Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 16 mei 2012 om 21:27
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 21:23:
[...]
Kak!
En ik kan hem op youtube ook niet meer vinden
Het is die reclame met die franse man en die franse autoverkoper
Deze Sum?
http://www.youtube.com/watch?v=cHp47rEW ... re=related
[...]
Kak!
En ik kan hem op youtube ook niet meer vinden
Het is die reclame met die franse man en die franse autoverkoper
Deze Sum?
http://www.youtube.com/watch?v=cHp47rEW ... re=related
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 mei 2012 om 21:28
quote:tulpje21 schreef op 16 mei 2012 @ 21:26:
Cupcakes zijn leuk die verkoop ik dan ook in m'n caramelwinkel. Geen idee wat je nog allemaal verkoopt in een caramelwinkel, dus dan is dit handig ter opvulling
Gecondenseerde melk zou ik ook zeker gaan verkopen
Daar kan je dan thuis weer soort caramel van maken!
Cupcakes zijn leuk die verkoop ik dan ook in m'n caramelwinkel. Geen idee wat je nog allemaal verkoopt in een caramelwinkel, dus dan is dit handig ter opvulling
Gecondenseerde melk zou ik ook zeker gaan verkopen
Daar kan je dan thuis weer soort caramel van maken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 mei 2012 om 21:28
quote:Pippin schreef op 16 mei 2012 @ 21:24:
ik vind het stom als mensen het hebben over 'die kleine' als het kind er bij is. Stom.
Ik vind het sowieso stom als mensen die kleine zeggen, ook als het kind erbij is. Kind heeft toch zeker een naam? En is je zoon of je dochter?
Nog stommer vind ik als ik het zelf ook ga zeggen, omdat de ouders het ook steeds doen.
ik vind het stom als mensen het hebben over 'die kleine' als het kind er bij is. Stom.
Ik vind het sowieso stom als mensen die kleine zeggen, ook als het kind erbij is. Kind heeft toch zeker een naam? En is je zoon of je dochter?
Nog stommer vind ik als ik het zelf ook ga zeggen, omdat de ouders het ook steeds doen.