Tetterend naar de zon!
zaterdag 12 mei 2012 om 14:59
Ik kom ook even binnenstrompelen.
Gisteren drukrdrukdruk. gelijk na het werk naar vriendin gereden en na een drankje zijn we uit eten geweest.
Daarna met onze plofbuiken geen zin om de kroeg in te gaan en een filmpje gepakt.
zodra het licht uit was gingen onze schoenen uit en knoop van de broek open *bwurp*
Vanmorgen even bij de schademeneer voor de auto langsgeweest...minstens ¤800,- en hij wist niet wat er nog bij zou komen als de bumper er eenmaal af was..hij zag nu al dingen verschoven en verbogen onder de bumper.
zaterdag 12 mei 2012 om 16:17
Hoe vond je de film Blom?
Hier zijn de moederdag en gewone boodschappen weer gedaan. Helaas wilde K de dag voor moederdag én naar het tuincentrum én naar een parfumerie én naar de Etos. Géén goed idee. We hebben langer in de rij gestaan dat dat we nodig hadden om alles te pakken.
Nu mijn zo goed als zwarte petunias in een hangmandje proppen en dan ophangen aan de nieuwe haken die K nu in de muur maken is.
Hier zijn de moederdag en gewone boodschappen weer gedaan. Helaas wilde K de dag voor moederdag én naar het tuincentrum én naar een parfumerie én naar de Etos. Géén goed idee. We hebben langer in de rij gestaan dat dat we nodig hadden om alles te pakken.
Nu mijn zo goed als zwarte petunias in een hangmandje proppen en dan ophangen aan de nieuwe haken die K nu in de muur maken is.
zaterdag 12 mei 2012 om 16:24
Oh mooi Ratteke (lijkt me) die zwarte petunia's.
Maak je een fotootje?
De film was leuk!! heb met een grote grijns zitten kijken (al hadden bepaalde personages wel wat meer uitgediept mogen worden)
Ik heb alle bloemetjes wit achter het huis (violen en petunia's) zit er inene een knalroze verstekeling tussen
Ik heb voor mijn moeder uiteindelijk zelf een mand met planten saengesteld,vond het allemaal erg druk qua kleur en soms wel 5 verschillende planten in bakjes gepropt (bij zowel tuincentrum als 2 bloemenzaken hier)
Uiteindelijk bij de Welkoop een mooie grote grijzige mand gekocht met een boompje met een bol eraan met witte bloemetjes en aan de voet van het boompje heb ik allemaal paars/lila petunia's geplant.
Haske gaaf!
Maak je een fotootje?
De film was leuk!! heb met een grote grijns zitten kijken (al hadden bepaalde personages wel wat meer uitgediept mogen worden)
Ik heb alle bloemetjes wit achter het huis (violen en petunia's) zit er inene een knalroze verstekeling tussen
Ik heb voor mijn moeder uiteindelijk zelf een mand met planten saengesteld,vond het allemaal erg druk qua kleur en soms wel 5 verschillende planten in bakjes gepropt (bij zowel tuincentrum als 2 bloemenzaken hier)
Uiteindelijk bij de Welkoop een mooie grote grijzige mand gekocht met een boompje met een bol eraan met witte bloemetjes en aan de voet van het boompje heb ik allemaal paars/lila petunia's geplant.
Haske gaaf!
zaterdag 12 mei 2012 om 16:37
Crea bea Blom! Jij ook een fotootje? Ben ook wel benieuwd naar de bijna-zwarte petunia's, lijkt me ook mooi! Hoewel ik liever felle kleurtjes heb voor op het balkon.
Net op de radio hoorde ik recenties van mensen die die film net hadden gezien. Ze waren nogal wisselend, maar wel redelijk positief.
Ach gos, arme Sil.... Zijn bak was zoooooo vies, niet normaal. Heel gek, want het grit zit er pas 2 weken in en normaal gaat het een maand mee. Maar nu: 1 groot kledderig, bijna nat plakaat van wel 2 cm dik op de bodem. Getver. Echt volledig verzadigd. Zware ammoniak-lucht, ieuw.
Bak schoongemaakt en Sil zat al bij de zakken nieuw grit te wachten. Bak op m'n bureau gezet en gevuld, Sil direct erin en nog op mijn bureau heeft ie eerst flink zitten plassen en daarna een paar dikke drollen er achteraan. Ik stond er nog naast. Zielepoot.
Wel gek, even in de gaten houden of het aan zijn urine ligt of dat de kwaliteit van het grit slechter is geworden. Hij drinkt wel veel de laatste tijd
Nu naar Rotjeknor: dansavond in de schouwburg, tot diep in de nacht is er van alles te doen. Ben benieuwd!
Oh ja, moederdag. Daar doen wij nooit aan, maar nu wel een beetje: ik had een boek gekocht voor de verjaardag van mijn moeder (over een paar maanden), maar nu blijkt ze dan op vakantie te zijn. Dus geef ik het morgen maar. Heb gelijk onszelf uitgenodigd om asperges te komen eten daar. Mjam.
Net op de radio hoorde ik recenties van mensen die die film net hadden gezien. Ze waren nogal wisselend, maar wel redelijk positief.
Ach gos, arme Sil.... Zijn bak was zoooooo vies, niet normaal. Heel gek, want het grit zit er pas 2 weken in en normaal gaat het een maand mee. Maar nu: 1 groot kledderig, bijna nat plakaat van wel 2 cm dik op de bodem. Getver. Echt volledig verzadigd. Zware ammoniak-lucht, ieuw.
Bak schoongemaakt en Sil zat al bij de zakken nieuw grit te wachten. Bak op m'n bureau gezet en gevuld, Sil direct erin en nog op mijn bureau heeft ie eerst flink zitten plassen en daarna een paar dikke drollen er achteraan. Ik stond er nog naast. Zielepoot.
Wel gek, even in de gaten houden of het aan zijn urine ligt of dat de kwaliteit van het grit slechter is geworden. Hij drinkt wel veel de laatste tijd
Nu naar Rotjeknor: dansavond in de schouwburg, tot diep in de nacht is er van alles te doen. Ben benieuwd!
Oh ja, moederdag. Daar doen wij nooit aan, maar nu wel een beetje: ik had een boek gekocht voor de verjaardag van mijn moeder (over een paar maanden), maar nu blijkt ze dan op vakantie te zijn. Dus geef ik het morgen maar. Heb gelijk onszelf uitgenodigd om asperges te komen eten daar. Mjam.
zaterdag 12 mei 2012 om 16:41
Klinkt leuk Blom! Ik ga volgend weekend op plantjesjacht, dan zijn we de bergen zand op het terras kwijt (woensdag krijgen we gratiesj een container in de tuin waar we dan alles in kunnen kieperen en die volle container wordt dan weer opgehaald. Handig joh, als de recyclingbedrijfbaas de oude overbuurman van je schoonouders is ).
Ratje, bijna zwarte petunia's?? Zijn die heel donkerpaars dan? Doe es een fotootje idd?? Ik heb ze nl. nog nooit gezien, klinkt wel mooi!
Ratje, bijna zwarte petunia's?? Zijn die heel donkerpaars dan? Doe es een fotootje idd?? Ik heb ze nl. nog nooit gezien, klinkt wel mooi!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 12 mei 2012 om 17:51
Ze zijn heeeel donkerpaars met een gestreept binnenkantje. Hier lijkt het meer paars dan zwart, komt door de zon. Maar ik vind het prachtig!
Ik heb nu ook de foto's van de meet op de computer. Heb ook al wel 2, ja ja 2, foto's in de map meet Splinter kunnen plaatsen. Ik heb het nu twee keer geprobeerd maar helaas...
Wat een beetje onhandig is is dat je elke foto een voor een moet uploaden. Kan dat handiger Olijf?
zaterdag 12 mei 2012 om 18:11
Ga naar Gallerij, kies meet Splinter. Links bovenin zit een icoon Upload Image. Klik aan. Kies het wittige balkje Bestand kiezen. Zoek je foto. (ik heb voor de handigheid een mapje meet splinter aangemaakt)
Klik foto aan, klik op openen. Dan ga je weer naar onze site. Doe dit tot je al je foto's gedaan hebt. Op een gegeven moment is ie 'vol' zeg maar. Dan kiezen voor Bevestig. Beetje rechts onderin zit dat. En dan zou je foto er moeten staan.
Klik foto aan, klik op openen. Dan ga je weer naar onze site. Doe dit tot je al je foto's gedaan hebt. Op een gegeven moment is ie 'vol' zeg maar. Dan kiezen voor Bevestig. Beetje rechts onderin zit dat. En dan zou je foto er moeten staan.
zondag 13 mei 2012 om 01:31
Jaaaaaaa, daar is ons Praathoofdje weer. Fijn! Dikke knuffel voor jou, meis.
Fran, mooie dag geweest?
Leuk, nieuwe foto's op de site. Blom, kun je je foon niet aan je pjoet hangen en dan de foto's daar vandaan halen?
Ik zag een beeb langskomen op de foto's. Doet me eraan denken dat ik gedroomd heb dat ik een beeb had. Twee dingen herriner ik me: iets van 'oh ja, die moet je op je blote borst leggen, dat vinden ze fijn'. Wat ik vervolgens dus ook deed. En ook dat beeb van het bed af rolde, een paar keer zelfs. Kaboem, op de grond. Maar gelukkig flexibel genoeg om daar niks aan over te houden.
Hm, ik weet het nog niet, ik en beebs......
Net terug uit Rotterdam, was erg leuk. In de schouwburg, allemaal kleine en korte voorstellingen van dans. Dus je liep van zaal naar zaal en in de foyer gebeurde ook nog van alles. Nu nog even een calvadosje en dan aan mijn laatste dertigersnacht beginnen......gloep.
zondag 13 mei 2012 om 01:38
Mooi trouwens, die petunia's!
Olijfje, leuk feestje?
Volgens mij moeten we nog wel een keertje bij jou meeten, ben best wel benieuwd naar je tuin nu!
Ik krijg steeds een berichtje van Skype, dat Fant online is.
Zou dat de oppas in Canada zijn, die achter de pjoet zit, of heeft ze skype meegenomen? Is best een beetje spooky om te zien.
Olijfje, leuk feestje?
Volgens mij moeten we nog wel een keertje bij jou meeten, ben best wel benieuwd naar je tuin nu!
Ik krijg steeds een berichtje van Skype, dat Fant online is.
Zou dat de oppas in Canada zijn, die achter de pjoet zit, of heeft ze skype meegenomen? Is best een beetje spooky om te zien.
zondag 13 mei 2012 om 09:09
Tonks, ik weet dat wij voor sommige dingen moeten betalen. Maar ik kijk daar nooit zo vaak. Ik zal het K straks vragen als hij weer beneden is.
Nu voorbereidend werk doen voor het vertrek naar mijn ouders. Nou ja, ouders, broer dan. Mijn nicht neemt de honden mee dus ik kan eindelijk de nieuwe aanwinst bewonderen. De grote knul.
Gisteravond nog snel mijn haar geverfd. Was weer nodig. Garnier verkleurt ook snel helaas. En uitgroei gaat hard met zon. Net als planten groeit mijn haar dan veel sneller.
Itsie, heeeeeel veeeeel plezier met/op je allereerste moederdag!
Nu voorbereidend werk doen voor het vertrek naar mijn ouders. Nou ja, ouders, broer dan. Mijn nicht neemt de honden mee dus ik kan eindelijk de nieuwe aanwinst bewonderen. De grote knul.
Gisteravond nog snel mijn haar geverfd. Was weer nodig. Garnier verkleurt ook snel helaas. En uitgroei gaat hard met zon. Net als planten groeit mijn haar dan veel sneller.
Itsie, heeeeeel veeeeel plezier met/op je allereerste moederdag!
zondag 13 mei 2012 om 10:45
Tonks, dat zal het zijn!
Ratteke, veel plezier bij je ouders..... Leuk dat de hond ook komt, kun je toch ergens naar uit kijken.
Ik moet nog even wakker worden, beetje zwaar geslapen.
Het is mooi zonnig hier! Straks weer eens even werken, dan even naar een cultureel festivalletje hier en dan naar mijn ouders. Druk druk druk.....
Fijne zondag allemaal!
Ratteke, veel plezier bij je ouders..... Leuk dat de hond ook komt, kun je toch ergens naar uit kijken.
Ik moet nog even wakker worden, beetje zwaar geslapen.
Het is mooi zonnig hier! Straks weer eens even werken, dan even naar een cultureel festivalletje hier en dan naar mijn ouders. Druk druk druk.....
Fijne zondag allemaal!