Schutting

12-05-2012 06:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een mini vreugdekreet, vandaag komen ze mijn schutting plaatsen. Mijn oude is omgewaaid en hangt dus helemaal scheef. oh en als mjjn schutting staat, kunnen ze het terras leggen en dan heb ik een nieuwe tuin!

Nu zag ik ee n poos terug ergens in een folder van die led lampjes die je kon ophangen in een boom bijv, een soort windlichten, maar dan led. Weet iemand misschien waar die vinden zijn? Google is niet stuk, maar ik kon ze niet vinden.
De ikea, intratuin, blokker heb ik ze allemaal gezien. Ik heb ze bij de Ikea vandaan, kleine bloemetjes ;)

Gefeliciteerd met de nieuwe schutting!

Onze is gister omgewaaid, kat van de buren zat gister alweer meteen met zijn dikke gat tussen de worteltjes :(
Computer says nooooo
Wat leuk, Sammie! Geniet ervan en met zn alleen hopen op mooi weer, zodat we ook in de tuin kunnen gaan zitten
Ik zag die led lampjes van de week ook bij de Xenos.

Veel plezier met je nieuwe tuin!
quote:summer73 schreef op 12 mei 2012 @ 07:08:

De ikea, intratuin, blokker heb ik ze allemaal gezien. Ik heb ze bij de Ikea vandaan, kleine bloemetjes ;)

Gefeliciteerd met de nieuwe schutting!

Onze is gister omgewaaid, kat van de buren zat gister alweer meteen met zijn dikke gat tussen de worteltjes :(Een béétje kat schijt in de tuin van de buren, nooit in z'n eigen tuin hè
Zoiets?

He, mijn plaatje is niet te zien en zelfs de link niet!

Maar hij staat hier toch echt boven..
Amand klopt helaas!
Computer says nooooo
quote:amand1969 schreef op 12 mei 2012 @ 10:15:

[...]

Een béétje kat schijt in de tuin van de buren, nooit in z'n eigen tuin hè En dat is nou net het ergerlijke, ik heb geen kat, ik wil geen kat en ik moet ze niet. Waarom schijten ze dan altijd hier in de tuin en hoeft er geen belasting voor betaald te worden? Als ik met mijn hond ga wandelen hoef ik hem nog net geen muilkorf en drollenzakje om te doen. Arm beest kan hier nergens loslopen en die rotkatten schijten overal behalve thuis in de kattebak of tuin. Ja ik maar me daar boos over, rotbeesten.
Ik ook hoor duvelke, maar dat heb ik hier op het vivaforum allang opgegeven vrees ik.

Ik ben zwanger en overal in de tuin doet dat vieze beest zijn behoefte. Het stinkt en ik bovendien gevaarlijk voor mij nu. Buiten dat ik het ongelofelijk smerig vind en asociaal van de baasjes die er niks aan doen.
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven