intresse

10-05-2012 01:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik merk vaak dat als mannen me proberen te versieren ze niet oprecht geintresserd zijn maar meer om te neuken plat gezegd,dit merk ik aan de directe en respectloze manier waarop zeavances maken,ook merk ik dat mensen ook niet geintresserd zijn in diepere vriendschappen met mij behalve als laatste keus.

hoe komt dit en hebben jullie dit ook?

hoe gaan jullie ermee om?

en hoe zorg ik dat mensen geintresseerd zijn?
Ehm, dat heeft misschien meer met jouw houding te maken.
mijn houding?
Over het algemeen wordt je behandeld zoals jij andere mensen behandelt.

Even over de vriendschappen; ben jij oprecht geïnteresseerd in wat andere mensen te vertellen hebben?

Ben jij een goede vriendin?
Ja. Ik weet niet hoe jouw houding naar mannen toe is.
quote:mclean72 schreef op 10 mei 2012 @ 02:08:

Over het algemeen wordt je behandeld zoals jij andere mensen behandelt.

Even over de vriendschappen; ben jij oprecht geïnteresseerd in wat andere mensen te vertellen hebben?

Ben jij een goede vriendin?

ik denk het wel,maar ik voel me vaak gebruikt.

bedoelen jullie eigenlijk dat ik het verdien om zo behandeld te worden?
quote:ragweed schreef op 10 mei 2012 @ 02:16:

[...]

bedoelen jullie eigenlijk dat ik het verdien om zo behandeld te worden?Nee, dat maak jij ervan en misschien straal je dat uit. Die houding kun je veranderen.
Nee. Niemand verdient het om zo behandeld te worden.

Maar, gedrag roept gedrag op.

En misschien zou je eens kritisch naar jezelf kunnen kijken.

Ik neem aan dat jij die jongens die toenadering zoeken voornamelijk in de kroeg oid ontmoet.

Wat doe jij op zo'n avond?

Ben je straallazerus, sta je in een minirokje op de bar je uit te sloven? (ik stel het nu wat overdreven natuurlijk)

Dat trekt een bepaald type aan.

Maar dan nog: Nee, je verdient het beter behandeld te worden.
Anderen behandelen jou zoals jij ze leert (bewust of onbewust) je te behandelen.
quote:hawkeye_jane schreef op 10 mei 2012 @ 02:08:

Ja. Ik weet niet hoe jouw houding naar mannen toe is.wat voor houdingen zijn er?
quote:mclean72 schreef op 10 mei 2012 @ 02:23:

Nee. Niemand verdient het om zo behandeld te worden.

Maar, gedrag roept gedrag op.

En misschien zou je eens kritisch naar jezelf kunnen kijken.

Ik neem aan dat jij die jongens die toenadering zoeken voornamelijk in de kroeg oid ontmoet.

Wat doe jij op zo'n avond?

Ben je straallazerus, sta je in een minirokje op de bar je uit te sloven? (ik stel het nu wat overdreven natuurlijk)

Dat trekt een bepaald type aan.

Maar dan nog: Nee, je verdient het beter behandeld te worden.

ik krijg eigenlijk alleen aandacht van mannen als ik inkijk heb,maar ik draag meestal hoodies veel jurken af en toe een legging

excentriek,maaar niet uitdagend

ik heb 2 jaar geleden wel op een bar gedanst in een legeroverall..
quote:ragweed schreef op 10 mei 2012 @ 02:28:

[...]

ik krijg eigenlijk alleen aandacht van mannen als ik inkijk heb,maar ik draag meestal hoodies veel jurken af en toe een legging

excentriek,maaar niet uitdagend

ik heb 2 jaar geleden wel op een bar gedanst in een legeroverall..Wat daarbij voor te stellen? Hoe oud ben jij?
23 hoodies zijn uhm sportsweaters met capuchons
Jah, ik weet wel wat hoodies zijn. Maar in combinaties met jurken is dat wat anders, Anyhow, mijn ervaring is dat het niets uitmaakt wat je draagt maar dat je uitstraling belangrijk is.
Ben jij mij ofzo.. Ik heb precies hetzelfde.. vind het heel erg.. Ik denk ook steeds voor een ander.. heel irritant is dat.. Ik heb nu wel een vriend en woon al een tijdje samen... maar hiervoor kreeg ik alleen maar negatieve aandacht van mannen.. Logen alles bijelkaar om mij in bed te krijgen.. Tssk.. En elke x als ik ergenst kwam werken kreeg ik enorme haters op het werk vloer.. En denk steeds dat mensen me niet mogen en neem ik zelf afstand.. Wat is dit ? Mensen denken ook meestal als ze mij zien een arrogante meid ben die naast haar schoenen loopt.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben.. Ik liep een keer over straat.en tegenover mij stond een hoog bejaard man met een stok.. toen ik aan kwam lopen deed hy ineens zijn handen in de lucht.. En riep ; Aub vermoord mij niet.. :/ ( voor de grap ) hy zei namelijk dat ik te serieus keek.. Hmmmm zal het dan hier aan liggen ? Ik weet het niet.. :(
quote:royal_lady schreef op 10 mei 2012 @ 04:06:

Ben jij mij ofzo.. Ik heb precies hetzelfde.. vind het heel erg.. Ik denk ook steeds voor een ander heel irritant is dat...oh ja? tegen mij zeggen mensen het ook echt

. Ik heb nu wel een vriend en woon al een tijdje samen... maar hiervoor kreeg ik alleen maar negatieve aandacht van mannen.. Logen alles bijelkaar om mij in bed te krijgen.. Tssk.. ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad

En elke x als ik ergenst kwam werken kreeg ik enorme haters op het werk vloer..ze zien dat ze me kunnen raken

En denk steeds dat mensen me niet mogen en neem ik zelf afstand.

ik trek juist naar hun toe.

Wat is dit ? Mensen denken ook meestal als ze mij zien een arrogante meid ben die naast haar schoenen loopt.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben.. mensen vinden me meestal een kneus..

Ik liep een keer over straat.en tegenover mij stond een hoog bejaard man met een stok.. toen ik aan kwam lopen deed hy ineens zijn handen in de lucht.. En riep ; Aub vermoord mij niet.. :/ ( voor de grap ) hy zei namelijk dat ik te serieus keek.. Hmmmm zal het dan hier aan liggen ? Ik weet het niet.. :(fijn hoor een parodie op mijn TO
Zoals gezegd, zal jouw houding een bepaalde reactie uitlokken. Misschien ben je te flirterig of ga je te makkelijk in op oneerbare voorstellen? En wat ook nee zal spelen, is wat jij verwacht. Als je iemand oppikt in de kroeg en daar sex mee hebt, dan wordt dat 9 van de 10 keer een one night stand en geen langdurige relatie. Als dat de intentie van beiden is, dan is daar niets mis mee. Maar als 1 van beiden hoopt op meer en wil daten, dan kan die persoon zich gebruikt gaan voelen. Verwabt dus geen vervolg als je een ONS hebt. Wil je dat vervolg wel, maak dan liever een afspraak voor een volgende date ipv sex te hebben.
quote:ragweed schreef op 10 mei 2012 @ 04:14:

[...]

fijn hoor een parodie op mijn TO zo dan, waar baseer je dit dan weer op?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zou zeggen, omring jezelf met leukere mannen.

En ook: ben je zelf wel geinteresseerd in de ander?

Op de vraag "hoe zorg ik dat mensen meer in me geinteresseerd zijn" weet ik het antwoord niet. Je kunt dingen niet afdwingen of manipuleren. Misschien wel minder frustrerend als je in je contacten voortaan er gewoon niet van uit gaat dat het contact per se tot interesse voor jou moet leiden.
Ragweed, ik denk eerder dat je in royal lady een lotgenoot hebt.

Je reactie zegt wel van jouw achterdocht naar anderen. Ik heb eerder topics van je gelezen. Je hebt veel mee gemaakt.

Het is moeilijk om mensen te leren vertrouwen, mannen al helemaal. Maar het is niet onmogelijk.

Mensen raken oprecht geinteresseerd als ze voelen dat jij dat ook bent. De klik. Daar heb je dus zelf voor 50% invloed op.

Maar dan moet je op jezelf durven vetrouwen dat je het waard bent om interessant gevonden te worden. Durf je dat?
Flirt je met mannen? Misschien onbewust? Dit zou je aan een vriendin kunnen vragen die je goed kent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven