leuk cadeau voor moederdag

09-05-2012 20:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer bijna moederdag. Ik wil mijn moeder graag iets geven maar wat??? Ze heeft alles al en wil eigenlijk ook niets. Maar natuurlijk wil ik wel iets doen. Ik heb laatst al zelf een leuk boek voor haar gemaakt met persoonlijke dingetjes, luchtjes heeft ze zat, dingen in haar huis heeft ze genoeg, bloemen en planten ook in overvloed.

Help, wie heeft er nog een leuk idee????
Ik trakteer mijn moeder op een high tea in ons favo restaurant.
Geef haar een superdikke knuffel en zeg dat je zo ontzettend blij met haar bent. Ik weet zeker dat ze dat fijner vindt dan het mooiste cadeau.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Neem haar mee een activiteit doen of lekker lunchen/uit eten.

Ga ik ook doen
Ik ga naar dr toe. Is cadeau genoeg.
Ik trakteer mijn moeder ook op een lunch met aansluitend wat winkelen. Ik heb een mok gekocht met 'i love mama' erop, en daar een vork en mes ingedaan, met een neproos erbij. Daarbij nog een uitgeprint A4 papier opgerold met de uitnodiging voor de lunch erop en dat in folie gepakt.

Vorig jaar voor vaderdag had ik een mand gemaakt met allemaal artikelen met pa (pa-lm bier, pa-prika chips, pa-ar krasloten enz.) Dit zou je voor een moeder ook kunnen doen: Ma-yonaise, Ma-ma mia's, Ma-ltezers of Ma-rs enz. enz.
Ik weet niet of het hier mag, maar ik zag in de spits of metro een advertentie van een systeem met aan elkaar gekoppelde wandpaneeltjes waar je een foto of fotoos op kan laten drukken.

je kan ook blanco paneeltjes bestellen en daar kinderen iets op laten tekenen. Zo kan je een collage maken. Staan op de site hele leuke voorbeelden. Pakket van 12 paneeltjes kost ca 23 euro. zijn 20x 20 cm per paneel.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
wij, haar kinderen en kleinkinderen gaan brunchen met moederdag en dat is ons kado aan haar..
Ik heb een theedoos gehaald en deze gevuld met haar lievelings thee, en bonbons van milka.

En dankzij een hele lieve forumster (MV) kan ik haar nu ook trakteren op een dagje libellezomerweek.
Mijn moeder is er al 10 jaar niet meer, was ook zeer bepaald geen leuke moeder maar heb haar wel aan het huilen gekregen toen ik op een moederdag haar en mijn paps onverwacht ophaalde naar hier en een schitterend gedekte eettafel vól had staan met alles wat ze lekker vond, alles zelfgemaakt uiteraard. was een groot succes (een pluspunt was overigens dat ze gelijk heel, héél even enig respect voor me had )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven