afgezeken op een forum
zaterdag 12 mei 2012 om 17:49
in mijn TO staat een forum niet dit forum
ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic
ik schreef
in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get
de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you
face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect
de reactie
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?
als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?
waarom zegt de reageerder dan wat anders?
wat denken jullie hierover?
ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic
ik schreef
in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get
de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you
face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect
de reactie
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?
als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?
waarom zegt de reageerder dan wat anders?
wat denken jullie hierover?

zaterdag 12 mei 2012 om 17:54
Ik moet zeggen dat ik de reactie wel begrijp...
Wat was de aanleiding? Zonder aanleiding van je topic, zou ik ook zo reageren.
En tja afgezeken worden op een forum is niet raar als je zo begint.
Ben benieuwd hoe hier wordt gereageerd.
mijn tip Get over it. je bent ze niet dus waarom er zo mee zitten? (neem ik aan aangezien er speciaal een topic over opent.)
Wat was de aanleiding? Zonder aanleiding van je topic, zou ik ook zo reageren.
En tja afgezeken worden op een forum is niet raar als je zo begint.
Ben benieuwd hoe hier wordt gereageerd.
mijn tip Get over it. je bent ze niet dus waarom er zo mee zitten? (neem ik aan aangezien er speciaal een topic over opent.)
zaterdag 12 mei 2012 om 17:57
Als hier een man gaat zeuren van : Jullie vrouwen zijn ook allemaal een stelletje stomme dozen, dan kan die ook een veeg uit de pan terugverwachten.
Waarom ga je ubderhaupt op een forum klagen over mannen (of vrouwen)? Als je zulke negatieve energie naar buiten brengt, krijg je die ook wel terug ja.
Waarom ga je ubderhaupt op een forum klagen over mannen (of vrouwen)? Als je zulke negatieve energie naar buiten brengt, krijg je die ook wel terug ja.

zaterdag 12 mei 2012 om 18:12
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 17:58:
Ik heb even geloept om te kijken waar het over gaat. Er staan toch respectvolle en goede posts tussen?
intresse
Die reactie van Mclean bijvoorbeeld is toch eerlijk?Ik denk eigenlijk dat het om een ander forum gaat waar ze dit ook heeft gepost. Het antwoord uit de op staat hier niet bij
Ik heb even geloept om te kijken waar het over gaat. Er staan toch respectvolle en goede posts tussen?
intresse
Die reactie van Mclean bijvoorbeeld is toch eerlijk?Ik denk eigenlijk dat het om een ander forum gaat waar ze dit ook heeft gepost. Het antwoord uit de op staat hier niet bij