Tetterend naar de zon!
maandag 14 mei 2012 om 20:55
En weer thuis!
Heerlijke dag gehad, het was prachtig weer. En gezellig druk, maar zonder dat we ergens moesten wachten. Nou ja, bij de python, 5 minuutjes. Was vooral leuk voor man, want die gaat nooit in de python omdat ie dan misselijk wordt. Maar hij ging met mij in de rij staan en toen we in mochten stappen is hij via het karretje aan de andere kant gelijk weer uitgestapt. Is hij toch voor het eerst van zijn leven in de python geweest.
Daar is Kaat dan nog net te klein voor, Tonks. De kroko in Fata Morgana ziet er inderdaad wel echt uit. Trouwens, het waren er twee!
Worteltjestaart is inderdaad lekker! Het klinkt echt niet, maar het smaakt prima.
Bor, je was haske op tijd hoor.
En jaha, twitter doet het prima vandaag.
Heerlijke dag gehad, het was prachtig weer. En gezellig druk, maar zonder dat we ergens moesten wachten. Nou ja, bij de python, 5 minuutjes. Was vooral leuk voor man, want die gaat nooit in de python omdat ie dan misselijk wordt. Maar hij ging met mij in de rij staan en toen we in mochten stappen is hij via het karretje aan de andere kant gelijk weer uitgestapt. Is hij toch voor het eerst van zijn leven in de python geweest.
Daar is Kaat dan nog net te klein voor, Tonks. De kroko in Fata Morgana ziet er inderdaad wel echt uit. Trouwens, het waren er twee!
Worteltjestaart is inderdaad lekker! Het klinkt echt niet, maar het smaakt prima.
Bor, je was haske op tijd hoor.
En jaha, twitter doet het prima vandaag.
maandag 14 mei 2012 om 21:13
maandag 14 mei 2012 om 21:46
quote:Splinter02 schreef op 14 mei 2012 @ 21:10:
Blom, welke site gebruik jij om je e-books te downloaden?www.thepiratebay.se
Blom, welke site gebruik jij om je e-books te downloaden?www.thepiratebay.se
maandag 14 mei 2012 om 22:34
Hahaha, nu valt het kwartje pas echt goed, Splinterman is niet zo'n held...
Ik zou er trouwens ook voor geen geld in gaan hoor. Ik ben zeker weten geen held wat dat betreft. Geen achtbanen voor mij
Nu ga ik lekker naar bed, morgen nog een ochtendje werken en dan naar de tandarts. Voorbereidende werk (een uur lang) voor mijn nieuwe kroon. En dan neem ik woensdag mooi vrij en dan heb ik een héél lang weekend!
Slaap lekker allemaal.
Ik zou er trouwens ook voor geen geld in gaan hoor. Ik ben zeker weten geen held wat dat betreft. Geen achtbanen voor mij
Nu ga ik lekker naar bed, morgen nog een ochtendje werken en dan naar de tandarts. Voorbereidende werk (een uur lang) voor mijn nieuwe kroon. En dan neem ik woensdag mooi vrij en dan heb ik een héél lang weekend!
Slaap lekker allemaal.
maandag 14 mei 2012 om 22:52
Bij deze dan dus
Mooi cadeau trouwens en ook verder allemaal leuke en late verrassingen Lief!
Ratteke, sterks voor morgen en wat lekker om zo'n lang weekend voor de boeg te hebben
Tonks, deze juf heeft hier en daar ook wel wat geholpen bij het maken van vaudloose moederdagelfjes Das toch veel leuker voor de mama's En het Ma-de-liefste vind ik echt leuk gevonden.
Wat heb ik nog meer gelezen vandaag (tussen stage en film door - was vanavond naar een voorpremière van The Dictator). Ja, worteltjestaart natuurlijk en dat is inderdaad lekker, pas eens op school gehad als traktaasie en voor herhaling vatbaar.
Olijf, zijn alle pinda's alweer uit je haar? En doen alle systemen het weer?
Fran, hoe bevalt het om weer in een (min of meer) normale baan te werken?
Borrie, las elders net al een bericht
En een voor iedereen natuurlijk!
Mooi cadeau trouwens en ook verder allemaal leuke en late verrassingen Lief!
Ratteke, sterks voor morgen en wat lekker om zo'n lang weekend voor de boeg te hebben
Tonks, deze juf heeft hier en daar ook wel wat geholpen bij het maken van vaudloose moederdagelfjes Das toch veel leuker voor de mama's En het Ma-de-liefste vind ik echt leuk gevonden.
Wat heb ik nog meer gelezen vandaag (tussen stage en film door - was vanavond naar een voorpremière van The Dictator). Ja, worteltjestaart natuurlijk en dat is inderdaad lekker, pas eens op school gehad als traktaasie en voor herhaling vatbaar.
Olijf, zijn alle pinda's alweer uit je haar? En doen alle systemen het weer?
Fran, hoe bevalt het om weer in een (min of meer) normale baan te werken?
Borrie, las elders net al een bericht
En een voor iedereen natuurlijk!
maandag 14 mei 2012 om 23:18
Splinter, leuke dag heb je gehad! Je hebt het idd getroffen met het weer zeg. Wel koude wind, maar goed, het was zonnig! En je bent lekker verwend, leuk! EN ook om Splintman. Ik geef hem groot gelijk hoor, ik zou al niet eens in zo'n karretje stappen dus ik vind hem dapper! Ik vind alles best, zolang ik maar niet over de kop ga (ik heb een Enterprise-trauma, daarin ga je dus 100 x over de kop, althans zo voelde het)
En TH, ik heb vandaag idd weer eens gewerkt, pfoe ff wennen hoor Alleen wel korter dan gepland want ik had me gi-gan-tisch verslapen (werd om 11 uur ook eens wakker, woeps). Nou ja, haal ik wel in ergens deze maand. Feestje eiste zijn tol een beetje
Oh, en hoe is The Dictator? Olief lijkt het echt geweldig terwijl ik 1 x moest grijnzen om de trailer, dus de meningen zijn wat verdeeld hier..
En TH, ik heb vandaag idd weer eens gewerkt, pfoe ff wennen hoor Alleen wel korter dan gepland want ik had me gi-gan-tisch verslapen (werd om 11 uur ook eens wakker, woeps). Nou ja, haal ik wel in ergens deze maand. Feestje eiste zijn tol een beetje
Oh, en hoe is The Dictator? Olief lijkt het echt geweldig terwijl ik 1 x moest grijnzen om de trailer, dus de meningen zijn wat verdeeld hier..
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 14 mei 2012 om 23:23
Lekker geknutseld dus, TH.
Was de film goed?
Joepie, nog meer felisitaasies en nog een koortje erbij ook. Prachtig.
Ratje, man durft wel hoor, maar hij wordt missuluk. Zegt ie.
Succes morgen! Een uur lang voorbereiden? Jeetje zeg. Zorg dat je je lippen goed insmeert vooraf! Ik krijg altijd van die hele droge lippen en dan trekken ze er zo een scheurtje in. Vervelend. Maar daarna dus lekker genieten van een lang weekend. Vrijdag verplicht vrij? Daar doen ze bij ons dus niet aan.
Borrie en Tonks, jammer van zaterdag!
Oh ja, als je een lijstje wilt sturen: graag!
Blom, die site is bij mij geblokkeerd! Server mag 'm niet doorgeven. Hoe doe jij dat?
Over Twitter: laten we zeggen dat Fran veeeeeel vriendjes heeft, die allemaal weten dat ik 40 ben.
Was de film goed?
Joepie, nog meer felisitaasies en nog een koortje erbij ook. Prachtig.
Ratje, man durft wel hoor, maar hij wordt missuluk. Zegt ie.
Succes morgen! Een uur lang voorbereiden? Jeetje zeg. Zorg dat je je lippen goed insmeert vooraf! Ik krijg altijd van die hele droge lippen en dan trekken ze er zo een scheurtje in. Vervelend. Maar daarna dus lekker genieten van een lang weekend. Vrijdag verplicht vrij? Daar doen ze bij ons dus niet aan.
Borrie en Tonks, jammer van zaterdag!
Oh ja, als je een lijstje wilt sturen: graag!
Blom, die site is bij mij geblokkeerd! Server mag 'm niet doorgeven. Hoe doe jij dat?
Over Twitter: laten we zeggen dat Fran veeeeeel vriendjes heeft, die allemaal weten dat ik 40 ben.
maandag 14 mei 2012 om 23:33
Telfort geeft de site (nu nog even) door.
Maar is ook heel eenvoudig te omzeilen : http://www.ikwilthepiratebay.nl/
(en deze wil je er dan ook bij: http://utorrent.nl.softonic.com/
maar ik heb ook dat ene bestand binnengetrokken met die vierduizendzoveel boeken dus als je wat wilt roep maar,mail ik je zo door.
Maar is ook heel eenvoudig te omzeilen : http://www.ikwilthepiratebay.nl/
(en deze wil je er dan ook bij: http://utorrent.nl.softonic.com/
maar ik heb ook dat ene bestand binnengetrokken met die vierduizendzoveel boeken dus als je wat wilt roep maar,mail ik je zo door.
maandag 14 mei 2012 om 23:34
The Dictator is soms grappig en soms flauw en voorspelbaar. Je mist er niks aan als je wacht tot ie op TV komt of via andere kanalen te regelen valt . Maar goed, man had graties kaartjes gewonnen dus daar wilden we wel even voor naar Amsterdam rijden. Het was in een klein zaaltje (45 stoelen) van Universal Pictures in samenwerking met Film1.
Olijf, het was weer even wennen dus En het is beltechnisch vermoedelijk een korte week want scholen zijn donderdag en vrijdag vrij
En hoewel ik vrij veel last heb van hoogtevrees (bij de scene in de film waarin de hoofdpersoon aan een kabel tussen 2 gebouwen in New York hangt kreeg ik meteen de wabber ) vind ik achtbanen dan wel weer haske leuk.
Olijf, het was weer even wennen dus En het is beltechnisch vermoedelijk een korte week want scholen zijn donderdag en vrijdag vrij
En hoewel ik vrij veel last heb van hoogtevrees (bij de scene in de film waarin de hoofdpersoon aan een kabel tussen 2 gebouwen in New York hangt kreeg ik meteen de wabber ) vind ik achtbanen dan wel weer haske leuk.