Entertainment alle pijlers

Shopping Queens

03-04-2012 20:05 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.

Shopping Queens

“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Die Jenna die gisteren aan de beurt was om te winkelen was zo bruin dat het oranje leek, wat afschuwelijk zeg. Gewoon niet mooi meer.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Ze zijn deze week tenminste wel eens lief voor elkaar qua cijfers.

Al die drieën die ze elkaar soms geven..
Wat ik me afvroeg; hoe goed kennen die dames elkaar eigenlijk. Ze liggen het blonde meisje (ex-beauty and the nerd) behoorlijk te analyseren ivm haar relatie.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Arwyn schreef op 16 mei 2012 @ 16:35:

Ze zijn deze week tenminste wel eens lief voor elkaar qua cijfers.

Al die drieën die ze elkaar soms geven..Ja, dat vind ik ook. Soms zijn het echt van die berekenende bitches die het elkaar niet gunnen om te winnen en expres een laag cijfer geven.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Hebben ze de aflevering met Tessa overgeslagen ofzo?
Daar lijkt het wel op. Dacht eerst dat ik zelf een vergissing maakte op rtlgemist.nl.

Hoop dat ie vanavond word uitgezonden!
Doei
Jee zeg, ik word er een beetje moe van om constant dezelfde meiden te zien! Nou zijn het weer van die C-lijst celebrities die alleen bekend zijn omdat ze ooit eerder aan een programma meededen!
quote:Stromboli schreef op 17 mei 2012 @ 14:33:

Jee zeg, ik word er een beetje moe van om constant dezelfde meiden te zien! Nou zijn het weer van die C-lijst celebrities die alleen bekend zijn omdat ze ooit eerder aan een programma meededen!Ik wilde echt precies hetzelfde posten! Waarom toch steeds van die meiden uit Dames in de dop/Meisjes in de jungle/andere C programma's. Bloedirritant
Ik wil wel haar figuurtje hoor, van die blonde van vandaag..
Wat een jaloezie naar die blonde meid zeg.
Hoop het stiekem ook, het is zulke heerlijke trash tv
Tessa is ineens een topmoddel. Sure.
Saaaaaaai
Saaaaai
Hm. Is het programma alweer afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven