Onder mijn huid...
dinsdag 15 mei 2012 om 21:08
Er is iemand die onder mijn huid zit en ik kom er niet vanaf. Ik dacht dat ik hem kwijt was, ik had afstand genomen, en het ging goed! Hij was helemaal uit mijn systeem, ik dacht geen seconde meer aan hem. Heerlijk!
Maar toen belde hij. En toen was het weer helemaal mis. Ik word er echt door opgevreten, het kost me zo veel energie me hiertegen te verzetten. Word dood- en doodmoe van mezelf.
Zo snel mogelijk afkappen, dus. Wie helpt me?
Maar toen belde hij. En toen was het weer helemaal mis. Ik word er echt door opgevreten, het kost me zo veel energie me hiertegen te verzetten. Word dood- en doodmoe van mezelf.
Zo snel mogelijk afkappen, dus. Wie helpt me?
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
dinsdag 15 mei 2012 om 21:27
quote:himalaya schreef op 15 mei 2012 @ 21:17:
Nummer blokkeren, niet meer toelaten op facebook/twitter/whatsapp/weetikveelwat, zeggen dat je geen behoefte meer hebt aan contact, maar dat had je zelf al bedacht, mag ik hopen?tuurlijk, het praktische deel is niet zo'n probleem, nu nog mijn geest in het gareel
Nummer blokkeren, niet meer toelaten op facebook/twitter/whatsapp/weetikveelwat, zeggen dat je geen behoefte meer hebt aan contact, maar dat had je zelf al bedacht, mag ik hopen?tuurlijk, het praktische deel is niet zo'n probleem, nu nog mijn geest in het gareel
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
dinsdag 15 mei 2012 om 21:32
quote:FullHouse schreef op 15 mei 2012 @ 21:17:
Hoe kan ik je helpen, wat heb je nodig?
Om te beginnen, vertel eens waarom je blij was dat hij uit je systeem was
Voel me weer terug bij af
Het is een geheime onbeantwoorde liefde en het zet mijn leven helemaal op z'n kop. Want ik kan er niets mee en het kost me zooo veel verspilde energie. Ik baal ervan dat ik mezelf zo slecht in de hand heb en dat hij klaarblijkelijk zo belachelijk veel invloed op me heeft.
maar ik heb hem ook zakelijk nodig. Tjessis voel me echt zon stomme puber
Hoe kan ik je helpen, wat heb je nodig?
Om te beginnen, vertel eens waarom je blij was dat hij uit je systeem was
Voel me weer terug bij af
Het is een geheime onbeantwoorde liefde en het zet mijn leven helemaal op z'n kop. Want ik kan er niets mee en het kost me zooo veel verspilde energie. Ik baal ervan dat ik mezelf zo slecht in de hand heb en dat hij klaarblijkelijk zo belachelijk veel invloed op me heeft.
maar ik heb hem ook zakelijk nodig. Tjessis voel me echt zon stomme puber
woensdag 16 mei 2012 om 01:16
Ik ken het wel. Heb er zelf ook last van.. Al vier jaar hobbeld er zo iemand in en uit mijn leven. En iedere keer denk ik dit is de laatste keer. Er zitten zoveel gevoelens bij, van mijn kant. Nu heb ik sinds kort de deur dicht gegooid, en er is geen dag dat ik niet aan hem denk. Het is moeilijk en zwaar, en nu pas merk ik wat iemand voor je kan betekenen. Ook al weet ik diep van binnen dat het allemaal beter is en dat ik dit niet verdien. En dat ik dit ook allemaal niet wil, het is alles of niks!
Sterkte. Ik moet iedere dag op mijn tanden bijten
Sterkte. Ik moet iedere dag op mijn tanden bijten
woensdag 16 mei 2012 om 07:59
quote:shakenandstirred schreef op 15 mei 2012 @ 21:32:
Het is een geheime onbeantwoorde liefde. Want ik kan er niets mee en het kost me zooo veel verspilde energie.
Ik heb hem ook zakelijk nodig.
Begrijpelijk dat hij zwaar in je hoofd rondspookt.
Maar als je hem ook nog zakelijk nodig hebt dan wordt het moeilijk.
Ik heb geen advies voor je. Ik denk ook dat dat er op dit moment te geven is. Zolang jullie elkaar zien of telefonisch spreken zat het elke keer opkomen.
Misschien dat het met de tijd wat zal slijten.
Succes in ieder geval.
Het is een geheime onbeantwoorde liefde. Want ik kan er niets mee en het kost me zooo veel verspilde energie.
Ik heb hem ook zakelijk nodig.
Begrijpelijk dat hij zwaar in je hoofd rondspookt.
Maar als je hem ook nog zakelijk nodig hebt dan wordt het moeilijk.
Ik heb geen advies voor je. Ik denk ook dat dat er op dit moment te geven is. Zolang jullie elkaar zien of telefonisch spreken zat het elke keer opkomen.
Misschien dat het met de tijd wat zal slijten.
Succes in ieder geval.
donderdag 17 mei 2012 om 15:45
TO, zit in precies dezelfde situatie, het is bij mij een collega en hij gaat binnenkort weg. Het is dubbel, ene kant ben ik heel blij als hij weg is, want dan kan ik echt gaan proberen te vergeten. Aan de andere kant grijpt het me heel erg aan als ik denk dat ik hem straks niet meer zie..
Het is jammer, dat sommige dingen niet zo mogen zijn, maar probeer me dan echt wijs te maken dat het ergens echt goed voor is dat het niet zo is..
Ik kan ook een tijd niet aan hem denken en als ik hem dan even niet tegenkom (andere afdeling zit hij) dan begint het echt een beetje te slijten maar dan zie ik hem weer en dan is het gevoel weer zo hevig...
Hoe is het vandaag met je?
Het is jammer, dat sommige dingen niet zo mogen zijn, maar probeer me dan echt wijs te maken dat het ergens echt goed voor is dat het niet zo is..
Ik kan ook een tijd niet aan hem denken en als ik hem dan even niet tegenkom (andere afdeling zit hij) dan begint het echt een beetje te slijten maar dan zie ik hem weer en dan is het gevoel weer zo hevig...
Hoe is het vandaag met je?
donderdag 17 mei 2012 om 15:52
Herkenbaar... helaas. Ik ben ook zo'n zwakkeling. Maar als ik mijn eigenwaarde en zelfrespect wil behouden dan moet er echt gauuww een eind aan komen. Misschien hier blijven posten hoe het er voor staat (en uiteraard worden er alleen posts verwacht waarin staat dat we echt goed bezig zijn ) Dan heb je een stok achter de deur?
donderdag 17 mei 2012 om 16:01
quote:Ksenija schreef op 17 mei 2012 @ 15:48:
al zou het wel kunnen, je zit toch niet op zo''n vent te wachten?
Lekker gecompliceerd allemaal.
Dat ik er niks mee doe betekent toch dat ik er niet op zit te wachten..
Begrijp wat je bedoelt, verstandelijk heb ik het allemaal op een rijtje maar mijn gevoel blijkbaar nog niet.
al zou het wel kunnen, je zit toch niet op zo''n vent te wachten?
Lekker gecompliceerd allemaal.
Dat ik er niks mee doe betekent toch dat ik er niet op zit te wachten..
Begrijp wat je bedoelt, verstandelijk heb ik het allemaal op een rijtje maar mijn gevoel blijkbaar nog niet.
donderdag 17 mei 2012 om 16:03
quote:Waldorf114 schreef op 17 mei 2012 @ 15:52:
Herkenbaar... helaas. Ik ben ook zo'n zwakkeling. Maar als ik mijn eigenwaarde en zelfrespect wil behouden dan moet er echt gauuww een eind aan komen. Misschien hier blijven posten hoe het er voor staat (en uiteraard worden er alleen posts verwacht waarin staat dat we echt goed bezig zijn ) Dan heb je een stok achter de deur?
Haha ja andere reacties mogen niet
Heb jouw post gelezen toen Waldorf.. Hebben jullie nu nog contact en zien jullie elkaar nog?
Haha ja andere reacties mogen niet
Heb jouw post gelezen toen Waldorf.. Hebben jullie nu nog contact en zien jullie elkaar nog?
donderdag 17 mei 2012 om 16:07
We hebben nog heel soms contact en zien elkaar ook niet veel meer. Doordat we nu niet meer op dezelfde locatie werken hoef ik ook geen werkgerelateerd contact meer met hem te hebben. Dat was toch vaak wel het excuus om weer contact te zoeken en daardoor laaide ook alles weer op.
Ik weet gewoon dat het hoe dan ook niets gaat worden. Bij hem komen er ook allemaal psychische problemen bij kijken enzo. Het zal ook allemaal wel hoor en ik geloof hem wel, maar voor mij maakt het geen ruk uit. Ik wil gewoon een fatsoenlijke relatie zonder al dat gedoe. Dus hoe verliefd ie ook op me beweerd te zijn, zo lang hij niet in staat is een relatie aan te gaan (en te onderhouden) vind ik het eigenlijk wel zonde van m'n energie worden. Dat besef komt ook pas na een maand of 4 hoor, want in eerste instantie had ik zoiets van "we zijn allebei verliefd dus we zien wel hoe het loopt. Zolang het leuk is is het leuk. Nu wil ik wel een klein beetje weten waar ik aan toe ben (en in feite weet ik dat nu dus ook) en niet dat aantrekken afstoten gepaard met een hoop drama.
Ik weet gewoon dat het hoe dan ook niets gaat worden. Bij hem komen er ook allemaal psychische problemen bij kijken enzo. Het zal ook allemaal wel hoor en ik geloof hem wel, maar voor mij maakt het geen ruk uit. Ik wil gewoon een fatsoenlijke relatie zonder al dat gedoe. Dus hoe verliefd ie ook op me beweerd te zijn, zo lang hij niet in staat is een relatie aan te gaan (en te onderhouden) vind ik het eigenlijk wel zonde van m'n energie worden. Dat besef komt ook pas na een maand of 4 hoor, want in eerste instantie had ik zoiets van "we zijn allebei verliefd dus we zien wel hoe het loopt. Zolang het leuk is is het leuk. Nu wil ik wel een klein beetje weten waar ik aan toe ben (en in feite weet ik dat nu dus ook) en niet dat aantrekken afstoten gepaard met een hoop drama.
donderdag 17 mei 2012 om 16:17
Zo herkenbaar, dat het allemaal weer oplaait als je weer contact had.Kan niet wachten tot het moment dat ik hem niet meer tegenkom en ook weet dat ik hem niet meer tegen kan komen. Dat geeft al onrust, toch even kijken als ik naar beneden loop of ik hem zie zitten. Je bent er toch mee bezig..
Ik denk ook wel omdat het niet kan, en ik het niet WIL in deze situatie, dat het gevoel daardoor alleen nog maar heftiger wordt.
Het is goed dat je het geprobeerd hebt Waldorf en er ook je best voor hebt gedaan. Helaas is hij niet in staat om te geven wat jij verdient en nodig hebt in een volwaardige relatie... Maar dat stopt niet je gevoel voor iemand... Uiteindelijk komt het wel hoor, dat verstand en gevoel op 1 lijn zitten, soms snel en soms duurt het even. Maar ik weet wel dat als je idd geen contact hebt dat de scherpe kantjes er af gaan..
Ik ga zo weg, heb met een vriendin afgesproken. Post morgen weer, succes en fijn om te weten dat er mensen zijn die hetzelfde hebben, geeft wel wat steun, toch?
Ik denk ook wel omdat het niet kan, en ik het niet WIL in deze situatie, dat het gevoel daardoor alleen nog maar heftiger wordt.
Het is goed dat je het geprobeerd hebt Waldorf en er ook je best voor hebt gedaan. Helaas is hij niet in staat om te geven wat jij verdient en nodig hebt in een volwaardige relatie... Maar dat stopt niet je gevoel voor iemand... Uiteindelijk komt het wel hoor, dat verstand en gevoel op 1 lijn zitten, soms snel en soms duurt het even. Maar ik weet wel dat als je idd geen contact hebt dat de scherpe kantjes er af gaan..
Ik ga zo weg, heb met een vriendin afgesproken. Post morgen weer, succes en fijn om te weten dat er mensen zijn die hetzelfde hebben, geeft wel wat steun, toch?
donderdag 17 mei 2012 om 16:20
Heb jij trouwens ook dat je veel over hem droomt? Gisteren heb ik hem weer gezien en was in een gesprek wat best persoonlijk was, kan er niet teveel over zeggen. Maar vond het erg moeilijk dat hij mij op een kwetsbaar moment zag... En dat heeft weer e.e.a. omhoog gebracht
Dan ga ik weer mails terug zitten lezen enzo, heel stom, weet dat ik het niet moet doen
donderdag 17 mei 2012 om 19:26
Het stopt idd mijn gevoel niet, maar ik weet wel dat dit voorbij gaat en dat er een dag komt dat ik niet meer hetzelfde voor hem voel. En liever is dat nog vandaag dan morgen.
Ik heb nog geen dromen over hem gehad gelukkig. Wel dat ik berichten terug lees of denk aan dingen die hij gezegd heeft (over dat we toekomst zouden hebben blablablabla, je kent het wel) en dan ben ik gelijk weer in zo'n staat om te denken: boeeehoeee waar ging het miiihiiis?! Afijn, ook wel bekend denk ik
En die mails enzo kun je dan maar het beste verwijderen denk ik..
Veel plezier vanavond!
De dag dat de scherpe kantjes eraf zijn drinken we een viritueel glaasje champagne!
Ik heb nog geen dromen over hem gehad gelukkig. Wel dat ik berichten terug lees of denk aan dingen die hij gezegd heeft (over dat we toekomst zouden hebben blablablabla, je kent het wel) en dan ben ik gelijk weer in zo'n staat om te denken: boeeehoeee waar ging het miiihiiis?! Afijn, ook wel bekend denk ik
En die mails enzo kun je dan maar het beste verwijderen denk ik..
Veel plezier vanavond!
De dag dat de scherpe kantjes eraf zijn drinken we een viritueel glaasje champagne!