doorgeefvraag
dinsdag 25 maart 2008 om 17:28
@ libby het was tevoren wel heel leuk en ben niet zo van de botte bijl, dus het duurde nog wel ff voor ik er echt vanaf was. Het spookbeeld doemt soms nog wel eens op...
praten kan erg geil zijn, vooral als het stout is. Met praten kan een geile bui of stemming ook heel snel verdwijnen, door de inhoud van het gesprek, sommige accenten, of erg domme praat.
een lekker (zelf gekookt) diner voorgeschoteld krijgen, goed voorspel of niet?
praten kan erg geil zijn, vooral als het stout is. Met praten kan een geile bui of stemming ook heel snel verdwijnen, door de inhoud van het gesprek, sommige accenten, of erg domme praat.
een lekker (zelf gekookt) diner voorgeschoteld krijgen, goed voorspel of niet?
dinsdag 25 maart 2008 om 17:49
ik las een tijdje terug over een kok die zijn voedsel aanprees als een soort opwarmer voor de latere seks en in zijn restaurant de voortekenen daarvan ook zag.....ik bedoelde dus echt eten als voorspel (heb het zelf nooit zo ervaren, wel dat de gesprekken ed. tijdens het eten het nodige kan opwarmen)
bij erotische voedsel denk ik aan kleine hapjes (tapas ed.) met een grote smaakbeleving en aan pasta.
heb je wel eens je slipje uitgedaan aan tafel?
bij erotische voedsel denk ik aan kleine hapjes (tapas ed.) met een grote smaakbeleving en aan pasta.
heb je wel eens je slipje uitgedaan aan tafel?
woensdag 26 maart 2008 om 05:11
woensdag 26 maart 2008 om 05:13