Entertainment alle pijlers

Shopping Queens

03-04-2012 20:05 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.

Shopping Queens

“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Ik vond de outfit van het meisje van gisteren echt super mooi! Ook wel echt secretaresse trouwens.....Een jumpsuit kan heel zakelijk zijn en het haar dat opgestoken was, vond ook ik een pluspunt. Vind het ook een beetje raar hoe 'tactisch' er gestemd wordt. Stem gewoon eerlijk!
Wat een fantastisch programma! Ben helemaal verslaafd. Afschuwelijk om te zien hoe vals sommige mokkels stemmen. En hoe heerlijk is het, als Fred ze er daarna op aanspreekt en vervolgens ook gewoon degene met het beste outfit laat winnen!!! Sta je toch mooi voor lul als gluiperige "negatifista", i.p.v. over te komen als een echte fashionista. Serieus, TOP-televisie!
Gisteren won Helay de secretaresse Shopping Queen met o.a. een doorschijnende witte blouse met zwarte bh er onder.

Denk niet dat ik het op prijs zou stellen als mijn secretaresse in een doorschijnende blouse zou komen laat staan met een zwarte bh er onder.
En vergeet de te korte rok en huizenhoge pumps niet. Echt geen secretaresse-outfit.
Fred heeft weer eens duidelijk laten zien dat hij geen kaas heeft gegeten van gewone fatsoensnormen, want hij denkt echt dat een secretaresse makkelijk een doorschijnend bloesje met een zichtbare BH, een piepklein glimrokje en torenhoge pumps op haar werk kan dragen. In welke wereld leeft hij?
Ik ben echt gek op jaren 60 Twiggy jurkjes met een kraagje en nu heb ik bij Shopping Queens donderdag bij Eva het volgende witte jurkje gezien dat ik echt te gek vind. De grote vraag is natuurlijk: waar vind ik zoiets? Nieuw of vintage. Zij was in Den bosch aan het winkelen.

Filmpje met jurkje van 13:56 uur tot 14:05 uur
Deze week was Shopping Queens in Haarlem en ik was toevallig vandaag in de winkel waar het meisje van maandag haar outfit had gekocht. Ik raakte aan de praat met de verkoopster en ze vertelde me dat het hele programma doorgestoken kaart is.

De programmamakers kiezen van te voren namelijk een paar winkels uit waar het programma wordt opgenomen en de winkeliers weten dus dat ze komen en hangen al een paar setjes voor de kandidate klaar zodat ze wat te kiezen heeft. En verder deden ze maandag net alsof de kleding uit verschillende winkels kwam, maar alles (schoenen, jurkje, jasje, armband en clutch) kwam uit die ene winkel en hing dus gewoon al voor haar klaar. Ook wordt alles gewoon op 1 dag opgenomen, want als de ene kandidate aan het passen is staat de volgende kandidate al buiten te wachten totdat zij naar binnen mag.

Reality TV is dus allemaal flauwekul, maar ach dat wisten we natuurlijk allang .
grappig dit soort in sight information
Dan kunnen de dames wel goed acteren.

Rianne van gisteren geef ik een 7.

Roos van vandaag geef ik een 6.
Zag ik nou in een voorstukje dat binnenkort (of deze week?) die ene uit dames in de dop en echtje meisjes in de jungle meedoet? Konden ze soms echt niemand vinden?
Wat een stel ontzettende zeurwijven deze week zeg en met als uitschieter die doos van dames in de dop!
Die Claudia heeft toch ook meegedaan aan de Bachelor?
quote:jumper1 schreef op 24 april 2012 @ 18:08:

grappig dit soort in sight informationInderdaad grappig, 'in sight information' .
komt overeen met inflight information. Ook heel handig
grappige quote, ben je ook onder je steen vandaan gekomen
Haha, die van dames in de dop, jemig zeg.. Ze brandt iedereen af, nu is ze zelf aan het shoppen (afl. van woensdag), lach me naar Ben benieuwd waar ze mee komt Vind het een leuk programma om te volgen! Ook al is het dan doorgestoken kaart volgens de `in sight information.`
Trotse mama van Benthe* en Niene!
Die Michella ging echt af als een gieter vond ik. Iedereen afkraken tot op het bot en dan zelf na een shopsessie in volledige chaos en stress als Pocahontas op de rode loper willen verschijnen. Totaal geen idee van smaak en klasse dus .

Oeps, fout gequote.

Ik dacht, net als Isa, dat Claudia aan de Bachelor heeft meegedaan.

Verder vind ik die Michella enorm ordinair. Bleeeh.
Haha, ja nogal. Vond het voor haar doen opzich nog wel beschaafd, maar het zag er natuurlijk NIET uit. Zeker niet met die attitude van d`r. En totaal niet rode loper waardig. Channing schrikt zich naar

En dan dat briefje op die kledingkast
Trotse mama van Benthe* en Niene!
Wat een negatief en eng mens was dat zeg...
Brrr wat een afschuwelijke vulgaire schreeuwlelijk is die Michella. Logisch dat Rowana daar gelijk ruzie mee kreeg, want ik zou al die ordinaire onbeschofte en vooral domme aanvallen ook niet pikken.
Vandaag vrij en eigenlijk moet ik nog van alles doen maar geen zin dus nu maar heel fout het programma shopping queens aan het kijken! Geloof dati ik de goede week heb gepakt want wat een vrouwen zeg! Michella (donkere krullen) is wel heeeeeeeeeel uitgesproken zeg! Vind haar redelijk ordi overkomen maar goed, ieder zijn smaak. Wat ik me afvraag, ze zei in de aflevering van dinsdag dat ze 32 is, dochter van 13 en dat ze niet werkt want dat is niks voor haar en doen anderen maar lekker. Maar wat ik me afvraag: hoe kan dat???/ Want ze zegt dat ze wel veel shopt en dat is ook wel aan haar kledingkast te zien. Waar betaald ze dat van?? En ook: Weet iemand of ze wat mankeert dat ze niet kan werken? Ze oogt niet alsof ze wat mankeert namelijk maar bne wel benieuwd! Hoe kun je zoveel shoppen, jong zijn, op het oog niets mankeren en toch niet werken? Bijstand?
Is dat die ordi bimbo van snollen in de dop?
Loterij gewonnen, rijke ouders of ze vertelt niet de waarheid
Ik heb die aflevering ook gezien. Wat een mens.

Ik denk dat ze een rijke vent heeft die haar sponsort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven