Lijf & Lijn alle pijlers

Stackers

16-05-2012 19:26 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal.

Ik was even benieuwd naar het volgende:

Zelf gebruik ik eens in het half jaar ongeveer voor de periode van 6 weken Stackers. Ik gebruik dan variant 4.

Ik boek hier altijd heel goede resultaten mee en door dit eens per half jaar 6 weken te doen blijf ik altijd zo rond BMI 20-21.

Van bijwerkingen heb ik nauwelijks last. De eerste dagen van zo'n 'kuurtje' voel ik me iets opgefokter en soms een klein beetje raar in mijn hoofd. Dit verdwijnt meestal na een dag of 4.

Ik neem de eerste week altijd 1 stacker per dag bij mijn ontbijt, vanaf de tweede week neem ik er ook een bij de lunch.

Voor mij persoonlijk werkt dit echt heel goed. Geen honger waardoor ik niet snoep maar gewoon drie gezonde maaltijden eet. En je vetverbranding gaat natuurlijk sneller.

Nu zijn er een heleboel mensen die net als ik over deze pillen denken. Maar ook een heleboel dieet erg negatief tegen over staan. Bijvoorbeeld door negatieve eigen ervaringen, verhalen van anderen, of gewoon dat ze vinden dat je afvallen uit eigen kracht moet doen.

Ik vind voor alle argumenten wat te zeggen:)

Maar ben dus heel benieuwd wat jullie ervaringen met deze stackers zijn. Of jullie mening. Staan jullie er heel negatief tegenover. Of juist positief?

Ben heel benieuwd!

Groetjes, Noah.
Ik had er nog nooit van gehoord; ik klik dit aan omdat ik nieuwsgierig ben naar wat een 'stacker' is. Een dieetprodukt zo te lezen..?
Ja klopt. Google het maar eens:)

Het zijn pillen die echt werken.

Maar... Veel mensen hebben last van bijwerkingen.

Vroeg (tot 2004) zat de stof efedra erin. Dat is nu verboden omdat mensen daar (fatale) hartklachten van kregen.

Tegenwoordig is het allemaal natuurlijk.
Sorry maar je bent echt niet goed bij je hoofd. Stackers gebruiken is ontzettend slecht.
Het is rommel voor mensen die te lui zijn om op een verantwoorde manier (blijvend) af te vallen.
ik ben er depressief door geworden (geen grap)
En TO, eigenlijk heb je dus een probleem. 6 weken stackers, daarna weer volvreten (en dus aankomen), daarna weer stackers (en weer afvallen). Zo blijft je bmi wel gemiddeld ja. Misschien is een bezoek aan de psych een beter idee.
quote:noah87 schreef op 16 mei 2012 @ 19:32:

Ja klopt. Google het maar eens:)

Het zijn pillen die echt werken.

Maar... Veel mensen hebben last van bijwerkingen.

Vroeg (tot 2004) zat de stof efedra erin. Dat is nu verboden omdat mensen daar (fatale) hartklachten van kregen.

Tegenwoordig is het allemaal natuurlijk.

Dat iets natuurlijk is wil nog niet zeggen dat het goed voor je is.

Nachtschade is ook heel natuurlijk maar zwaar giftig.

Verder moet je doen wat je niet laten kan.
Nelaaa.

Waarom is het precies slecht?

Er zitten opzich alleen natuurlijke producten in die bij juist gebruik volgens mij (?) geen gezondheidsproblemen opleveren.
quote:readyfortheworld schreef op 16 mei 2012 @ 19:34:

ik ben er depressief door geworden (geen grap)

Echt? Wooh daar schrik ik wel van!

Hoe kan dat?
Goed voor je hart

Je kunt beter coke gaan snuiven... val je ook van af...
Ben weer wat wijzer; heb net ff gelezen wat het is mbv google.

Je moet er dus wel bij sporten lees ik. En er zit groene thee, guarana en cafeïne in. je KUNT je er beroerd van voelen en opgejaagd, en je moet ze niet binnen 6 uur voor het slapen gaan innemen omdat je dan wakker ligt.

Weer wat geleerd.

Ik hou het bij matig sporten en opletten wat ik eet.
Heb zelf jaren terug een paar jaar stackers gebruikt. Ik werd er slank van, had veel energie, kon overdag werken, ´s nachts studeren en in het weekend ook nog uitgaan. Ik heb nooit de dosis zoals vermeld overschreden, altijd 1 hooguit van en toe 2 per dag, soms weken niet. Aan de buitenkant was ik perfect en voldeed ik aan de hoge eisen die destijds aan mezelf stelde. Succesvol, studerend, werkend, sociaal leven en een killer figuurtje.

Nu kan ik alleen maar zeggen stop er svp mee. Ik kreeg er op lange termijn hoge bloeddruk van, moest zelfs Beta-blokkers slikken (medicijnen tegen hoge bloeddruk en hartstoornis). Had meer last van migraine en ging steeds over mijn grenzen heen mbt stress. Ik was niet verslaafd maar wilde ook niet stoppen voordat ik mijn studie had afgerond.

Ik werd er geen leuker mens van, deed grensoverschrijdende dingen, ging te veel uit, bleef te lang bij het verkeerde vriendje ...etc. De stackers hebben niet alle schuld, maar ik kon mbt energie altijd dingen voor mij uitschuiven, als ik een stacker innam had ik namelijk energie voor 2. Ik wilde niet stoppen want ik was van buiten perfect en had het vetpercentage van een tiener.

Stop ermee, accepteer jezelf zoals je bent en zet je gezondheid op de 1e plaats. Gezond leven, gezond eten, regelmatig slapen en sporten. Ik ben nu gezond mijn conditie is van slecht naar normaal, ik heb curves, maar ik ben gezond.

Je hebt de stackers niet nodig om slank, gezond en sportief te zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Speed is makkelijker. Iedere ochtend een beetje en klaar is klara...
Het verbaast me eerlijk gezegd dat dat spul dus nog steeds gewoon te verkrijgen is.
Niet meer met efedra maar wel met die natuurlijke dingen.

Ik heb persoonlijk geen last van bijwerkingen. Maar als je bovenstaande reacties leest hebben andere dat wel heel erg!
quote:missfiona schreef op 16 mei 2012 @ 19:46:

Speed is makkelijker. Iedere ochtend een beetje en klaar is klara...Is ironisch bedoeld hoop ik?
Ik zou het niet durven gebruiken. Vind het een beetje eng zelfs. En het lijkt me ook niet bepaald gezond.
quote:blobs schreef op 16 mei 2012 @ 19:58:

Ik zou het niet durven gebruiken. Vind het een beetje eng zelfs. En het lijkt me ook niet bepaald gezond.Maar als het echt zo ongezond was zou het dan anno 2012 nog verkocht worden....?
Ik werd er alleen maar opgefokt van maar viel er dus helemaal niks mee af.
quote:dolfje schreef op 16 mei 2012 @ 20:00:

Ik werd er alleen maar opgefokt van maar viel er dus helemaal niks mee af.Had je ook niet minder honger?
quote:noah87 schreef op 16 mei 2012 @ 19:59:

[...]

Maar als het echt zo ongezond was zou het dan anno 2012 nog verkocht worden....?en tabak? en alcohol?
Hoe kom jij aan je stackers?

Hoe weet je zeker dat er geen ephedra (plant) of psuedo ephedra in zit? Het is verboden maar wel een van de weinige effectieve afslankmiddelen. Hoe weet je zeker dat het er niet in zit?

Alle andere stoffen in de stacker werken niet of minimaal.

De gevoelens die je omschrijft ´gejaagd´, raar gevoel in je hoofd´ en de resultaten duiden op ephedra in het middel dat je slikt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:missfiona schreef op 16 mei 2012 @ 19:46:

Speed is makkelijker. Iedere ochtend een beetje en klaar is klara...

Een beetje? Gewoon een gram bij het ontbijt. Anders gaat het niet echt heel snel. Als je een beetje je best doet dan ben je met 2 weken een kilootje of 20 kwijt.

Je kunt ook nog altijd aan de Crack(ers), zonder tanden is het een stuk moeilijker snaaien.
Gewoon bij de tuinen.

Efedra is sinds 2004 in heel veel landen verboden waaronder geheel noord Amerika en Nederland. In België zijn stackers met efedra nog gewoon verkrijgbaar.

Ik denk dat die (natuurlijke) stoffen die nu in stackers zitten dezelfde soort effecten geven?

Persoonlijk zou ik geen stackers met efedra willen gebruiken omdat er daadwerkelijk mensen aan zijn overleden, al dan niet door de dosis te overschrijden.

Echter vind ik het zo vreemd dat de ene persoon kilo's afvalt en de ander en geen enkel effect van ondervind. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven