Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hij krijgt geen werk....niet gek met zo'n houding.

Zij heeft geen oppaskids meer.....ook niet gek, huilebalk. Terwijl zij de scheiding in gang heeft gezet.
Zien jullie dat.... ze is verderop in de aflevering naar de kapper geweest!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik vind 'hotter than my daughter' toch leuker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 20:49:

[...]

Graties hullup...Nah, ik denk eeuwige roem
quote:coolpack2 schreef op 09 mei 2012 @ 20:50:

twee jaar later ineens dit?? SOrry hoor, maar je bouwt die schuld niet in een week op he.jawel Cool, je kijkt even niet en HOPPAAAAA
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oooh! Die moeder in HTMD

*zin in morgen*
quote:nouschi schreef op 09 mei 2012 @ 20:50:

Ik vind 'hotter than my daughter' toch leuker dat ga ik morgen kijken en trashen
geen geld maar wel roken en duur bellen

daar kap je dan toch als eerste mee?
quote:hatseklats schreef op 09 mei 2012 @ 20:49:

Ik begrijp niet dat mensen die een gezin hebben, die de gewone 'werkende' leeftijd hebben, 5 á 6 jaar thuis kunnen en vooral willen zitten. Ik zou het daar benauwd van krijgen, me zorgen gaan maken of het financieel wel goed zou komen (want; natuurlijk niet!).

Ik vind haar overigens erg passief. Wat ze net ook verteld over die foto's voor marktplaats. Dan zet je ze er toch zelf op??Ik vind het ook raar, dat er blijkbaar zo weinig controle is, dat iemand gewoon kan besluiten om jarenlang thuis te gaan zitten niksen. En dat ze dan wel elke maand geld krijgen, waar een ander zich een slag voor in de rondte werkt.
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 20:52:

[...]

Ik vind het ook raar, dat er blijkbaar zo weinig controle is, dat iemand gewoon kan besluiten om jarenlang thuis te gaan zitten niksen. En dat ze dan wel elke maand geld krijgen, waar een ander zich een slag voor in de rondte werkt.Maar hij solliciteert toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatseklats schreef op 09 mei 2012 @ 20:49:

...

Ik vind haar overigens erg passief. Wat ze net ook verteld over die foto's voor marktplaats. Dan zet je ze er toch zelf op??

Ook eensch.

Haha, die mentosreclame, wat flauwww.
Bah bah, dat soort mensen, het ligt altijd aan anderen, niet even kritisch naar jezelf kijken.

Wat een mislukkingen van de samenleving.
Of hij moest de bushaltes misschien omroepen, al snel een zooitje dan.
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 20:52:

daar kap je dan toch als eerste mee?Dat zou ik zeggen, ja
Ozo.
Courage:

Dure spullen, schuldsanering geweest 2 jaar terug, nu schuld 15.000 euro. Reden scheiding onbekend. Twee kinderen, hem kunnen we niet verstaan en zij ziet er oud uit.

Dat was 'm wel geloof ik.
Lekker makkelijk zolang in de uitkering zitten. Ik weet dat de banen niet voor het oprapen liggen maar als je echt wilt kom je gvd je luie reet af en sta je desnoods elke dag bij een uitzendbureau of het arbeidsbureau. Ik ben door reorganisatie 3 maanden werkloos geweest en mijn god zeg wat voelde ik mij ellendig. Het gevoel dat ik mijn hand op moest houden vond ik verschrikkelijk. Deze mensen willen gewoon niet werken heb ik het idee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 20:52:

[...]

Ik vind het ook raar, dat er blijkbaar zo weinig controle is, dat iemand gewoon kan besluiten om jarenlang thuis te gaan zitten niksen. En dat ze dan wel elke maand geld krijgen, waar een ander zich een slag voor in de rondte werkt.

Precies! Ik denk dat als dit soort dingen eens wat strenger gecontroleerd worden (maar ook wachtgeldregeling e.d.), we niet eens zoveel te bezuinigen hebben.

Maar goed...da's misschien een andere discussie.
Ik doe ook even mee, heb dit nog niet eerder gezien. Dus ben benieuwd.
Ik heb steeds de neiging om met een schaar haar enorme lok te bewerken...
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 20:52:

daar kap je dan toch als eerste mee?Wat dacht je wat zo'n Apple laptop kost? En volgens mij heeft ie ook nog eens niet de kleinste van het setje...
quote:nouschi schreef op 09 mei 2012 @ 20:53:

[...]

Maar hij solliciteert toch?En stopt er elke keer mee, als zijn baan niet zo leuk is!
quote:evelise schreef op 09 mei 2012 @ 20:54:

Courage:

Dure spullen, schuldsanering geweest 2 jaar terug, nu schuld 15.000 euro. Reden scheiding onbekend. Twee kinderen, hem kunnen we niet verstaan en zij ziet er oud uit.

Dat was 'm wel geloof ik.

Dank!

Was al aan het teruglezen in deze break (jullie schrijven trouwens echt te snel!). WTF: opnieuw 15.000 schuld?!

Hoe oud zijn die kinderen?

Nouja, zie ik zo wel denk ik.

Bedankt ook voor het noemen van leeftijden in dit topic. Had ik ze niet gegeven...
1980 belde net, ze wilden het kapsel van die vrouw terug
Even totaal off-topic.

Liezzekat is zo'n enorm monster!

Ik sta heel even op om nieuwe koffie te pakken, kom terug ligt mevrouw met haar billen heel onschuldig om MIJN warme kruik te kijken!

En ik heb het zo kouhouhouhoud!!!!
quote:charlottew88 schreef op 09 mei 2012 @ 20:54:

Ik ben door reorganisatie 3 maanden werkloos geweest en mijn god zeg wat voelde ik mij ellendig. Het gevoel dat ik mijn hand op moest houden vond ik verschrikkelijk. .

Ik twee maanden en ik vond het ook vreselijk

Aan de andere kant, ik zat bij mijn werkcoach (echt wat die lui doen is me tot op de dag van vandaag een raadsel) te mopperen dat ik dan wel de kassen in ging fot the time being..

Maar dat vond ze niet verstandig...

Dom mokkel was dat zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven