(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
@pom maand mei za/zo

@mv, had im bij de vrekken al gezien, benieuwd of ze mijn berichtjes snel genoeg ziet. (niet gekeken wanneer die L-week is)

Morgen en overmorgen gewoon werken, zondag naar Londen, Hemelvaartdag terug.
quote:watervrouw2 schreef op 09 mei 2012 @ 14:19:

@pom maand mei za/zoMylene_Valerie in "Wie kan ik blij maken met gratis entreek..."

Hiwr het topic waar ze nog 2 kaarten nodig heeft;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Helene

Hoop dat we gauw weer wat van je horen.
Zo ben al moe dus hoop er niet weer een late nacht van te maken.

is er nog iemand?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ha Myleentje, ben er nog hoor.

Wat een rust hier. Alles goed met jou?
Jo en MV
Ha die Ans!

Zullen we een vino tinto nemen?
Hé hoor ik vino tinto ?
Lekker Jo. Heb pas een glaasje op. Kan nog wel wat bij. Slaapmutsje
Heee Moosje. Alles goed?
Je hoeft maar met een fles te schudden en Moos is er ook haha.

Gezellig hoor!
Het zijn altijd dezelfden he Ans en Jo. Ik moet wel vroeg naar bed vanavond.
Druk Moos?
Dat geeft niet Moos. Jij giet hem net als wij zo achterover. Toch?
Geen enkele moeite mee Ans...
Ooh ik baal zo. Had ik een outfit voor morgen, twee eigenlijk. Dus aan en man laten beslissen wat het gaat worden.

1. Leuke jurk, zwart wit, zwart kort colbertje erover, hakken, ketting. Stond goed dus klaar. Ik opgelucht. Zit die jurk aan de achterkant toch raar. Komt door de rits.Ruiltijd is al voorbij!

Oké, de iets mindere dan.

2. Rokje met kleuren, soort van dun vestje erop, topje eronder. Jasje erover. Dacht dat vestje dezelfde kleur als in de rok zit heeft. Not! !!!
Balen! Wat ga je nu aantrekken?

Ik heb vast iets gemist maar is er morgen iets speciaals?
Die laatste outfit is veuls te warm morgen. Het wordt heel broeierig met buien. Zweetweer. Zit nu trouwens met ijsvoeten. Raar klimaat hebben we toch.
Moet morgen tot laat in de avond o.a. werken elders in het land, met alles erop en er aan.

Nu dat rokje, shirt wat ik al had (iig niet te warm), redelijk leuk en colbertje.
Ja, raar weer he? Ene moment is het heel benauwd en loopt het zweet van je af en even later is het hartstikke koud.
Hebben jullie nog tips wat er aan zo'n rits gedaan zou kunnen worden? Die rits loopt tot op de kont zeg maar en daardoor komt er een soort tuitje.
quote:mocy schreef op 09 mei 2012 @ 23:21:

Hebben jullie nog tips wat er aan zo'n rits gedaan zou kunnen worden? Die rits loopt tot op de kont zeg maar en daardoor komt er een soort tuitje.Blijven zitten. Verder zou ik het ook niet weten.
He meiden, hoor ik wijn?

Ik moet naar het toilet.

Tot zo
quote:andersnogiets schreef op 09 mei 2012 @ 23:17:

Die laatste outfit is veuls te warm morgen. Het wordt heel broeierig met buien. Zweetweer. Zit nu trouwens met ijsvoeten. Raar klimaat hebben we toch.en ik heb de buitendeur openstaan.. klotsende oksels!! Yak..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:mocy schreef op 09 mei 2012 @ 23:21:

Hebben jullie nog tips wat er aan zo'n rits gedaan zou kunnen worden? Die rits loopt tot op de kont zeg maar en daardoor komt er een soort tuitje.Iets wat er ruim over valt? Een tuniek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven