Clickertraining konijn
dinsdag 15 mei 2012 om 12:35
Niet massaal beginnen te lachen want ik ben serieus .
Wie heeft er ervaring met clickertraining voor een konijn?
Mijn konijn is best slim en opzich wel braaf, maar ik wil het graag gaan proberen te gebruiken voor zindelijkheid.
Plassen doet hij braaf op zijn wctje maar poepen niet en dat wil ik hem graag gaan leren.
Dus, wie heeft er ervaring mee?
Mijn konijn is best slim en opzich wel braaf, maar ik wil het graag gaan proberen te gebruiken voor zindelijkheid.
Plassen doet hij braaf op zijn wctje maar poepen niet en dat wil ik hem graag gaan leren.
Dus, wie heeft er ervaring mee?
dinsdag 15 mei 2012 om 12:37
http://www.bunnybunch.nl/ ... raining-met-konijnen.html
dinsdag 15 mei 2012 om 13:53
quote:Kuzu schreef op 15 mei 2012 @ 12:35:
te laat
Op zijn wctje? Serieus?
Dus, wie heeft er ervaring mee?Sorry, verder geen zinnige bijdrage, maar bedankt voor de lach
te laat
Op zijn wctje? Serieus?
Dus, wie heeft er ervaring mee?Sorry, verder geen zinnige bijdrage, maar bedankt voor de lach
dinsdag 15 mei 2012 om 14:51
zondag 24 februari 2013 om 23:23
Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Ik ben hondentrainer en doe veel met clickertraining is makkelijk aan te leren ook bij konijnen, (wist je dat dit bij veel meer diersoorten gebruikt word) ter ondersteuning zou je hier even kunnen kijken http://konijnkopen.com/clickertraining-met-konijnen/