Betaalbare wasmachine
dinsdag 15 mei 2012 om 13:55
die zoek ik dus
Mijn ouwe trouwe wasmachine is niet meer. Kapot, niet te maken
Het liefst wil ik een nieuwe, geen zin om de oude trap af te sjouwen en de nieuwe trap op.
Wie o wie heeft er de goude tip?
Welke hebben jullie, hoe lang en was 'ie t geld waard.
Omdat ik niet echt zwem in het geld (zeg maar echt niet) is het max haalbare bedrag rond de 400 euro
Mijn ouwe trouwe wasmachine is niet meer. Kapot, niet te maken
Het liefst wil ik een nieuwe, geen zin om de oude trap af te sjouwen en de nieuwe trap op.
Wie o wie heeft er de goude tip?
Welke hebben jullie, hoe lang en was 'ie t geld waard.
Omdat ik niet echt zwem in het geld (zeg maar echt niet) is het max haalbare bedrag rond de 400 euro
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
dinsdag 15 mei 2012 om 13:59
dinsdag 15 mei 2012 om 14:02
http://www.modern.nl/Witg ... achine-AWO745/133/013985/
Kan via daar morgen gratis gebracht worden en wordt voor 15 euro geplaatst en aangesloten.
Kan via daar morgen gratis gebracht worden en wordt voor 15 euro geplaatst en aangesloten.
dinsdag 15 mei 2012 om 14:05
Heb idd even bij de kringloop gekeken. Stond nu niet zo heel veel - lees 2 machines. Plus dat ik nog moet sjouwen
Oude machine was een krijgertje van nu ong 23 jr oud. Heeft 10 jaar trouw dienst gedaan, vandaar dat ik nu ook geen idee heb waar te gaan zoeken/kijken/kopen.
Mss morgen nog even een stad verder op kijken bij de kringloop, die is nl een stuk groter dan die waar ik ben geweest.
Oude machine was een krijgertje van nu ong 23 jr oud. Heeft 10 jaar trouw dienst gedaan, vandaar dat ik nu ook geen idee heb waar te gaan zoeken/kijken/kopen.
Mss morgen nog even een stad verder op kijken bij de kringloop, die is nl een stuk groter dan die waar ik ben geweest.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
dinsdag 15 mei 2012 om 14:05
Die in de vorige post heb ik (als ik het goed heb)
Voordelige keus consumentenbond (5kg):
http://www.modern.nl/Witg ... chine-IWC5145/133/012559/
Beste koop (vulgewicht 7kg):
http://www.modern.nl/Witg ... e-Nevada-1400/133/015636/
Voordelige keus consumentenbond (5kg):
http://www.modern.nl/Witg ... chine-IWC5145/133/012559/
Beste koop (vulgewicht 7kg):
http://www.modern.nl/Witg ... e-Nevada-1400/133/015636/
dinsdag 15 mei 2012 om 14:09
dinsdag 15 mei 2012 om 14:09
dinsdag 15 mei 2012 om 14:12
dinsdag 15 mei 2012 om 14:13
dinsdag 15 mei 2012 om 14:14
Een tweedehands AEG (dan houd je zelfs nog geld over) of Miele. Wasmachines worden veel tweedehands aangeboden, dus daar kun je vast en zeker goed voor slagen. AEG en Miele zijn beide merken die nog jarenlang mee gaan. Wij gebruiken onze tweedehands AEG wasmachine (toen 5 jaar oud) nu alweer 6 jaar zonder dat er ook maar enig defect aan is geweest.
Goedkope wasmachines wassen vaak minder schoon. Even goed vergelijken en er een consumentengids op naslaan dus voor je er een koopt, want je wil natuurlijk wel dat je was goed schoon wordt (en heel blijft).
Goedkope wasmachines wassen vaak minder schoon. Even goed vergelijken en er een consumentengids op naslaan dus voor je er een koopt, want je wil natuurlijk wel dat je was goed schoon wordt (en heel blijft).
dinsdag 15 mei 2012 om 14:14
quote:leo_niesje schreef op 15 mei 2012 @ 14:09:
Maja thanks voor de link(s) bevalt je machine??
Ja zeker. De range aan programma's bevalt goed. Van een 30 min opfriswasje tot ruim 2 uur katoen was maar daar zit dan weer mogelijkheid voor 'eco' op. Duidelijke tabel er bij van wel programma hoe lang duurt, verbruik van water en stroom en wat het max toerental is van dat programma. Tot nu toe komt alles er ook mooi schoon uit. Levering was ik ook tevreden mee. (30 euro terug vanwege een miniem deukje in zijplaat) Ding staat super stabiel. Geen gestuiter en geschuif meer ondanks dat het ding in een lekbak op laminaat staat. En hij is echt stil in vergelijking tot m'n vorige.
Ik heb trouwens niet de eerste. Ik heb een Whirlpool Texas 1400
Ja zeker. De range aan programma's bevalt goed. Van een 30 min opfriswasje tot ruim 2 uur katoen was maar daar zit dan weer mogelijkheid voor 'eco' op. Duidelijke tabel er bij van wel programma hoe lang duurt, verbruik van water en stroom en wat het max toerental is van dat programma. Tot nu toe komt alles er ook mooi schoon uit. Levering was ik ook tevreden mee. (30 euro terug vanwege een miniem deukje in zijplaat) Ding staat super stabiel. Geen gestuiter en geschuif meer ondanks dat het ding in een lekbak op laminaat staat. En hij is echt stil in vergelijking tot m'n vorige.
Ik heb trouwens niet de eerste. Ik heb een Whirlpool Texas 1400
dinsdag 15 mei 2012 om 14:19
dinsdag 15 mei 2012 om 14:28
quote:leo_niesje schreef op 15 mei 2012 @ 14:12:
Anno1984 Heb bij de BCC inderdaad een Indisit (?) gezien voor 259. Volgens mn moeder best een redelijk merk. Iemand????
Heb niet al te beste ervaringen met Wehkamp maar mss toch opnieuw proberen.Ik ken iemand die wasmachines repareert en die noemt indesit, indeshit, meer weet ik er niet van.
Anno1984 Heb bij de BCC inderdaad een Indisit (?) gezien voor 259. Volgens mn moeder best een redelijk merk. Iemand????
Heb niet al te beste ervaringen met Wehkamp maar mss toch opnieuw proberen.Ik ken iemand die wasmachines repareert en die noemt indesit, indeshit, meer weet ik er niet van.
dinsdag 15 mei 2012 om 14:30
quote:leo_niesje schreef op 15 mei 2012 @ 14:09:
Nouschi - domme huisvrouw vraag maar is 1000 rpm niet wat weinig? Of komt het er redelijk droog uit? Heb nl geen droger, alles gaat hier ouderwets aan de lijn.Geen idee
Nouschi - domme huisvrouw vraag maar is 1000 rpm niet wat weinig? Of komt het er redelijk droog uit? Heb nl geen droger, alles gaat hier ouderwets aan de lijn.Geen idee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 15 mei 2012 om 14:31
Ik heb deze
Ik vind 'm ideaal. Hij is erg makkelijk in gebruik, niet te luidruchtig, niet te groot. En de service was ook super. Ze namen mijn oude wasmachine ( wel ALLE water eruit laten lopen) mee, en zetten de nieuwe op zijn plek en sloten 'm aan.
Ik heb hem pas 2 maanden dus ik weet niet of hij lang meegaat Maar ben tot nu toe écht heel tevreden!
Ik vind 'm ideaal. Hij is erg makkelijk in gebruik, niet te luidruchtig, niet te groot. En de service was ook super. Ze namen mijn oude wasmachine ( wel ALLE water eruit laten lopen) mee, en zetten de nieuwe op zijn plek en sloten 'm aan.
Ik heb hem pas 2 maanden dus ik weet niet of hij lang meegaat Maar ben tot nu toe écht heel tevreden!