Receptieboek bruiloft
donderdag 17 mei 2012 om 13:03
Over een kleine 2 maanden ga ik trouwen!! Nu willen we graag een apart "receptieboek" en heb ik een leuk idee gevonden:
Maar nu komt mijn vraag: wie weet waar ik plexiglas in dit formaat zou kunnen krijgen? Of is dit helemaal niet mogelijk en zal ik het zelf op maat moet snijden (wat een hele opgave zal zijn )?
Hoop dat iemand ons op weg kan helpen!
Maar nu komt mijn vraag: wie weet waar ik plexiglas in dit formaat zou kunnen krijgen? Of is dit helemaal niet mogelijk en zal ik het zelf op maat moet snijden (wat een hele opgave zal zijn )?
Hoop dat iemand ons op weg kan helpen!
donderdag 17 mei 2012 om 13:27
http://www.kunststofshop. ... =page&group_id=46&lang=NL
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 mei 2012 om 14:45
Wat een leuk idee!
Als het te moeilijk blijkt is dit boek wellicht nog een optie: wij hadden wel een 'ouderwets' receptieboek, maar er stond boven 'wat wens je ons toe?'. Nu hebben we een leuk boek met de mooiste, grappigste en leukste uitspraken en heel duidelijk leesbaar met naam dus niet alleen iemands handtekening.
Uiteraard via internet laten maken en besteld.
Succes en gefeliciteerd!
Als het te moeilijk blijkt is dit boek wellicht nog een optie: wij hadden wel een 'ouderwets' receptieboek, maar er stond boven 'wat wens je ons toe?'. Nu hebben we een leuk boek met de mooiste, grappigste en leukste uitspraken en heel duidelijk leesbaar met naam dus niet alleen iemands handtekening.
Uiteraard via internet laten maken en besteld.
Succes en gefeliciteerd!