan je 1e tv, en de tweede koppel je aan de tweede tv. En dan kan je op beide toestelen kijken en zappen. Alleen is het kanaal op beide toestellen hetzelfde. Dus jij op de slaapkamer wat anders kijken dan degene op de bank zit e rniet in. Dus degene die de Ab in handen heeft bepaald.
Google eens op draadloze tv ontvangers.
Google eens op draadloze tv ontvangers.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!