Mc Donalds vreetbui

09-05-2012 18:11 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Teveel gekocht bij de mcdonalds en gegeten.
Cookies
Is die BED vastgesteld door een pro TO of maak je dat er zelf van zodat het minder erg lijkt?
Eet ze dan maar!

Hier zo aan de couscous met gevulde paprika

Veel lekkerder en veel gezonder.

En dan mag ik vanavond de Oreo's met witte chocolade proberen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik dacht toen ik de titel las: oh lekker, die heb ik ook weleens: lekkere hamburger, frietjes met frietsaus en een aardbeien milkshake. Maar dit.. Tja.. Veel plezier ermee zou ik zeggen.
Sinds wanneer is bing een ziekte? Ik dacht dat ie alleen de vervelende neger uit GTST was :p
Internagelaktisch
Mijn idee, ster. Een lekkere pasta met vier soorten kaas en een salade erbij. Lekker flesje wijn... Daar maak je mij blijer mee.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 18:18:

En dan mag ik vanavond de Oreo's met witte chocolade proberen

(wist niet eens dat dat bestond)
quote:mrsstanleywalker schreef op 09 mei 2012 @ 18:17:

Een medium milkshake? Moet je niet al dat zout ergens mee wegspoelen. Halve liter cola ofzo?Heeft ze toch bij haar menu's? Eetsmakelijk hoor, moet er niet aan denken
quote:mrsstanleywalker schreef op 09 mei 2012 @ 18:19:

Mijn idee, ster. Een lekkere pasta met vier soorten kaas en een salade erbij. Lekker flesje wijn... Daar maak je mij blijer mee.Oh jum! Of een goede carbonara..
Sorry
Cookies
quote:mrsstanleywalker schreef op 09 mei 2012 @ 18:19:

Mijn idee, ster. Een lekkere pasta met vier soorten kaas en een salade erbij. Lekker flesje wijn... Daar maak je mij blijer mee.Is dat niet net zo erg als de Mc menu's?
Maar je voet doet auw, dus dan kan ik het me wel voorstellen hoor...

*burp*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
*
Hoeft geen sorry te zeggen hoor. Het is jouw lijf, jouw leven. Geen verantwoording aan ons verschuldigd!
Oh, wat erg. Ik weet geeneens dat er cola bij die menu's bijzit.
Misschien wel, rozenstruikje. Maar wel veel lekkerder!
quote:dikkie26 schreef op 09 mei 2012 @ 18:20:

SorryHee, weet je, misschien moet je eens sorry tegen jezelf zeggen. Je buik zal je vast niet dankbaar zijn over een minuut of twintig. En ik kan me zo voorstellen dat je humeur ook niet geweldig zal zijn straks.
quote:elastiekje_ schreef op 09 mei 2012 @ 18:21:

[...]

Ja hoor. Het is gewoon een schreeuw om aandacht. Negatief of positief, dat maakt je waarschijnlijk niks uit. Ik ben weg hier Laat gaan. Overmrgen heeft ze weer een topic of ze teveel eet op een dag
Ik wist aan de titel al dat jij het was. Laat je je toch helpen ipv steeds topics te openen.

En dan erna niet meer reageren. Wel vragen midden in de nacht of we voor je de hap willen bellen maar niet even de dag erna zeggen hoe het is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:meaghan schreef op 09 mei 2012 @ 18:19:

[...]

[afbeelding]

(wist niet eens dat dat bestond)

En dan de bovenste (ik weet niet of je een Hoogvliet Supermarkt in de buurt hebt maar daar zijn ze in de aanbieding, en daarom ging ik dus voor gaas net)

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance, die oreo's... Hemel!!! Zucht! Zo lekker. Nu wil ik ze ook.

Maar zit aan de crackertjes met filet. (die crackers van Lu met olijf en oregano smaak) jummmyy
Internagelaktisch
quote:ster89 schreef op 09 mei 2012 @ 18:17:

Is die BED vastgesteld door een pro TO of maak je dat er zelf van zodat het minder erg lijkt?TO?
Inderdaad, bewaar de excuses voor jezelf als je met hartklachten ooit op de SEH ligt. Want die dag ga jij meemaken als je zo doorgaat.
OMG, deze hoeveelheid op kunnen eten is toch niet normaal?
En bedankt Summer! Nu dat eenmaal in mijn hoofd zit, móet ik dat dus gaan proberen. Mischien niet vandaag, of morgen, maar ze gaan gekocht worden. GRRR.
Veel plezier met kotsen zometeen. Sneuerd. Gooi die rotzooi weg en eet wat gezonders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven