Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
All Stars 2, Old Stars. Veel grappiger dan ik had verwacht, leuker dan 1 ook vond ik.
Intouchables!

Wat een heerlijke film!

http://www.youtube.com/watch?v=W1FZ-IoBuW8

Miljonair Philippe (François Cluzet) is aan een rolstoel gekluisterd. In hartje Parijs woont hij in een kast van een huis. Driss (Omar Sy) woont daar ver vandaan, in een van de grimmige voorsteden. Verdient de jonge Senegalees zijn geld niet met schimmige zaakjes, dan trekt hij wel een uitkering.

Maar wie bijstand wil, moet solliciteren. Plotseling zit Driss met een echte baan opgescheept, als persoonlijke verzorger van Philippe. Met zijn tomeloze energie zet hij Philippes stijve huishouden binnen de kortste keren op z'n kop. Maar ook Driss' leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:_newwoman_ schreef op 12 mei 2012 @ 08:25:

Intouchables!

Wat een heerlijke film!

Miljonair Philippe (François Cluzet) is aan een rolstoel gekluisterd. In hartje Parijs woont hij in een kast van een huis. Driss (Omar Sy) woont daar ver vandaan, in een van de grimmige voorsteden. Verdient de jonge Senegalees zijn geld niet met schimmige zaakjes, dan trekt hij wel een uitkering.

Maar wie bijstand wil, moet solliciteren. Plotseling zit Driss met een echte baan opgescheept, als persoonlijke verzorger van Philippe. Met zijn tomeloze energie zet hij Philippes stijve huishouden binnen de kortste keren op z'n kop. Maar ook Driss' leven zal nooit meer hetzelfde zijn.Ik vond hem ook GEWELDIG!!! Is een waargebeurd verhaal hè...alleen dan is het geen Senegalees maar een Marokaan.
quote:ednaloy schreef op 12 mei 2012 @ 08:26:

[...]

Ik vond hem ook GEWELDIG!!! Is een waargebeurd verhaal hè...alleen dan is het geen Senegalees maar een Marokaan.

Ja, een prachtig verhaal, en we hebben zo vreselijk gelachen.

Oh ja, ook nog gezien 50/50, vond ik ook een leuke film.
Gisteren Jackie gezien met de zusjes Van Houten. Vond m wat lang maar wel vermakelijk en soms ontroerend.

We bought a zoo is mierrrrzoet, zeer voorspelbaar maar toch lief en feelgood. Kleine meisje speelt leuk.
Gisteren The Vow gezien. Mooie film met prachtig verhaal. Bizar om een paar jaar van je leven kwijt te zijn.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
The vow vond ik heel aardig. Lijkt me niet prettig om getrouwd te zijn met iemand die jou niet (meer) kent.

The Avengers: leuk amusement over helden die de wereld moeten redden. Gelukkig ook veel humor.
Net Maggie is Missing gekeken. Hele bizarre film over 2 meisjes die verdwijnen. Over hoe gevaarlijk het internet zou kunnen zijn. Gebaseerd op ware gebeurtenissen. Dat maakt het nog meer creepy...
Van het weekend met mijn vriend The Shawshank Redemption gekeken. Een indrukwekkende film vond ik het.

Laatst was ook Atonement op tv. Die hebben we opgenomen, zodat we de reclames konden skippen, want ook zonder reclames is het een lange film. Maar dat was ook echt een mooie film

Intouchables!

Wat een heerlijke film!Dit dus
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Tuorrebout schreef op 29 april 2012 @ 22:14:

[...]

Wij hebben hem net ook gezien! Fantastische film!Same here GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Intouchables!

Wat een heerlijke film!

Maar wie bijstand wil, moet solliciteren. Plotseling zit Driss met een echte baan opgescheept, als persoonlijke verzorger van Philippe. Met zijn tomeloze energie zet hij Philippes stijve huishouden binnen de kortste keren op z'n kop. Maar ook Driss' leven zal nooit meer hetzelfde zijn.Oooh, dit klinkt heerlijk! Gaat op mijn lijst.
Dark Shadows, wat een leuke film!!

Johnny Depp speelt man die door een heks een vampier is geworden, en na 2 eeuwen opgesloten te zitten in 1970 ontsnapt. Leuke Tim Burton/Johnny Depp film, leuk verhaal, goede grappen, ik heb een topavond gehad.
Ik geloof dat ik in 2012 geen mooiere film ga zien dan Intouchables.

Heeft iemand Biuitiful gezien en zo ja, wat vond je ervan? Ik ben erg weg van de hoofdpersoon.
Oh Intouchables hoor ik veel goede dingen over (ook over de soundtrack). Binnenkort maar gaan zien - hij draait nog in de bios zie ik!
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)
Jackie gisteren gezien. Met de zusjes Van Houten en Holly Hunter. Vermakelijk maar wat oppervlakkig. Mooie opnames van de VS (New Mexico) overigens.

Biutiful heb ik een tijd geleden gezien. De hoofdrolspeler is erg goed (Javier Bardem). Verder vond ik de film wel goed maar details ben ik vergeten.
'Shame' gezien, samen met vriendlief. Film gaat over man met een seksverslaving.

We waren er allebei beetje stil van op het einde. Wel mooi in beeld gebracht en mooie acteerwerk. Maar geen vrolijke film.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Javier Bardem(biutiful) is de man v Penelope Cruz. Inderdaad heel goede acteur!

Pas geleden Les adieux a la Reine gezien,mooie kostuumfilm rond de laatste dagen aan het hof v Marie Antoinette.

Mooi verfilmd en onderhoudend. En om in Franse sferen te blijven, vanavond naar Intouchables. Verwacht ik veel van,gezien het enthousiasme uit de omgeving.
The Avengers; hele leuke film, veel actie en komische momenten. Ook als je niet van strips houdt is deze film leuk. Ik vind b.v. Chris Hemsworth (hij speelt Thor) erg fijn om naar te kijken *kwijl*

Verhaal: een groep superhelden moet de aarde redden, omdat de evil broer van Thor, Loki, bedacht heeft dat hij wil heersen over de aarde en de mensen wil onderwerpen. Daarvoor heeft hij een pact gesloten met een groep aliens die de aarde zullen aanvallen. Iron man (robert downey jr), Captain America, Thor, Black Widow (Scarlett johansson) Hawkeye en de Hulk zijn de Avengers. Ook leuk Samuel l. Jackson speelt de rol van nick fury en moet ervoor zorgen dat de avengers goed samenwerken. En er komt een deel 2 aan
Oh ja, Avengers was leuk. Ben helemaal niet van de striphelden, maar heb mij hier toch erg zitten vermaken.
Salmon Fishing in the Yemen en We bought a zoo: allebei films gebaseerd op ware feiten. Is Salmon Fishing vaak vooral mooi en romantisch (wat een prachtige man is die sjeik), is We bought juist lief en schattig ... Leuke films !
Nova Zembla.

Het ging wel. Wel interessant, historisch. Vond Derek de Lint en Victor Reinier wat tegenvallen.

Doutzen Kroes viel me nog best mee qua acteren, ,dit was haar 1e rol. Wel had ze reeds acteerlessen. Maar goed, model zijn is ook een vorm van acteren. Ze was heel knap in de film, vooral doordat alle andere vrouwen die er rondliepen heel onbeduidend/ gewoontjes eruit zagen.
Intouchables,prachtig en ontroerend! Echte feel good movie.
Ja, goede film he, Les Intouchables. Die acteurs , erg goed.

welke soundtrack bedoel je, het zijn toch allemaal bekende popsongs die je hoort.
The Killing 1 en the Killing 2 moeten jullie ook zien.

Betreft een Deense serie van elk 20 afleveringen. Erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven