Themafeest

10-05-2012 13:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef binnenkort een themafeest en het thema is LMFAO. Je weet wel, van die liedjes en die videoclips.. Ik denk daarbij aan felle kleuren, dierenprinten, glitterpakjes, grote kettingen etc. Als het goed is komt iedereen naar het thema gekleed, maar ik wil ook in mijn huis het thema doorvoeren. En dat mag dan natuurlijk geen honderden euro's kosten. Ik wil in elk geval een gekleurd welkomstdrankje aanbieden en ook gedurende de avond nog wat gekleurde drankjes schenken. Verder zorg ik misschien dat er allerlei gekleurde snoepjes of hapjes op tafel staan, al moet het ook geen kinderpartijtje worden. Hebben jullie nog goede ideeën om dit thema goed door te voeren? Alle ideeën zijn welkom!!
Kleurstof van de toko, in je drankje druppelen en rainbowcake maken!
Wat is LMFAO?
Je weet wel, mariap, van die liedjes en die videoclips...

(???)

*is overduidelijk niet de doelgroep en/of te oud*

Sorry! LMFAO is een groep die muziek maakt. Ze zijn nu vooral bekend met de liedjes "Sorry for Party Rocking", "I'm Sexy and I Know it" en "Party Rock Anthem". Ze zien er altijd vrij bijzonder uit, met veel kleur, glitter en dierenprinten, en ze hebben gekke danspasjes.

http://www.youtube.com/watch?v=SkTt9k4Y ... re=related

Hier een van die clips, als je tot ongeveer de helft "doorspoelt" zie je denk ik wel wat ik met het thema bedoel... :-)
Ik dacht aan de afkorting. Vond het al een vreemd thema haha.
Koop goedkope lappen op de markt en doe daar wat leuks mee; over je stoelen, of maak er kussens van oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je googled op vodka skittles zie je hoe je felgekleurde wodka kunt maken. Miss wel leuk idee voor het drankje dat je aan wilt bieden.
quote:italie_meisje schreef op 10 mei 2012 @ 13:51:

Ik dacht aan de afkorting. Vond het al een vreemd thema haha.Ik dacht inderdaad ook aan msn-taal. Ik ben duidelijk niet de doelgroep (hoop ik)
Volgens die link de je stuurde heb je opblaasdingen nodig. Dit iets? Of deze.. En dit natuurlijk, al is hier al 15 euro opgeboden, voor een klein budget misschien al veel.
Maak op een oud laken een grafiti van LMFAO. Of laat het maken door iemand die daar handig in is. Wordt wel een eyecatcher denk ik.....Leuk thema trouwens...
Maak van een kartonnen doos dat robot-doos-hoofd na! Gegarandeerd dat iedereen die op wil voor een foto :Imao: !
Als je echt geld over hebt kun je een paspop zoals uit de clip klopen, of zelf maken met neon spuitverf natuurlijk
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Die doos ga ik zeker maken en ik ga op zoek naar opblaasdieren! En ik vind dat graffiti laken ook een goed idee, maar dan moet ik nog even iemand vinden die dat goed kan... En die wodka is ook super! Leuk, dank jullie wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven