Eerste internetdate.... tips!

06-05-2012 19:10 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Deze week heb ik mijn allereerste internetdate! :-) We hebben nu een week of 3 heel leuk contact en hij heeft me dit weekend gevraagd of het me leuk lijkt om met hem een hapje te gaan eten.

Dat lijkt me dus hartstikke leuk en dus heb ik ja gezegd, maar nu...

Ik ben zo zenuwachtig als ik er aan denk! Hebben jullie tips?

Het lijkt me ook al zo vreemd om alleen het restaurant in te lopen en elkaar daar te ontmoeten...

Tips, ervaringen, alles is welkom!
Hallo ik zou ook niet uit eten gaan. Mijn eerste internetdate heb ik gewoon bij haar thuis afgesproken. Was inderdaad erg leuk en spannend.
Jammer dat je de klik niet voelde, maar zo gaan die dingen hè?! Heb je er spijt van dat je bent gaan eten? En viel het mee of tegen zo'n eerste date?! Zoals ik eerder schreef, vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker

Tja en wat betreft het brengen van de boodschap. Zoals bergkristal ook al schreef, ik zou een kort maar net en duidelijk mailtje sturen. Ik hou daarbij altijd in gedachten hoe ik zelf behandeld zou willen worden. Het is lastig, maar het hoort wel bij daten...
Ja, zeker.

Nee, helemaal geen spijt. Het was een gezellige avond.

Wel zenuwachtig geweest, maar dat ging snel over.

Inmiddels heb ik hem gesmst en ik kreeg een lieve reactie terug. Hij begreep het wel. Gelukkig!
Jammer dat er geen vonk was.. Wel fijn dat je toch een gezellig avond hebt gehad.

Hou de moed erin, wellicht is de volgende date wel een echte leukerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven