Lijf & Lijn alle pijlers

Stackers

16-05-2012 19:26 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal.

Ik was even benieuwd naar het volgende:

Zelf gebruik ik eens in het half jaar ongeveer voor de periode van 6 weken Stackers. Ik gebruik dan variant 4.

Ik boek hier altijd heel goede resultaten mee en door dit eens per half jaar 6 weken te doen blijf ik altijd zo rond BMI 20-21.

Van bijwerkingen heb ik nauwelijks last. De eerste dagen van zo'n 'kuurtje' voel ik me iets opgefokter en soms een klein beetje raar in mijn hoofd. Dit verdwijnt meestal na een dag of 4.

Ik neem de eerste week altijd 1 stacker per dag bij mijn ontbijt, vanaf de tweede week neem ik er ook een bij de lunch.

Voor mij persoonlijk werkt dit echt heel goed. Geen honger waardoor ik niet snoep maar gewoon drie gezonde maaltijden eet. En je vetverbranding gaat natuurlijk sneller.

Nu zijn er een heleboel mensen die net als ik over deze pillen denken. Maar ook een heleboel dieet erg negatief tegen over staan. Bijvoorbeeld door negatieve eigen ervaringen, verhalen van anderen, of gewoon dat ze vinden dat je afvallen uit eigen kracht moet doen.

Ik vind voor alle argumenten wat te zeggen:)

Maar ben dus heel benieuwd wat jullie ervaringen met deze stackers zijn. Of jullie mening. Staan jullie er heel negatief tegenover. Of juist positief?

Ben heel benieuwd!

Groetjes, Noah.
quote:noah87 schreef op 16 mei 2012 @ 20:01:

[...]

Had je ook niet minder honger?Nee maakte niks uit.Had gewoon,behalve het opgejaagde gevoel,geen effect.
Ik heb ze vroeger ook af en toe gebruikt, wel nog de oude variant met ephedra. Ik sportte er wel bij en lette daarnaast erg goed op m'n voeding. Ik gebruikte ze meer om soms net even een stilstand-plateau te doorbreken. Of bijv. bij familieavondjes waar tafels afgeladen met eten stonden te roepen om mijn aandacht.

Het effect van de oude stackers heb ik nooit meer terug kunnen vinden in de nieuwe varianten, dus sinds ze verboden zijn eigenlijk nauwelijks nog gebruikt...
Is het erg stom als ik zeg dat het me heerlijk spul lijkt? Mits het werkt natuurlijk.

Ik gebruik AD waarbij ik best wel wat ben aangekomen. Maar wat ik nog vervelender vind dan dat, is dat mijn energieniveau zo gedaald is met die medicijnen. Het lijkt me heerlijk om meer energie te hebben en als ik daarnaast ook nog een kilootje of wat afval is het helemaal mooi.

Kortom, waar koop ik dat wonderspul. Zal braaf beloven dat ik niet meer dan de aanbevolen dosis gebruik, want zo bang ben ik ook wel weer
Ik heb helemaal niks met dat soort pillen. Wat is er mis met extra bewegen en/of gezonder eten?

Mijn schoonzus heeft een paar keer stackers gebruikt en was vervolgens teleurgesteld toen ze de meeste kilo's er naderhand gewoon weer bijkreeg. Tja, wat wil je als je ondertussen gewoon blijft snoepen en nauwelijks sport.
Haha gewoon bij de tuinen of vitamin store. Of online natuurlijk.

Maar zou inderdaad heel rustig eens een keer proberen. En niet na drie uur denken dat je geen bijwerkingen hebt want die kunnen ook na zes uur nog optreden. En niet te laat op de dag want dan slaap je niet meer, echt niet.
quote:schouderklopje schreef op 16 mei 2012 @ 20:21:

Is het erg stom als ik zeg dat het me heerlijk spul lijkt? Mits het werkt natuurlijk.

Ik gebruik AD waarbij ik best wel wat ben aangekomen. Maar wat ik nog vervelender vind dan dat, is dat mijn energieniveau zo gedaald is met die medicijnen. Het lijkt me heerlijk om meer energie te hebben en als ik daarnaast ook nog een kilootje of wat afval is het helemaal mooi.

Kortom, waar koop ik dat wonderspul. Zal braaf beloven dat ik niet meer dan de aanbevolen dosis gebruik, want zo bang ben ik ook wel weer

Je kan er wel erg van gaan trillen hoor, ik heb het weleens op een feestje genomen ipv omdat we nog ver terug moesten rijden en de cola vloog gewoon over mn glas heen, kon het echt niet stilhouden.

Een parkinsonpatient was er niets bij.
Stackers zijn hier toch verboden (met het gevaar dat ik nu mosterd ben, maar moest het toch even melden)?

Edit: jaren geleden was het zo in opspraak en wat het bij ieder gezondheidsprogramma én het journaal te zien!
Dat waren stackers met ephedra Molly
Ah, dank je Luni. Bij die naam alleen al krijg ik dus nog rillingen, dus er ging meteen een belletje rinkelen.

Nou, als het dan zo gezond is: lekker slikken TO.

En is het inderdaad een dubieus artikel, met mogelijke gezondheidsproblemen tot gevolg, klop dan niet aan bij een hulpverlener. Je verziekt tenslotte zelf je lichaam.

*vinnige modus uit*
Sommige drugs zijn nog minder heftig ...
Noah, ik kan op internet alleen maar vinden dat het verboden is in Nederland en dat je het dus niet kunt kopen hier. Het echte spul dan.Jammer, want ik ga geen geld betalen voor nep spul dat mogelijk toch niet werkt
quote:schouderklopje schreef op 16 mei 2012 @ 20:21:

Kortom, waar koop ik dat wonderspul. Zal braaf beloven dat ik niet meer dan de aanbevolen dosis gebruik, want zo bang ben ik ook wel weer In combinatie met AD?? Ben je gek geworden? Nooit doen! Uberhaupt niet doen.
Van gezond eten, sporten en op tijd naar bed krijg je ook meer energie.
quote:noah87 schreef op 16 mei 2012 @ 19:32:

Ja klopt. Google het maar eens:)

Het zijn pillen die echt werken.

Maar... Veel mensen hebben last van bijwerkingen.

Vroeg (tot 2004) zat de stof efedra erin. Dat is nu verboden omdat mensen daar (fatale) hartklachten van kregen.

Tegenwoordig is het allemaal natuurlijk.

Heroïne is ook natuurlijk.

Schijn je trouwens ook van af te vallen.

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik heb een jaar of tien geleden soortgelijke pillen geprobeerd (ach ja, verstand komt met de jaren). Nooit meer dus! Ik werd knettergek van mezelf. Ik voelde me heel naar en opgejaagd. En afvallen deed ik ook al niet, want dat kun je alleen met normaal eten en sporten.
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2012 @ 21:16:

[...]

In combinatie met AD?? Ben je gek geworden? Nooit doen! Uberhaupt niet doen.En nu loop ik rond alsof ik 24-7 met een infuus melatonine opgescheept zit. Is ook niet bevordelijk voor blijheid.
Ik heb vroegah de gele stacks gepakt, 1tje per dag met ephedra erin. Ook ik ben kilo's ermee afgevallen maar inderdaad het is niet blijvend, dan zou je een stackaddict moeten worden, je lichaam kan zoiets niet in je eentje doen. Ik had geen bijverschijnselen, ik slikte er rustig eentje in om 22 uur als ik vergeten was dat door de dag te doen.

Maar ik wist ook dat ik mijn lichaam naar de filistijnen aan het helpen was, en ik heb het potje nooit afgemaakt. Officieel zijn ze niet te krijgen maar hier in de stad ken ik wel een tent die ze onder de toonbank verkoopt, een winkel voor bodybuilders, dus als je je plaatsen kent, zijn ze er heus wel.
quote:kopjekoffie70 schreef op 16 mei 2012 @ 21:20:

[...]

Heroïne is ook natuurlijk.

Schijn je trouwens ook van af te vallen.

cocaïne ook, wordt van plantjes gemaakt, allemaal natuurlijk en je valt er nog lekker van af ook
caffeïnebom.....

en andere rommel

maar ook ik heb het bij tijd en wijle gebruikt als ik weer aan het lijnen was en het hielp zeker.

Geldt net als alles; met mate en volg de gebruiksaanwijzing.

nee is niet gezond.. maar wat is dat tegenwoordig nog wel!?
quote:noah87 schreef op 16 mei 2012 @ 19:38:

[...]

Echt? Wooh daar schrik ik wel van!

Hoe kan dat?ik denk gewoon door al die stoffen. binnen een paar weken was ik een wrak, ik huilde constant, voelde me erg slecht enz (was geen aanleiding voor).. ben er mee gestopt, maar de klachten waren na een halfjaar eigenlijk weg
quote:Snyggin schreef op 16 mei 2012 @ 21:27:

Ik heb vroegah de gele stacks gepakt, .

Oe, die hadden wij vroeger na een heftig feestje.

Kon gewoon trainen die zondag erna

Al had je geen urine test moeten afnemen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als ik er niet goed op zou reageren, zou ik ook meteen stoppen. Dus wat dat betreft vertrouw ik mezelf prima.
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 22:32:

[...]

Oe, die hadden wij vroeger na een heftig feestje.

Kon gewoon trainen die zondag erna

Al had je geen urine test moeten afnemenOh echt? ik merkte het wel aan mijn lichaam in de zin dat ik afviel maar ik had nergens last van. In de zin van de bekende bijwerkingen, sliep gewoon, ook al zat er maar een uur tussen, trilde niet, niet hyper of hartkloppingen. Dronk wel meer dan anders want ik weet natuurlijk ook wel dat het niet goed voor je lichaam was, al weet ik niet of het echt veel hielp. Maar van wat ik ervan heb gehoord van mensen kan ik me best voorstellen dat je dan nog een rondje ging trainen haha.
quote:vele68 schreef op 16 mei 2012 @ 22:21:

Geldt net als alles; met mate en volg de gebruiksaanwijzing.

nee is niet gezond.. maar wat is dat tegenwoordig nog wel!?Ja maar dat is het probleem met dat spul, 1 van zo'n capsule die ik vroeger nam zat al, wat zal 't zijn 20x meer dan "men" als veilig acht. Dus ja dan kan je wel zeggen, 1tje zoals op het potje staat maar dat zegt dan natuurlijk niet zo veel
Noah,

Wat doen die reacties met jou? Ik lees hier veelal negatieve ervaringen. Jij vindt het allemaal best omdat jij er niet veel van merkt. Je zult het vast niet zo bedoelen maar ergens bekruipt mij het gevoel dat je jouw gedrag wilt goedpraten.

Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het geen superspul is. Ook al is het in Nederland te koop. Je kunt hier ook ibuprofen krijgen. Je wilt niet weten wat dat spul met jouw maag doet.

Als jij wilt blijven gebruiken, moet je dat vooral doen. Het is jouw lichaam (en jouw geld). Misschien wel handig om eens langs de huisarts te gaan om te laten checken of je lichaam inderdaad optimaal functioneert. Sommige dngen merk je niet. Een voorbeeld hiervan is hoge bloeddruk. Laat die eens opmeten.

Succes met je levenslangs probleem. En onthoud: als je denkt 'ik kan niet meer zonder' dan heb je een probleem. En dat geldt ook als je 'maar' elk half jaar gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven