ff zomaar
woensdag 16 mei 2012 om 10:02
Dit is een beetje een onzintopic hoor, maar ik zit toevallig achter mijn pc en ik kan het hier dus gelijk ff kwijt . We hebben nieuwe buren verderop en het valt me op dat de buurman nogal aandachtzoekerig is. Ik zit op dit moment nog ongewassen, onopgemaakt, met bril op (want nog geen lenzen in) achter mijn laptop en die man loert van een kilometer afstand ons huis in en begint druk te zwaaien. Jezus, ik zit gewoon achter mijn laptop te werken (en stiekem of het forum te kijken ), en voel me een beetje bekeken. Overigens doet ie man het niet alleen bij ons hoor, maar het gedrag is echt irritant. 'Help, hoe ontwijk ik de buurman.' Al ik zelfs niet eens meer lekker ongegeneerd in mijn eigen huisje kan zitten . Als ik zelf naar binnen kijk bij ons, dan moet ik echt moeite doen om mijn man te vinden , dus hij kijkt echt net zolang tot ie contact heeft. Rare mensen heb je toch. En val niet over me heen, want dit is een beetje een onzintopic .
woensdag 16 mei 2012 om 10:20
quote:Moonlight82 schreef op 16 mei 2012 @ 10:15:
Wat ben ik eigenlijk gezegend met mijn buren. Vrijwel niemand bemoeit zich met elkaar.
Wij zoenen hier in een heel fijn rijtje, stuk voor stuk leuke buren en dat vind ik fijn. Ik geniet juist van het sociale van deze buurt. Daar is ook niets mis mee. Alleen gedrag van buurman is opvallend.
Wat ben ik eigenlijk gezegend met mijn buren. Vrijwel niemand bemoeit zich met elkaar.
Wij zoenen hier in een heel fijn rijtje, stuk voor stuk leuke buren en dat vind ik fijn. Ik geniet juist van het sociale van deze buurt. Daar is ook niets mis mee. Alleen gedrag van buurman is opvallend.
woensdag 16 mei 2012 om 10:22
quote:lila01 schreef op 16 mei 2012 @ 10:15:
[...] Ik bedoel dat ie zo gretig is.
Snap je opgelaten gevoel maar deze kun jij toch helemaal naar jouw hand zetten hoor tenminste, daar gaan we van uit.
Hij moet alleen even doorhebben dat zijn manier van doen niet de jouwe is en dat kan het makkelijkst door eens (tegen je gevoel in, dat begrijp ik ) een praatje te maken,
én dan korte metten!
[...] Ik bedoel dat ie zo gretig is.
Snap je opgelaten gevoel maar deze kun jij toch helemaal naar jouw hand zetten hoor tenminste, daar gaan we van uit.
Hij moet alleen even doorhebben dat zijn manier van doen niet de jouwe is en dat kan het makkelijkst door eens (tegen je gevoel in, dat begrijp ik ) een praatje te maken,
én dan korte metten!
woensdag 16 mei 2012 om 10:22
quote:fantastissima schreef op 16 mei 2012 @ 10:17:
Hij zal wel nieuwe vrienden zoeken in zijn nieuwe straat maar jammer dat ie niet doorheeft dat dit nogal een verkeerde manier is zeker bij vrouwen.Je slaat de spijker op zijn kop fantastissima. Hij loopt een beetje met zijn ziel onder zijn arm (want net baan kwijt, vrouw werkt wel), maar dit heeft denk ik een averechts effect op de rest van de buren (en ook op mij).
Hij zal wel nieuwe vrienden zoeken in zijn nieuwe straat maar jammer dat ie niet doorheeft dat dit nogal een verkeerde manier is zeker bij vrouwen.Je slaat de spijker op zijn kop fantastissima. Hij loopt een beetje met zijn ziel onder zijn arm (want net baan kwijt, vrouw werkt wel), maar dit heeft denk ik een averechts effect op de rest van de buren (en ook op mij).
woensdag 16 mei 2012 om 10:25
Tja, je bent natuurlijk een lekker wijf als je maar een beetje op je avatar lijkt, dus ik snap die buurman wel .
Nee, ik herken wat je zegt, wij hebben ook zo'n buurman. Die presteert het altijd om net buiten te komen/thuis te komen wanneer wij ook buiten komen/net thuis komen. En dan hangt hij hele verhalen op, doodvermoeiend.
Ik heb gewoon een hele tijd standaard "sorry buurman, geen tijd nu" als een mantra tegen hem geroepen en nu snapt hij het gelukkig.
Maar in jouw situatie, ik zou gewoon star voor mijn pc blijven kijken hoor. Hij geeft het heus wel een keer op toch?
Nee, ik herken wat je zegt, wij hebben ook zo'n buurman. Die presteert het altijd om net buiten te komen/thuis te komen wanneer wij ook buiten komen/net thuis komen. En dan hangt hij hele verhalen op, doodvermoeiend.
Ik heb gewoon een hele tijd standaard "sorry buurman, geen tijd nu" als een mantra tegen hem geroepen en nu snapt hij het gelukkig.
Maar in jouw situatie, ik zou gewoon star voor mijn pc blijven kijken hoor. Hij geeft het heus wel een keer op toch?
woensdag 16 mei 2012 om 10:30
Weet je, je moet luisteren naar je eigen gevoel.
Je wilt sowieso afstand van die griezel maar de manier waarop kun je zelf bepalen.
Of je blijft afstandelijk of je doet aardig, beide gedragingen lokt blijkbaar een reactie uit.
Zelf zou ik voor de duidelijke constructie gaan, dus oppervlakkig contact leggen en plaats bepalen.
Je wilt sowieso afstand van die griezel maar de manier waarop kun je zelf bepalen.
Of je blijft afstandelijk of je doet aardig, beide gedragingen lokt blijkbaar een reactie uit.
Zelf zou ik voor de duidelijke constructie gaan, dus oppervlakkig contact leggen en plaats bepalen.
woensdag 16 mei 2012 om 10:34
Ooo hier ook zo'n buurman. Super vervelend, voor je het weet zit ie binnen bij je op de bank. Langs lopen en dan z'n hoofd 180 graden draaien om even precies te kunnen kijken wat er binnen allemaal gebeurd. Onzinnige, domme praatjes aanknopen en dan ongevraagd bij je in de tuin komen hangen met allemaal goed bedoelde tips..
Z'n vrouw is nog erger. Altijd klagen en verongelijkt zijn over iedereen, want iedereen is tegen hunnie. Pff.
Eerste keer dat ik d'r sprak begon ze een heel verhaal over dr verzakte baarmoeder en die vreselijke artsen die allemaal slecht zijn... Uhm..
Z'n vrouw is nog erger. Altijd klagen en verongelijkt zijn over iedereen, want iedereen is tegen hunnie. Pff.
Eerste keer dat ik d'r sprak begon ze een heel verhaal over dr verzakte baarmoeder en die vreselijke artsen die allemaal slecht zijn... Uhm..
woensdag 16 mei 2012 om 10:41
woensdag 16 mei 2012 om 13:09
Hier geen inkijk. Ons kantoor in huis zit subtiel verscholen.
Ook al zit ik in mijn lingerie, dan nog ben ik invisible.
Werkplek van manlief is tegenover mij. Niet productief als ik hier regelmatig schaars gekleed gaat zitten werken.
Ik heb wel een led tv zodat ik op de hoogte ben via news channel.
Ook al zit ik in mijn lingerie, dan nog ben ik invisible.
Werkplek van manlief is tegenover mij. Niet productief als ik hier regelmatig schaars gekleed gaat zitten werken.
Ik heb wel een led tv zodat ik op de hoogte ben via news channel.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.