Mode & Beauty alle pijlers

Dr Organic shampoo

12-05-2012 13:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!!

Ik heb voor m'n man de tea tree shampoo gekocht, hij helemaal blij, maar ik wil er ook een voor mezelf die wat minder heftig ruikt. Wie heeft er ervaring met deze shampoo?
Ik weet niet of ik dat merk had maar djees wat meurde dat spul. Heb nog een beetje wasfoam maar zal het nooit meer kopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Daar houden luizen toch niet van?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik heb het uitgeprobeerd, maar vond het helemaal niks. Hoe goed ik het ook uitspoelde het leek altijd of er nog wat vettigs /zwaars in mijn haar zat (vooral op mijn achterhoofd).
Haha Fame

Ik woon veel te dichtbij de Tuinen, ik heb de vitamine e shampoo al gekocht tot zover wachten op reviews. Ik laat iig weten hoe het was!!

Groetjes Groupie
Ik heb de honing, vitamine e, royal jelly en granaatappel gebruikt. Die laatste is wat mij betreft de beste. Het is inderdaad even wennen en het haren wassen duurt een stuk langer. Je moet echt ieder plekje op je hoofd voorzien van shampoo, omdat het zo weinig schuimt. Als je voor een sls, sles en siliconevrije shampoo wilt graan is Yes to Carrots misschien ook een optie voor je. Vind ik beter dan Dr.O
Fruitfan, thanks voor de tip!! Wat vind jij dat de granaatappel fijner maakt?

Ik las ergens online als andere tip om de shampoo te verdunnen, als in: drupje shampoo in een leeg flesje, water erbij, schudden en haar wassen met de shampoo oplossing. Dan is het gelijk wat dunner en kun je het wat beter over het haar verdelen... Denk ik

Ik ga die Yes to carrots zeker ook proberen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven