Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
maandag 14 mei 2012 om 11:46
maandag 14 mei 2012 om 13:53
maandag 14 mei 2012 om 16:31
donderdag 17 mei 2012 om 22:29
@Max
Gevoel van verzuring...en ik denk dat t naar mijn voeten trekt op t laatst en dat ik daardoor dat gevoel krijg in mijn voeten.
Denk zelf dat ik nieuwe schoenen zal moeten kopen. Demping is ook bijna nihil, dus wordt hoog tijd voor mijn gevoel.
Als ik zo moet blijven lopen, gaat de lol er ook af, ga je er tegeop zien om te lopen en dat wil ik helemaal niet, wil juis heerlijk lopen.
@Judith
Is toch een mooie tijd?
@Sun lover
Jij gaat ook goed;)
Wat is trouwens KR?
@Sokkie
Alvast gefeliciteerd;)
Erg leuk...
Vanavond gelopen.
Toch iets langer dan de 31 van zaterdag.
Benen gingen weer beetje vervelend doen, denk soort van verzuring.
Denk zelf dat t aan mijn schoenen ligt.
Eind van de maand maar even kijken voor nieuwe...
Want ik wil lekker blijven lopen en niet straks er tegen aan zitten hikken, omdat t net echt lekker gaat.
Gevoel van verzuring...en ik denk dat t naar mijn voeten trekt op t laatst en dat ik daardoor dat gevoel krijg in mijn voeten.
Denk zelf dat ik nieuwe schoenen zal moeten kopen. Demping is ook bijna nihil, dus wordt hoog tijd voor mijn gevoel.
Als ik zo moet blijven lopen, gaat de lol er ook af, ga je er tegeop zien om te lopen en dat wil ik helemaal niet, wil juis heerlijk lopen.
@Judith
Is toch een mooie tijd?
@Sun lover
Jij gaat ook goed;)
Wat is trouwens KR?
@Sokkie
Alvast gefeliciteerd;)
Erg leuk...
Vanavond gelopen.
Toch iets langer dan de 31 van zaterdag.
Benen gingen weer beetje vervelend doen, denk soort van verzuring.
Denk zelf dat t aan mijn schoenen ligt.
Eind van de maand maar even kijken voor nieuwe...
Want ik wil lekker blijven lopen en niet straks er tegen aan zitten hikken, omdat t net echt lekker gaat.
maandag 21 mei 2012 om 16:08
Ik kon het weekend even niet lopen ivm drukke diensten op mijn werk in combi met een blaasontsteking. Vandaag ben ik weer gaan lopen en heb les 6 van Keep Running gedaan. Een intervalles met 6 x 30 seconden versnellen. Ik vond het best pittig ook omdat het best warm is buiten. Maar het is gelukt
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
donderdag 24 mei 2012 om 20:13
Hallooooo? Iemand??
Eergisteravond is het niet gelukt, superdruk op ons bedrijf en tot 's avonds werken. Vandaag na het eten is het wel gelukt! Voor het eerst weer een 10 gelopen!! (nou ja bijna dan, 9,7.)
Lekker rustig aan gedaan, ging prima. Wel dorst de laatste km's!
Mei 45 km - Totaal 2012 229 km
Eergisteravond is het niet gelukt, superdruk op ons bedrijf en tot 's avonds werken. Vandaag na het eten is het wel gelukt! Voor het eerst weer een 10 gelopen!! (nou ja bijna dan, 9,7.)
Lekker rustig aan gedaan, ging prima. Wel dorst de laatste km's!
Mei 45 km - Totaal 2012 229 km
vrijdag 25 mei 2012 om 10:42
Ha Max!!
Fijn dat je het leuk hebt!! Alvast succes zondag!! Ja ik bouw lekker weer op, de keer voor gisteren liep ik 6 km en toen had ik al het gevoel dat er ook al weer meer km's in zaten. Gisteren gedaan en ging prima. Ik merk op zich niet echt dat ik 6 weken niet gelopen heb, qua conditie. Maar toch rustig aan opbouwen ivm blessures.
Fijn dat je het leuk hebt!! Alvast succes zondag!! Ja ik bouw lekker weer op, de keer voor gisteren liep ik 6 km en toen had ik al het gevoel dat er ook al weer meer km's in zaten. Gisteren gedaan en ging prima. Ik merk op zich niet echt dat ik 6 weken niet gelopen heb, qua conditie. Maar toch rustig aan opbouwen ivm blessures.
dinsdag 29 mei 2012 om 20:13
Ik heb vandaag 7 km gelopen met les 8 van Keep Running. Het is me niet gelukt om het Pinksterweekend te lopen. Ik vond het te warm en had het te druk met andere dingen. Maar goed vandaag weer lekker gelopen. Wel had ik onderweg veel last van zwermen kleine vliegjes. Hebben jullie nog tips daar tegen?
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
woensdag 30 mei 2012 om 16:01
@ sun: mmm toch niet echt een sun lover :-) Maar het gaat wel goed dus? Vliegjes zijn vervelend. Mond dicht houden tijdens het lopen als het kan tijdens een DL is de enige optie eigenlijk
@ sokkie: ja hoor, ik ga me zo omkleden en dan lekker met beessie op pad voor een interval training. Morgen een DL en zondag een 5 km runnetje dus even rustig aan. De eerste 1.000 km zitten er tenslotte alweer op. De komende 2 weken even rustig en dan weer volop aan de gang.
Gisteren thuisgekomen dus nu alle dingen gauw doen die ik nog moest doen en weer moet doen :-) Maar ik schiet al lekker op gelukkig.
De run was leuk, erg warm maar wel aardig. Veel te snel gestart dat was niet handig en al mijn opgebouwde winst was snel weg na het 15 km punt. Maar al doende leert :-)
Verslag en foto's staan op http://www.runpower.nl/
@ sokkie: ja hoor, ik ga me zo omkleden en dan lekker met beessie op pad voor een interval training. Morgen een DL en zondag een 5 km runnetje dus even rustig aan. De eerste 1.000 km zitten er tenslotte alweer op. De komende 2 weken even rustig en dan weer volop aan de gang.
Gisteren thuisgekomen dus nu alle dingen gauw doen die ik nog moest doen en weer moet doen :-) Maar ik schiet al lekker op gelukkig.
De run was leuk, erg warm maar wel aardig. Veel te snel gestart dat was niet handig en al mijn opgebouwde winst was snel weg na het 15 km punt. Maar al doende leert :-)
Verslag en foto's staan op http://www.runpower.nl/
woensdag 30 mei 2012 om 22:36
Ik ben dol op de zon, maar ik moet erg wennen aan hardlopen in de warmte. En mijn mond dichthouden lukt niet echt doordat mijn neus dichtzit door hooikoorts. Ik ga een extra neusspray proberen.
Wat een leuk verslag en foto's max
Wat een leuk verslag en foto's max
donderdag 31 mei 2012 om 09:40
donderdag 31 mei 2012 om 15:37
donderdag 31 mei 2012 om 17:40
@ sun: klinkt lekker! je gaat dus als een speer :-) Ging het versnellen lekker? Ik deed gisteren 6x400-tjes voorafgegaan door lekker inhobbelen en ook daarmee afgesloten. Als de postbode is geweest met mijn pakketje ga ik nog even een rustig loopje doen met de hond. Is best lekker weer geloof ik, het is nog steeds droog :-)
donderdag 31 mei 2012 om 18:02
@ max: Ja het gaat goed. Ik vind het versnellen wel lekker gaan, maar het is ook maar 30 seconden. Volgende week wordt het wat zwaarder in de interval les, dan wordt er 4 x 30 seconden en 2 x 1 minuut versneld. Ik vond het heerlijk loopweer. Er stond hier wel een stevige wind.