Ervaringen met cockring

04-04-2012 08:29 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames (en heren natuurlijk)

Ik heb even de volgende vraag voor jullie: Hebben jullie ervaring met seks waarbij de man een cockring draagt en zo ja: Is die ervaring positief, negatief of maakt het geen verschil? Ooit heb ik voor mijn partner zo'n rubberen cockring gekocht met een trilfunctie (goedkoop ding, besteld bij een ladiesnight) maar na 2x gebruiken is deze geknapt. Zelf merkte ik van dat ding weinig en mijn partner vond het ook niet zo super om hem te dragen. Wij zitten eraan te denken om een "goede" cockring te gaan halen, maar eerst zou ik graag eens wat ervaringen willen lezen. Tips over wat voor 1 te kopen zijn natuurlijk ook altijd welkom.

(voor de mannelijke Viva-forummers geldt natuurlijk ook: Ervaringen mogen gedeeld worden)
Misschien is de Marc Dorcel Deepvibe wat voor je, kwalitatief een goede penismanchet waarbij je de batterij ook kunt vervangen. Is dus niet voor eenmalig gebruik. De Dorcel powerclit is ook een optie, ook voor duo gebruik. Je kunt ervoor naar een sexshop maar ook bij de betere webshops online te bestellen
Heb even via Google gekeken maar de eerste die je noemt is natuurlijk helemaal geen cockring maar een vibrerende huls. Zelfs als ik een tijd alleen zou zijn spreekt het me nog niet aan.

En bij die tweede heb ik mijn twijfels. Werkt dat, zo'n trillend ding dat bij elke stotende beweging misschien de clitoris raakt?
@sailor de powerclit werkt prima. Deze vind ik persoonlijk beter dan de durex play. Ten eerste kan je de batterij vervangen en het "piemeltje" op de ring raakt zeker je clitoris. Wij vinden hem wel prettig, maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk.
Kwam gisteren voor een verrassing te staan. Gisterenavond, rond een uur of 9, kids lagen lekker te slapen, manlief en ik zaten op de bank tv te kijken toen hij plots zin kreeg. Hij begon wat te zoenen, te strelen, etc...jullie kennen het wel. Op een gegeven moment bereikte mijn hand zijn kruis en ik dacht: Wow, issie nu al zo hard? Bleek hij de hele dag met zn cockring rondgelopen te hebben haha...ik moet zeggen: Dat mag hij zeker vaker doen
Thnx Tessa ik ga eens even googlen
Ook ik kan genieten van een cockring, ik heb ze in verschillende varianten gemaakt van leer met drukknopen, O- ringen, deze zijn van rubber (te koop in technische winkels)in allerlei maten. Tevens heb ik er verschillende gedraaid uit aluminium en daarna gepolijst, dit zijn ook mijn favorieten het zijn net sierraden.

De maat heb ik bepaald dmv. een touwtje ietwat strak er omheen te trekken op de plek waar je hem wil dragen, de lengte delen door 3,14 dan heb je de diameter.

Meestal lopen de maten in de seksshops op met stapjes van 5 mm, dit kan net te strak of te los zijn, daarom is het fijn als je de mogelijkheid hebt om ze zelf te maken.

Het omdoen zie ik niet als een probleem, eerst je ballen erdoor heen en vervolgens je penis. (in slappe toestand uiteraard)

Het resulteerd in een dikke, harde en geaderde penis waar mijn vrouw en ik veel plezier van beleven, niet iedere man vindt het fijn, misschien eng wss. omdat ze het niet kennen of omdat het merendeel gays zijn die ze dragen

.

Maar ik zou zeggen............. DOEN !

Geniet nu het is later dan je denkt !
Wat ik me wel afvraag: Zo'n cockring, gaat dat niet ongelooflijk irriteren aan de achterkant van je ballen/perineum?
quote:tamara1234 schreef op 10 mei 2012 @ 14:59:

Wat ik me wel afvraag: Zo'n cockring, gaat dat niet ongelooflijk irriteren aan de achterkant van je ballen/perineum?

Nee hoor, zolang de ringen aan de binnenkant maar glad zijn dan gaat het echt niet irriteren.

Moet er nog wel aan toevoegen ik ben geheel geschoren, dus van haren heb ik geen last , dit lijkt mij minder in combinatie met een cockring.
Als je ballen voor het aanbrengen insmeert met Pjur en dan de RVS cockring aanbrengt, dan beperk je mogelijke irritaties. Werkt prima!
Tessa, bedankt voor je info, gaan we een keer proberen!

Tamara, ik ben ook geschoren en smeer nooit wat in, tenminste niet voor een cockring, en heb nooit irritaties.

Had ik wel bij die verstelbare platte cockring, dat elkaar overlappende stukje is irritant.

In het kader: speeltjes voor hem en haar samen is zo'n cockring een goed item. Gek eigenlijk dat onder hetero's niet echt een ding is. Of heb ik dat mis?
Wij hebben tot volle tevredenheid cockringen in gebruik, mijn man kees b heeft op 8-5-2012 een leuke review geschreven bij willie.nl onder booster cockringen. Het is leuk als je het met "nuttig"waardeert.
Het is een speeltje neem ik aan.

Zelf zou ik een cockring niet gebruiken maar als je hem nodig hebt is het prima!
Een cockring maakt het gevoel voor mij intenser.

We gebruiken zelf niet alleen een ring, maar ook wel eens een stukje touw en dan lekker creatief aan de slag. Met een beetje googlen komt je bijzondere knoop technieken tegen.

Als we niks voor handen hebben en we willen wel iets gebruiken, dan kom je met een stringeje ook een eind. Beetje knopen, elastiek gebruiken, erc en je hebt iets leuks en lekkers.

Overigens zien wij het niet als uitsteller van orgasme, maar gewoon een leuke bezigheid in bed.
Je kan veel plezier hebben van een cockring, vooral als je partner een beetje lef heeft, maar het kan ook helemaal misgaan. Oppassen dus!
interessante topic!

ik heb dan ook maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om er 2 (verstelbare) te bestellen!
Ik maakt self mijn cockring,met verschilende maaten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven