ff zomaar
woensdag 16 mei 2012 om 10:02
Dit is een beetje een onzintopic hoor, maar ik zit toevallig achter mijn pc en ik kan het hier dus gelijk ff kwijt . We hebben nieuwe buren verderop en het valt me op dat de buurman nogal aandachtzoekerig is. Ik zit op dit moment nog ongewassen, onopgemaakt, met bril op (want nog geen lenzen in) achter mijn laptop en die man loert van een kilometer afstand ons huis in en begint druk te zwaaien. Jezus, ik zit gewoon achter mijn laptop te werken (en stiekem of het forum te kijken ), en voel me een beetje bekeken. Overigens doet ie man het niet alleen bij ons hoor, maar het gedrag is echt irritant. 'Help, hoe ontwijk ik de buurman.' Al ik zelfs niet eens meer lekker ongegeneerd in mijn eigen huisje kan zitten . Als ik zelf naar binnen kijk bij ons, dan moet ik echt moeite doen om mijn man te vinden , dus hij kijkt echt net zolang tot ie contact heeft. Rare mensen heb je toch. En val niet over me heen, want dit is een beetje een onzintopic .
woensdag 16 mei 2012 om 10:04
woensdag 16 mei 2012 om 10:09
woensdag 16 mei 2012 om 10:10
woensdag 16 mei 2012 om 10:11
Ik zit ook achter mijn laptop, vlak bij het raam aan de tuinkant, in zo'n blok waar de tuinen allemaal aan elkaar grenzen. Ik zie wel es iemand, maar nooit zoekt er iemand vanuit zijn huis contact. Lijkt me idd vervelend, zo ben je niet echt op jezelf. Negeren is het beste, maar het klinkt niet alsof dat aankomt bij jouw buurman!
woensdag 16 mei 2012 om 10:12
Het is gek, maar sinds die man er woont (nog maar net) voel ik me niet fijn als ik met ons hondje voor het huis langs loop, ik voel me ineens bekeken. Laatst stond ik gebukt in de tuin te werken, zegt ie 'je moet op je knieen gaan zitten'. (vanwege rug enzo) maar ik baalde dat hij dus blijkbaar uitzicht had gehad op mijn kont. Hij woont hier nog maar 2 weken met zijn gezin.
woensdag 16 mei 2012 om 10:14
Haha, herkenbaar!
Wij reden laatst met de caravan de camping op en meteen sprong er een 'buurman' op die uitgebreid begon te wijzen en te zwaaien toen mijn vriend de caravan achteruit op de plaats wilde draaien.
Daarna wilde hij helpen met de caravan waterpas zetten, afkoppelen, voortent etc, alsof wij dat niet zouden kunnen.
De rest van de vakantie steeds iets te luid praten over algemene onderwerpen en steeds besmuikt onze kant op kijken, te vaak langslopen en een praatje aanknopen...
Zoooooo irritant... Gelukkig gingen zij gauw weer weg, maar die buurman van jou... Brrr, mensen die het te dik er bovenop leggen.... Weet niet hoor...
Sterkte...
Wij reden laatst met de caravan de camping op en meteen sprong er een 'buurman' op die uitgebreid begon te wijzen en te zwaaien toen mijn vriend de caravan achteruit op de plaats wilde draaien.
Daarna wilde hij helpen met de caravan waterpas zetten, afkoppelen, voortent etc, alsof wij dat niet zouden kunnen.
De rest van de vakantie steeds iets te luid praten over algemene onderwerpen en steeds besmuikt onze kant op kijken, te vaak langslopen en een praatje aanknopen...
Zoooooo irritant... Gelukkig gingen zij gauw weer weg, maar die buurman van jou... Brrr, mensen die het te dik er bovenop leggen.... Weet niet hoor...
Sterkte...
woensdag 16 mei 2012 om 10:14
Ik heb de 'praatjes' trouwens afgekapt door telkens naar binnen te 'moeten' of gewoon door zijn verhaal heen 'fijne dag nog, doei' te zeggen en me af te wenden (is onderbuurman en het eerste wat hij doet als ie in z'n tuintje komt is kijken of ik op het balkon zit)
Ik durf bijv ook niet te zonnen in bikini - dan hang ik dekens over de balustrade heen zodat die 'dicht' is en ga gebukt van binnen naar buiten. Idioot eigenlijk maar ik vind het een enge vieze vent.
Ik durf bijv ook niet te zonnen in bikini - dan hang ik dekens over de balustrade heen zodat die 'dicht' is en ga gebukt van binnen naar buiten. Idioot eigenlijk maar ik vind het een enge vieze vent.
woensdag 16 mei 2012 om 10:15
quote:lila01 schreef op 16 mei 2012 @ 10:12:
Het is gek, maar sinds die man er woont (nog maar net) voel ik me niet fijn als ik met ons hondje voor het huis langs loop, ik voel me ineens bekeken. Laatst stond ik gebukt in de tuin te werken, zegt ie 'je moet op je knieen gaan zitten'. (vanwege rug enzo) maar ik baalde dat hij dus blijkbaar uitzicht had gehad op mijn kont. Hij woont hier nog maar 2 weken met zijn gezin.
Ach, dan heb je 2 keuzes, of je geeft hem een corrigerende opmerking, of je slaat een praatje en kijkt of hij idd vervelend is?
Dat heb je nog niet echt bepaald geloof ik.
Ach, dan heb je 2 keuzes, of je geeft hem een corrigerende opmerking, of je slaat een praatje en kijkt of hij idd vervelend is?
Dat heb je nog niet echt bepaald geloof ik.
woensdag 16 mei 2012 om 10:15
quote:campari schreef op 16 mei 2012 @ 10:12:
En je weet zeker dat jij het object van enthousiasme bent? Nou, ik niet specifiek hoor, maar aangezien ik altijd vriendelijk ben in eerste instantie heeft ie dat denk ik als aanmoediging gezien. Hij zei ook al tegen mijn man dat we eens moesten afspreken voor een bakje koffie. Veel te snel als je er net woont naar mijn idee. Ik bedoel dat ie zo gretig is.
En je weet zeker dat jij het object van enthousiasme bent? Nou, ik niet specifiek hoor, maar aangezien ik altijd vriendelijk ben in eerste instantie heeft ie dat denk ik als aanmoediging gezien. Hij zei ook al tegen mijn man dat we eens moesten afspreken voor een bakje koffie. Veel te snel als je er net woont naar mijn idee. Ik bedoel dat ie zo gretig is.