spaans op de avondschool
dinsdag 15 mei 2012 om 21:37
Ik woon al lang buiten Nederland (nu ook niet meer in spanje) en volg daar al een aantal jaar een klassikale cursus Spaans. Eenmaal per week drie uur, een heel schooljaar lang, 36 weken, van sept tot mei, voor het luttele bedrag van 120 euro.
Nu verhuis ik deze zomer naar Nederland en ik wil daar graag verder blijven gaan met het leren en onderhouden van mijn taalkennis. Waar kan ik daarvoor terecht?
Als ik google kom ik vooral op zelfstudie uit. Ondertussen heb ik ook iets gelezen over de volksuniversiteit en daar zou ik uitkomen op 225 euro voor 15 lessen. Is dit echt een gangbare prijs in Nederland? Kunnen jullie mij helpen aan andere initiatieven waar je ook klassikaal kunt leren?
Nu verhuis ik deze zomer naar Nederland en ik wil daar graag verder blijven gaan met het leren en onderhouden van mijn taalkennis. Waar kan ik daarvoor terecht?
Als ik google kom ik vooral op zelfstudie uit. Ondertussen heb ik ook iets gelezen over de volksuniversiteit en daar zou ik uitkomen op 225 euro voor 15 lessen. Is dit echt een gangbare prijs in Nederland? Kunnen jullie mij helpen aan andere initiatieven waar je ook klassikaal kunt leren?
dinsdag 15 mei 2012 om 21:42
Volgens mij kom je dan toch al snel bij de Volksuniversiteit uit inderdaad. Ik weet niet waar in Nederland je gaat wonen, maar als ik kijk bij VU Eindhoven, dan is het ongeveer 120 euro per 25 lessen, dat wordt wel verspreid over bijna een heel schooljaar. Vrienden van me volgen op die manier de taal Zweeds. Bevalt wel heel goed en kan op verschillende niveaus.
woensdag 16 mei 2012 om 10:41