VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:dropje schreef op 25 maart 2008 @ 21:55:

Wiesdietweedemeneer?Jake Gyllenhaal
Ik moet donderdag naar de andere kant van Nederland met een 18 jarige stagiair. Ik vraag me werkelijk af waar ik het de hele weg met hem over moet gaan hebben....
Zou ik ook niet bed uitschoppen als ik 'm daar opeens zou vinden tussen de lakens...

Ha! Die ken ik wel! lekkerrrrrr!!!
Die tweede meneer zat toch in The day after tomorrow?

Aaah, Ely, wat een scheetige foto's van slapende kindertjes in AK. Logeerpartijtje ziet er superlief uit, maar dubbelgevouwen Zeefje ook.

Laatste foto ook leuke plaat, alleen jammer dat er een meneer bijstaat wiens fohn die ochtend ontploft was. Wat een coupe, daar zet je toch acuut de schaar in?

Groetjes Athenamoedervan2kleinemonstertjes.

Nu nog op zoek naar een babybrabbelbalk. Speciaal voor vrolijk \\:-)// .
Kijk, Clooney. Dat begint erop te lijken!
Btw vrolijk, heb je smsje gezien, maar kan niet reageren omdat beltegoed op is. Morgen eerst opwaardeerkaart kopen.
Ik spring onder de douche want ben verkleumd van de kou en dan hop ik bed in. Ik ga MTIT kijken op bed maar...

Truste meisjes, zoeten dromen van mooie mannen :-)
Slaap lekker.

Ik ga er zo ook in. Ik heb nog steeds "Alles is liefde" op dvd boven liggen en op een of andere manier steeds geen zin om eraan te beginnen. Beetje aversie tegen Nederlandse films, en dat terwijl ik van iedereen unaniem hoor dat 'ie zo leuk is. Misschien toch zo maar een stukje proberen.
Ik woon best wel dicht bij mijn werk en heb er vanmorgen niet zo lang over gedaan eigenlijk. Maar dat komt denk ik doordat iedereen die normaal met mij op de ringweg vaststaat nu nog in die 820 km file stond. Ringweg was praktisch leeg!
Ik was gisteravond 'uit' met mijn werk. Laatste personeelsuitje was een eeuw geleden. We zijn uit eten geweest en daarna naar Dirty Dancing. De voorstelling vond ik geloof ik niet heel fantastisch, maar al dat gedans was leuk om naar te kijken en het decor was spectaculair. Echt heel bijzonder.

Hé, ben de eerste.

En Athena, Alles is Liefde gekeken? Ik heb 'm in de bioscoop gezien en ik vond 'm wel leuk. Niet vreselijk fantastisch geweldig, maar wel leuk. Zeker voor een Nederlandse film.
Yep, je bent de eerste meave! Schurk heeft vannacht zomaar doorgeslapen tot 7:20. Wat heerlijk! En vent heeft vanmorgen consignatiedienst, dus die heeft mij tot 8:15 laten slapen. Nog lekkerder.

Nee, heb "Alles is liefde" gekeken. Volgens mij sliep ik binnen 10 minuten nadat ik erin lag.
Ik geniet zooooooooooo van mijn dagje vrij. Zootje gaat vanmiddag spelen bij vriendinnetje, Zen is aan het spelen bij de buren en Zeefje ligt op bed.

Het leven is goed. Ik kan even lekker forummen, even rommelen en vanmiddag leuke dingen doen met jongste grut.

Alles is liefde heb ik ook nog niet gekeken, zal hem binnenkort eens lenen van vriendin.

Ik ga vanavond naar de lama's!!!!!

Van de week trouwens naar Paul Haenen/Margreet Dolman geweest, die was ook heel erg goed.

Wat zal ik eens gaan doen, nu?
Wat klink jij supertevreden, Elyane! En leuk, naar de Lama's! Alvast veel plezier voor vanavond. Dus Paul Haenen was goed? Ik vind hem wel goed, maar ik irriteer me op de een of andere manier altijd aan zijn stem. Zat hij nu ook jaren geleden achter dat liedje 'Beetje misselijk', of was dat iemand anders?

En Meave naar Dirty Dancing, ook leuk! Ik zou er idd eerder naartoe gaan vanwege het dansen en het 'geheel' dan voor het acteerwerk en het verhaal. Ik zou best naar Les Misérables willen zodra dat in première is gegaan.

Ik weet niet wat een consignatiedienst is, maar erg lekker dat je zolang hebt kunnen slapen, Athena!

Toen ik gisteren thuiskwam vertelde vent dat Wiske op de bso op haar achterhoofd was gevallen, uitgegleden op haar sokken. Ze lag een beetje suffig op de bank en klaagde over pijn, dus maar even naar de huisartsenpost van het ziekenhuis geweest. Advies was om haar iedere twee uur wakker te maken, dus dat hebben we maar gedaan en nu is vent brak naar werk en zit ik beetje brak achter pc. Zometeen ff langs mijn ouders met de kinderen.
Ik ben aan het werk. En ik kan op de fiets dus nooit last van files.

Morrie, hoop dat je vandaag duidelijkheid krijgt van huisarts. Duurt wel lang nu.

Ik heb niets tegen Nederlandse films. Maar ben sowieso niet zo'n filmvreter als enkelen hier volgens mij, en al die series volg ik ook niet. Kijk alleen CSI als jet zo uitkomt en ik niets beters heb te doen. Alles is liefde leuk, lekker makkelijke film.

Als ik een tuinhuis neem zitten mijn Pebbeltjes daar volgens mij een paar keer in en zijn dan weer de hort op. Dus hier geen speeltuig in de tuin.

Waar is Lien eigenlijk? Pasen toch wel overleefd? Pebblo heeft advies Lien-man aangaande site al opgevolgd.

Ligt hoop werk hier, ga aan de slag!
Ik heb helemaal niets met Nederlandse films, eerlijk gezegd. Op de een of andere manier vind ik het acteerwerk altijd net wat minder professioneel overkomen, uitzonderingen daargelaten.
Dat heb ik nou precies ook dropje. Gek is dat. Maar goed, ik zal me er binnenkort wel eens een keertje aan gaan wagen.

Hoe is het nu met Wiske? Nog ergens last van of is het al over?

Consignatiedienst is oproepdienst. Hebben de programmeurs op vents werk om de beurt een week en houdt in dat je mobiel oproepbaar bent en zonodig binnen een uur op het werk moet kunnen zijn als er alarm is. 's Ochtends houdt het in dat diegene thuis moet blijven om evt remote problemen op te kunnen lossen totdat de eerste op kantoor is en dat kan overnemen. Ze hebben namelijk weleens gehad dat er een server platging en iedereen nog in de file stond en dat lossen ze nu zo op. Is 's morgens erg relaxed, want dan hoeft vent niet erg vroeg weg en het levert ook nog een leuke extra som geld op.

Ely, wat klink je inderdaad tevreden! Lekker, zo'n relaxte dag voor jou en jongste grut. Genietze!
He lekker als je zo kunt genieten van zo'n vrije dag, Ely. Het werkt aanstekelijk. Vaak zijn de kinderen dan ook helemaal zoet terwijl als jijzelf niet lekker in je vel zit (zoals ik vorige week) zijn zij ook opeens dwars.

Boomhut maken we dus zelf af op basis van een huisje uit de bouwmarkt. We kopen niet zo'n boomhut van boomdroom want 4 duizend euro gaat me iets te ver voor een paar jaar speelplezier. Ik vind juist het schetsen van het huisje en de plannetjes maken zelf zo leuk. Vrolijk, als het een succes wordt, dan maken we er samen bij jullie ook 1 goed?

Die kleine wiske op haar hoofd gevallen, arm ding. Goed dat jullie haar nog even hebben nakijken. Beter het zekere voor het onzekere.

Ik hoop dat Morrie snel bericht heeft en dat ze die zorg achter zich kan laten.

Ik vond "Alles is liefde" leuk, terwijl ik niet echt van de Nederlandse films ben. Ik vind Monique van de Ven bijvoorbeeld ook suf als regisseur. Ik weet niet hoe haar film is maar in mijn ogen acteert ze dat ze een regisseur is met zo'n Paul Verhoeven jasje en petje op. Echt zo Nederlands.

Naar de lama's lijkt me echt leuk! Je ziet best vaak het publiek in beeld dus ga je nog naar ons zwaaien?
Pfieuw Dropje, dan ben je idd brak.

Heb ik ook eens gehad met Klein Pebbeltje. Maar die werd echt direct na de val heel suf en ging ook braken.

Pebblo zat in VS, dus ik heb toen nog om 23 uur toen ik kind niet wakker kreeg schoonouders gebeld om als nog naar hap te gaan. En toen dus heel de nacht in de gaten gehouden, maar wel zijn ledikantje naast mijn bed gesleept.
Ik ben best benieuwd naar film Zomerhitte hoor, geregisseerd door Monique van de Ven en naar het boek(je) van Jan Wolkers.

Vond het boek goed, vind Sophie Hilbrand leuk en tegenspeler Waldemar (?) Nogwat vind ik dan ook weer niet verkeerd.

(Staan nu samen in de LINDA.)
Ben er hoor, maar druk, gisteren werken en afdelingsuitje, vanochtend tandarts met twee monsterlijke kids, daarna aannemer hier (over twee begint hij, denkt drie weken nodig te hebben, dus nog extra drie weken speling voordat ik met verlof ga), vanmiddag naar hypotheekadviseur. IK WIL SLAPEN. Morgenavond personeelsvereniging uitje, vrijdag werken en zaterdag ook (in de winkel). Had ik al gezegd dat ik wilde slapen. Ben niet eens bijgelezen, behalve laatste pagina. Ga nu even stofzuigen, want het is hier een bende.
Hahaha.. wat klink jij relaxt, Lien

Afdelingsuitjes, PV uitje... leuk als het leuke groepen zijn, maar anders Ben jij lid van de PV by the way? En wat gaat de aannemer precies doen?

Alles is liefde vond ik leuk! Lekker makkelijke film.. verstand op nul en vanaf seconde 1 weet je al hoe die afloopt. Een wijvenfilm, ja.

Zommerhitte van Monique van der Ven met Waldemar en Sophie in de hoofdrol wil ik echt naartoe! En volgende week ga ik met vriendin naar 27 dressed. Dat is pas een wijvenfilm!

Morrie, al nieuws?

Nathje, hoe reageerde ze trouwens op je ontslag op het werk?

Maandag beginnen met nieuwe baan en heb er zo'n zin in! Heb ook echt het gevoel welkom te zijn. Word nu al overal bij betrokken en voelt goed.
Jee Wind, ook een nieuwe baan??? Gefeliciteerd! Ik heb wel de discussie over 32 uur werken gelezen van de week, maar heb over nieuwe (concrete al bijna te beginnen) baan heen gelezen. Wat ga je doen? Waar? Leuk zeg! (Hmpf, kun je natuurlijk hier niet vertellen... Mail?)
Ik wil ook naar Zomerhitte! Kunnen we niet samen? Eerst eten ofzo? Anders kunnen we niet kletsen

En dan: IK HEB 'HET' NIET!!!!!! Althans, ik heb het vroeger al eens gehad en dus al antistoffen. Zorg minder.

Nu verder met het eten maar wilde het even van de daken schreeuwen.
Dsa's geweldig nieuws Morrie!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven