Was verbrand

10-05-2012 18:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend haalt net de was uit de wasmachine ( was/droog combi) en komt tot de ontdekking dat er een handdoek en een vaatdoek nogal verbrand zijn, tot as en rook aan toe. De foto zegt genoeg

De rest is niet beschadigd gelukkig. Maar we vragen ons nu toch wel af, hoe kan dit!?

Iemand enig idee?

Wasmachine doet het gelukkig weer normaal.

We krijgen alleen die vreselijke stank niet meer uit onze was.

Wat kan ik het beste doen om die geur er uit te krijgen. Het is nu al 3 keer gewassen en de geur is er nog steeds
Hierom hebben wij geen droger! Het is slecht voor je kleren, gevaarlijk en het kost onnodig veel stroom.

Geen tips trouwens, wat de geur aangaat. Paar daagjes buiten hangen om te luchten? Dat doe ik altijd als ik bij familie ben geweest en ik ruik naar schoorsteen (Familie paft nogal lekker door tijdens bezoekjes.) Wassen krijgt de geur er ook niet uit, luchten wel.
Dettol. Wassen met wasmiddel en in dit geval een flinke scheut dettol.
Het Viva forum is papaja.
quote:rozehanddoek schreef op 12 mei 2012 @ 13:30:

Hierom hebben wij geen droger! Het is slecht voor je kleren, gevaarlijk en het kost onnodig veel stroom.

Geen tips trouwens, wat de geur aangaat. Paar daagjes buiten hangen om te luchten? Dat doe ik altijd als ik bij familie ben geweest en ik ruik naar schoorsteen (Familie paft nogal lekker door tijdens bezoekjes.) Wassen krijgt de geur er ook niet uit, luchten wel.

We zitten in de hoogte, dus buiten hangen gaat een beetje lastig

Maar we zullen het proberen met dettol, en dan proberen uit te hangen over de railing van de ramen. iig de spullen die morgen toch wel weer gebruikt moeten worden.

Mijn vriend was namelijk zo slim om de stinkende was boven op ander vuil was te gooien. En dat meurt nu ook als een gek. Dus goeie wasmand vol was inmiddels.
Dettol was alleen te vinden in handzeep en spray... We hebben goed gezocht

Iemand anders nog een tip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven