Shopping Queens
dinsdag 3 april 2012 om 20:05
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.
Shopping Queens
“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.
De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Shopping Queens
“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.
De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
vrijdag 4 mei 2012 om 11:04
vrijdag 4 mei 2012 om 11:06
Wat fullhouse zegt.
Dus we kunnen wel de conclusie trekken dat dames in de dop niet bepaald heeft geholpen ( of hrt was toen misschien nog wel erger).
Zag haar voorbij komen en ik dacht echt: jahoor heb je haar ook weer. Ik vind het een overdrijfwijf. En van het niet werken geloof ik niet, of ze moet idd een rijke sponsor hebben.
Dus we kunnen wel de conclusie trekken dat dames in de dop niet bepaald heeft geholpen ( of hrt was toen misschien nog wel erger).
Zag haar voorbij komen en ik dacht echt: jahoor heb je haar ook weer. Ik vind het een overdrijfwijf. En van het niet werken geloof ik niet, of ze moet idd een rijke sponsor hebben.
vrijdag 4 mei 2012 om 11:12
@sinnombre: haha, ook een optie!
A kijk, daar heeft ze die bekende kop van dus!! Ik zat me al de hele tijd af te vragen waar ik haar nou van 'kende'!
Ja vreselijk mens, kan totaal niet tegen kritiek, staat niet open voor andere meningen, heeft een ontzettend grote bek en stoor me ook behoorlijk aan dat taaltje van haar! Normaal NL leren is nogal moeilijk blijkbaar, pff, benieuwd naar die dochter!
A kijk, daar heeft ze die bekende kop van dus!! Ik zat me al de hele tijd af te vragen waar ik haar nou van 'kende'!
Ja vreselijk mens, kan totaal niet tegen kritiek, staat niet open voor andere meningen, heeft een ontzettend grote bek en stoor me ook behoorlijk aan dat taaltje van haar! Normaal NL leren is nogal moeilijk blijkbaar, pff, benieuwd naar die dochter!
vrijdag 4 mei 2012 om 11:12
Ik kan mij niet voorstellen dat ze nu nog teert op dames in de dop en echte meisjes in de jungle (of hoe het ook heette). Ik vind haar echt afschuwelijk. Wat een mens, goed voorbeeld ook voor haar dochter. Ze zal wel in de bijstand zitten ofzo (op welke basis weet ik dan weer niet). Of plat liggen. Ze komt uit Arnhem, daar is werkgelegenheid genoeg.
vrijdag 4 mei 2012 om 11:18
vrijdag 4 mei 2012 om 11:24
Het is een verschrikkelijk ordinair mens met de hersens van een garnaal. White trash dekt inderdaad wel de lading. Bij Echte meisjes deed zich niks dan klagen en zeuren. Britt liep op een gegeven moment met de tas van deze griet extra te zeulen zodat het klagende miepje het wat makkelijk kreeg en desondanks blijven zeuren. Lijkt me geen goed voorbeeld voor haar dochter en waar ze het allemaal van doet, is mij een raadsel maar eigenlijk kan ik maar 1 ding bedenken en dat is horizontaal.
vrijdag 4 mei 2012 om 11:25
vrijdag 4 mei 2012 om 11:31
Ik vind het een kwestie van hard schreeuwen en grote bek zodat men haar onzekerheid niet ziet. Zij verschuilt zich achter een houding en kleding. Hoevaak heb ik haar deze week niet horen roepen: "dat is mijn mening en het maakt me niet uit wat anderen daarvan vinden" (zoiets iig) ze dekt zichzelf alvast in voor kritiek enzo. Kan ze idd niet tegen...
vrijdag 4 mei 2012 om 11:32
Beter Michella dan zo'n schijtwijf als Rowana. Commentaar liggen leveren dat de jurk van de kandidaat van gisteren te dun was, terwijl ze zelf een nog dunnere jurk aanheeft. Michella is gewoon eerlijk en niet jaloers. Haar kledingstijl hoeft niet je smaak te zijn, maar het is tenminste niet zo'n achterbaks kreng.
vrijdag 4 mei 2012 om 11:38
@lyndah: Ja Rowana houdt er ook een bijzondere manier van commentaar geven op na idd, had zelf ook een bijzondere jurk aan, strandlook.
Maar Michelle eerlijk? Ja dat wel maar ze mist wel volledig om dingen op een normale manier te verpakken, bij haar moet er altijd een reactie bij waar je niks mee kunt, niet echt opbouwende kritiek dus. En zoals dat briefje wat ze op haar kledingkast had hangen, pfff. zo lok je ook wel ruzie uit hoor zeg! jakkes.
Maar Michelle eerlijk? Ja dat wel maar ze mist wel volledig om dingen op een normale manier te verpakken, bij haar moet er altijd een reactie bij waar je niks mee kunt, niet echt opbouwende kritiek dus. En zoals dat briefje wat ze op haar kledingkast had hangen, pfff. zo lok je ook wel ruzie uit hoor zeg! jakkes.
vrijdag 4 mei 2012 om 11:54
Ik vind Michella een afschuwelijke vulgaire schreeuwlelijk. Logisch dat Rowana daar gelijk ruzie mee kreeg, want ik zou al die ordinaire onbeschofte en vooral domme aanvallen ook niet pikken.
Ze ging overigens echt af als een gieter vond ik. Iedereen afkraken tot op het bot en dan zelf na een shopsessie in volledige chaos en stress als Pocahontas op de rode loper willen verschijnen. Totaal geen idee van smaak en klasse dus .
Ik denk trouwens ook dat het pure onzekerheid is dat ze zichzelf zo aan het overschreeuwen is, want ze zegt steeds iets té nadrukkelijk dat ze schijt heeft aan andermans mening en opent de aanval al vóór er kritiek op haar komt.
Ze ging overigens echt af als een gieter vond ik. Iedereen afkraken tot op het bot en dan zelf na een shopsessie in volledige chaos en stress als Pocahontas op de rode loper willen verschijnen. Totaal geen idee van smaak en klasse dus .
Ik denk trouwens ook dat het pure onzekerheid is dat ze zichzelf zo aan het overschreeuwen is, want ze zegt steeds iets té nadrukkelijk dat ze schijt heeft aan andermans mening en opent de aanval al vóór er kritiek op haar komt.
vrijdag 4 mei 2012 om 12:22
vrijdag 4 mei 2012 om 12:33