Betaalbare wasmachine

15-05-2012 13:55 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
die zoek ik dus

Mijn ouwe trouwe wasmachine is niet meer. Kapot, niet te maken

Het liefst wil ik een nieuwe, geen zin om de oude trap af te sjouwen en de nieuwe trap op.

Wie o wie heeft er de goude tip?

Welke hebben jullie, hoe lang en was 'ie t geld waard.

Omdat ik niet echt zwem in het geld (zeg maar echt niet) is het max haalbare bedrag rond de 400 euro
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Waarom niet bij de kringloop kojken? Was er vd week en stonden er een paar zo goed als nieuw onder de 100euro!

Die van mij komt er ook vandaan, doet t al jaaaaren en was 60 euro :D
Internagelaktisch
Als je in de grote stad woont (dan weet ik het zeker) Dan kun je bij de kringloop een Miele versieren voor zo'n 185 euro en dan kun je in de tussentijd sparen voor een nieuwe van goede kwaliteit.

Ik denk dat je met 400 euro over een paar jaar weer met hetzelfde probleem zit.
http://www.modern.nl/Witg ... achine-AWO745/133/013985/

Kan via daar morgen gratis gebracht worden en wordt voor 15 euro geplaatst en aangesloten.

188 euro , Mediamarkt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb idd even bij de kringloop gekeken. Stond nu niet zo heel veel - lees 2 machines. Plus dat ik nog moet sjouwen

Oude machine was een krijgertje van nu ong 23 jr oud. Heeft 10 jaar trouw dienst gedaan, vandaar dat ik nu ook geen idee heb waar te gaan zoeken/kijken/kopen.

Mss morgen nog even een stad verder op kijken bij de kringloop, die is nl een stuk groter dan die waar ik ben geweest.
Die in de vorige post heb ik (als ik het goed heb)

Voordelige keus consumentenbond (5kg):

http://www.modern.nl/Witg ... chine-IWC5145/133/012559/

Beste koop (vulgewicht 7kg):

http://www.modern.nl/Witg ... e-Nevada-1400/133/015636/
Bij wehkamp heb je veel keuze. En ze installeren de nieuwe en nemen de oude mee. Ik had voor 500 euro een nieuwe met een AA energielabel van een goed merk. Of bij bcc. En nog even goed speuren op internet voor kortingsacties bij bijv wehkamp via bepaalde sites!
Maja thanks voor de link(s) bevalt je machine??

Nouschi - domme huisvrouw vraag maar is 1000 rpm niet wat weinig? Of komt het er redelijk droog uit? Heb nl geen droger, alles gaat hier ouderwets aan de lijn.
Als je online besteld wel even opletten tot waar ze hem brengen en waar je de oude moet hebben staan willen ze hem mee nemen.
Anno1984 Heb bij de BCC inderdaad een Indisit (?) gezien voor 259. Volgens mn moeder best een redelijk merk. Iemand????

Heb niet al te beste ervaringen met Wehkamp maar mss toch opnieuw proberen.
quote:Maja82 schreef op 15 mei 2012 @ 14:10:

Als je online besteld wel even opletten tot waar ze hem brengen en waar je de oude moet hebben staan willen ze hem mee nemen.Goede tip anders moet ik nog de trap op en af.
Een tweedehands AEG (dan houd je zelfs nog geld over) of Miele. Wasmachines worden veel tweedehands aangeboden, dus daar kun je vast en zeker goed voor slagen. AEG en Miele zijn beide merken die nog jarenlang mee gaan. Wij gebruiken onze tweedehands AEG wasmachine (toen 5 jaar oud) nu alweer 6 jaar zonder dat er ook maar enig defect aan is geweest.

Goedkope wasmachines wassen vaak minder schoon. Even goed vergelijken en er een consumentengids op naslaan dus voor je er een koopt, want je wil natuurlijk wel dat je was goed schoon wordt (en heel blijft).
Bij de Expert hier in het dorp hebben ze regelmatig aanbiedingen. Ook voor onder de 400 euro. En ze nemen je oude mee terug en de nieuwe sluiten ze voor je aan!
quote:leo_niesje schreef op 15 mei 2012 @ 14:09:

Ja zeker. De range aan programma's bevalt goed. Van een 30 min opfriswasje tot ruim 2 uur katoen was maar daar zit dan weer mogelijkheid voor 'eco' op. Duidelijke tabel er bij van wel programma hoe lang duurt, verbruik van water en stroom en wat het max toerental is van dat programma. Tot nu toe komt alles er ook mooi schoon uit. Levering was ik ook tevreden mee. (30 euro terug vanwege een miniem deukje in zijplaat) Ding staat super stabiel. Geen gestuiter en geschuif meer ondanks dat het ding in een lekbak op laminaat staat. En hij is echt stil in vergelijking tot m'n vorige.

Ik heb trouwens niet de eerste. Ik heb een Whirlpool Texas 1400
ik heb een hele tijd een samsung wasmachine gehad en was daar heel erg over te spreken. Fijne programma keuze, was werd prima schoon echt ik was er blij mee.

omdat dit een niet zo bekend merk voor wasmachines is zijn ze niet zo duur.
Ik zal wel een was expert inschakelen voor ik iets ga kopen

Dus kijken naar capaciteit, prijs, engerielabel, leveringsvoorwaarden, waterverbruik, toerental en wat mis ik nog.

Meer tips - graag

Even off - topic

Ik wil ook een motto, maar hoe??
Samsung op mn lijstje om te kijken.

AEG ook

Whirlpool - heeft mn schoonzusje een wereldding
anoniem_144164 wijzigde dit bericht op 15-05-2012 14:23
Reden: oeps typfout
% gewijzigd
Mijn viva -> profiel wijzigen

quote:leo_niesje schreef op 15 mei 2012 @ 14:12:

Anno1984 Heb bij de BCC inderdaad een Indisit (?) gezien voor 259. Volgens mn moeder best een redelijk merk. Iemand????

Heb niet al te beste ervaringen met Wehkamp maar mss toch opnieuw proberen.Ik ken iemand die wasmachines repareert en die noemt indesit, indeshit, meer weet ik er niet van.
Maja je bent een engel Motto moet lukken - nu nog een wasmachine.

Dan is mama ook blij (daar was ik nu).
quote:Cateautje schreef op 15 mei 2012 @ 14:28:

[...]

Ik ken iemand die wasmachines repareert en die noemt indesit, indeshit, meer weet ik er niet van. Ok, die gaat van het lijstje af
quote:leo_niesje schreef op 15 mei 2012 @ 14:09:

Nouschi - domme huisvrouw vraag maar is 1000 rpm niet wat weinig? Of komt het er redelijk droog uit? Heb nl geen droger, alles gaat hier ouderwets aan de lijn.Geen idee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb deze

Ik vind 'm ideaal. Hij is erg makkelijk in gebruik, niet te luidruchtig, niet te groot. En de service was ook super. Ze namen mijn oude wasmachine ( wel ALLE water eruit laten lopen) mee, en zetten de nieuwe op zijn plek en sloten 'm aan.

Ik heb hem pas 2 maanden dus ik weet niet of hij lang meegaat Maar ben tot nu toe écht heel tevreden!
Oh, en hij heeft 1600 toeren! Dat vond ik een must..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven