Clickertraining konijn

15-05-2012 12:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet massaal beginnen te lachen want ik ben serieus .

Wie heeft er ervaring met clickertraining voor een konijn?

Mijn konijn is best slim en opzich wel braaf, maar ik wil het graag gaan proberen te gebruiken voor zindelijkheid.

Plassen doet hij braaf op zijn wctje maar poepen niet en dat wil ik hem graag gaan leren.

Dus, wie heeft er ervaring mee?
http://www.bunnybunch.nl/ ... raining-met-konijnen.html
Ik heb mijn konijn clickertraining gegeven haha.

Mensen verklaarden mij voor gek, omdat ik naar een lezing er voor ben geweest. Het klinkt ook heel sneu haha.

Maar ik heb het niet gedaan voor zindelijkheid.
Ziet er interesant uit.

Wist niet dat het bestond.

Ga het onthouden.

Wij hebben er twee en ze poepen en plassen gewoon waar ze willen.

Het vrouwtje was zindelijk, maar nu het mannetje erbij is gekomen is het over.
En als hij nou heel nodig moet en jij bent er niet om te clickeren, moet hij het dan ophouden?
Haha, het gaat er niet om dat het konijn toiletteert als er geklikt wordt, maar dat het gaat associëren waar het goed is om het te doen.
quote:Kuzu schreef op 15 mei 2012 @ 12:35:

Niet massaal beginnen te lachen want ik ben serieus .

te laat

Wie heeft er ervaring met clickertraining voor een konijn?

Mijn konijn is best slim en opzich wel braaf, maar ik wil het graag gaan proberen te gebruiken voor zindelijkheid.

Plassen doet hij braaf op zijn wctje maar poepen niet en dat wil ik hem graag gaan leren.

Op zijn wctje? Serieus?

Dus, wie heeft er ervaring mee?Sorry, verder geen zinnige bijdrage, maar bedankt voor de lach
Haha hij mag gerust poepen hoor, maar als hij losloopt laat hij alles vallen en dat vind ik een beetje ranzig.

Hij plast keurig op zijn wc, heeft ook zelden een ongelukje ergens anders. En als hij in de tuin is mag hij daar plassen, dat doet hij ook.
Zou je door willen geven als het werkt?

Nijn gaat hier altijd plassen/poepen als ik net zn bak verschoon...
Haha kuzu, wat ziet dat er schattig uit!

Die van ons gaan nooit op de wc. We hebben er wel wen maar ze vinden het veel leuker om er mee rond te gooien.
Ja ik wil even uitzoeken of het daadwerkelijk zin heeft, voor ik er aan begin.
Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Ik ben hondentrainer en doe veel met clickertraining is makkelijk aan te leren ook bij konijnen, (wist je dat dit bij veel meer diersoorten gebruikt word) ter ondersteuning zou je hier even kunnen kijken http://konijnkopen.com/clickertraining-met-konijnen/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven