verschrikkelijk hees
dinsdag 15 mei 2012 om 20:20
hallo,
vorige week had ik wat last van mijn neus, als ik hem snoot, kwam er altijd bloed mee, en had ik pijn vanbinnen in mijn neus. Ik weet niet als dit van belang is voor dit topic, maar je weet maar nooit. Vanaf gisterenavond ben ik nu echt verschrikkelijk hees, en het ziet er echt niet naar uit dat het snel zal beteren, kan bijna niet meer praten! Heeft iemand misschien tips om mijn geesheid een beetje weg te laten gaan? Alvast bedankt!
vorige week had ik wat last van mijn neus, als ik hem snoot, kwam er altijd bloed mee, en had ik pijn vanbinnen in mijn neus. Ik weet niet als dit van belang is voor dit topic, maar je weet maar nooit. Vanaf gisterenavond ben ik nu echt verschrikkelijk hees, en het ziet er echt niet naar uit dat het snel zal beteren, kan bijna niet meer praten! Heeft iemand misschien tips om mijn geesheid een beetje weg te laten gaan? Alvast bedankt!
dinsdag 15 mei 2012 om 20:24
Bedoel je heesheid? Je bent verkouden, wellicht zijn je bijholten ontstoken, meestal kun je het uit zieken met paracetamol, evt strepsils tegen de geesheid ,).
Als het aanhoudt langer dan 1,5 tot 2 weken dan even langs de huisarts.
Als het aanhoudt langer dan 1,5 tot 2 weken dan even langs de huisarts.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 15 mei 2012 om 20:26
quote:dhceline schreef op 15 mei 2012 @ 20:23:
oei, wordt dat geschreven met een h? sorry, wist ik niet :p
Je spreekt het toch ook uit met een h?
Of kom je uit West-Vlaanderen ofzo?
Geen tips helaas, heesheid moet je een beetje uitzitten. Niet teveel praten, niet schreeuwen, niet roken, geen scherpe dingen eten en dan gaat het vanzelf wel weer over.
oei, wordt dat geschreven met een h? sorry, wist ik niet :p
Je spreekt het toch ook uit met een h?
Of kom je uit West-Vlaanderen ofzo?
Geen tips helaas, heesheid moet je een beetje uitzitten. Niet teveel praten, niet schreeuwen, niet roken, geen scherpe dingen eten en dan gaat het vanzelf wel weer over.