Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
omg 2 1/2 jaar geleden in de schuldsanering gezeten en nu alweer een schuld van 15.000 euro... Echt kansloos hoor.
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 20:44:

ik versta hem amper

Ik versta haar ook niet!

Sportschool, wie van die twee zou wel eens in de sportschool zitten???
quote:evelise schreef op 09 mei 2012 @ 20:45:

Oh ze komen net uit de schuldsanering en hebben nu weer 15000 schuld?In 2 jaar, hoorde ik dat nou goed?
Ze verwijten elkaar dat er geen geld is.... dat was het begin van het einde, schat ik in.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
ok, ze kunnen niet bezuinigen.
quote:Liezze schreef op 09 mei 2012 @ 20:46:

[...]

Ik versta haar ook niet!

Sportschool, wie van die twee zou wel eens in de sportschool zitten???hij dat zie je toch
kom er maar in Sjonnieboy!
Ben ik de enige die me kwaad zit te maken?
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 20:46:

Zaten die kids nou op de kinderopvang terwijl hij gewoon niet werkt?

OMG....die telefoonrekeningen, sportscholen (wie ging er dan??)

Nee, zij was gastouder en toen dat teruhliep ging het mis.

(lol @ laatste opmerking)
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 20:47:

Ben ik de enige die me kwaad zit te maken? nee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoe krijgen die lui het voor elkaar, en wat geven die mensen in godsnaam aan hun kinderen door aan normen en waarden

Nee hoor meiden, werken hoeft niet.

Gewoon je hand ophouden en lekker mobiel bellen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoppettee de eerste sigaret
quote:pearle schreef op 09 mei 2012 @ 20:46:

is dit stel werkelijk 38 en 40???

Ouderwetse kapsels.

En een vent die na een paar dagen of weken weer stopt me teen baan, omdat het niks is...tsja daar zou ik als vrouw ook niet blij van wordenJa dat dus ik heb ook banen gehad die ik niks vond. Maar ik moest wel mijn huur, gas en licht en in mijn levensonderhoud voorzien. Heb gewoon doorgebeten ook al vond ik het niks.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar dan blijft de vraag: waarom zit hij al jaren thuis? Hij rijdt op een bus dus dan maakt het niet uit of hij wel of geen hazenlip heeft.
Val er nu in, heeft iemand een samenvatting voor me...?
Waarom gaan mensen met al hun ellende op tv????

*vraag ik me iedere aflevering af*
quote:hallekie schreef op 09 mei 2012 @ 20:45:

Maar: ze roken niet! (Maar ik snap nog steeds dat huis/spullen/financiele situatie niet..)Dus wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Herstel, toch roken
Ozo.
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 20:47:

Ben ik de enige die me kwaad zit te maken?Nee ik zit ook met stoom uit mijn oren..
Oh, hij wil lekker opnieuw beginnen. Ja, dat zouden we allemaal wel eens willen En we hebben ook niet overal om gevraagd
quote:Doornroosje75 schreef op 09 mei 2012 @ 20:46:

Ze verwijten elkaar dat er geen geld is.... dat was het begin van het einde, schat ik in.Dat denk ik ook.
Waarom is het altijd zo'n puinhoop in de huizen van de mensen die gaan scheiden?
Ik begrijp niet dat mensen die een gezin hebben, die de gewone 'werkende' leeftijd hebben, 5 á 6 jaar thuis kunnen en vooral willen zitten. Ik zou het daar benauwd van krijgen, me zorgen gaan maken of het financieel wel goed zou komen (want; natuurlijk niet!).

Ik vind haar overigens erg passief. Wat ze net ook verteld over die foto's voor marktplaats. Dan zet je ze er toch zelf op??
quote:rozenstruikje schreef op 09 mei 2012 @ 20:48:

Waarom gaan mensen met al hun ellende op tv????

*vraag ik me iedere aflevering af*Graties hullup...
twee jaar later ineens dit?? SOrry hoor, maar je bouwt die schuld niet in een week op he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven