Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsss ben in de tabel niet eens meer bevallen van Fieke... Nu heb ik geen bijzonderheden meer...

Wisten jullie al dat ik heel flauw word als mijn twee kinderen slapen! De jongste wordt gelukkig voor jullie al wakker...
Toch vind ik het irritant Star!
Hij staat op pagina 1, tweede reactie, Amalia.

Ik zat net te denken aan een opmerking van Lianne vanochtend. Ik vroeg of ze een schone luier wilde omdat ik de indruk had dat ze had geplast. Zegt ze:"Nou, nee hoor, dat hoeft niet" Hoe komt ze erbij?

Ik ga thee zetten. Ciao.
Gefeliciteerd Bridges! Een leuke reden om een taartje te eten haha.

'Ik wil ook een motto, maar weet niet welke...' --> ook een leuk motto!

Kokos, fijn dat het iets beter gaat!

Goed dat je je hh makkelijk kunt laten voor wat het is, doe je goed.

Star, aan dit wasmiddel zit zo'n lekker geurtje, dat zit niet aan Neutral b.v.

Ga vanavond bij Zara CG kleertjes kijken. Hoop dat ik wat leuks zie.

Om 16.15 uur naar het cburo! Ik heb er zin in, maar het zal wel veel CG-bijzonderheden-gepraat worden.
Bridge, vind ik juist WEL bijzonder. Eerst een dochter en toen heb je haar kennelijk weer naar binnen geduwd

Zara valt erg klein Compu!

En idd, Neutral ruikt naar niks.
Oh-oh, er is weer een topic geopend voor originele manieren om opa en oma te vertellen dat er een baby komt.

Ik voel weer aan dat er sokjes op de boerenkool op moeten
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja Eow was me te snel af
ha ha ha ,sokjes op de boerenkool!!!

Compu, ZIN in het cb? Nou, je bent de enige die ik ken die dat heeft!
Is het hier over met de pret?
Ja we moesten allemaal huisvrouw spelen en koken enzo
quote:Star schreef op 26 maart 2008 @ 21:00:

Mijn kind kliert. Roept nu van boven: 'Mama kom eens eventjes. Ik wilt (ja leuk, ze zet overal een t achter, kleine Hagenees ) kleertjes aan'.Ha ha, dat doet de kabouter hier precies zo! Ik gaat schommelen... En is Ceetje ook zo consequent met de deelwoorden? Mare zegt elke ochtend: ik hebt lekker geslaapt, haha. Sommige zegt ze al wel goed, gegeten bijvoorbeeld (hmmm, maar daar kan zelfs een peuter moeilijk iets anders van maken ). Tijdje terug liepen we in een winkel en was ik even uit zicht, hoor ik achter me: waar is mijn mama gebleven? Ik kwam niet meer bij!
Ook een lekker bijdehandje dus

Voltooid deelwoorden zijn hier ook een groot succes. Gegeet zou je er van kunnen maken trouwens

Meeste gaan hier wel goed, ze verbeterde zichzelf laatst. Ze zei: 'Die heb ik gezoekt. Nee, gezocht'. Reed bijna tegen een boom
Oh, Fitna is in de lucht. Iemand al gekeken?

Tss, wat praten die meiden goehoed!!! Ik ben al supertrots op Laurens als hij wat zegt, maar dat haaaalt het niet bij hier. En je moet vaak nog goed luisteren ook als hij wat zegt (ik versta het natuurlijk wel, maar buitenstaanders zeg maar).
Wel geprobeerd te kijken, maar ik doe 2 uur over een filmpje van 16 minuten zo traag is ie. Ik kijk morgen wel als de lol ervan af is.
nee, niet gezien. ook geen behoefte aan.

hier ook niet zo,n goede prater hoor. Maar hier ook een supertrotse mama. Volgens mij zijn meisjes daar toch veel vlotter in.
Ben bezig, heb al wel 15 seconden gezien. Heel Nederland kijkt
Avond al te saam!

Zit bij ouders dus hou het kort: fijne avond allemaal!!
Morning!

En Star, hoe kwam het op je over de film?

Zag net op de voorpagina een vergelijking met N. Amhali.

Ik heb een groen vestje gescoord bij Zara en heb het op jouw advies een maat groter gekocht.

Voor mij is het iets om naar uit te kijken Amalia. Meten en wegen en dan zien dat dat goed gaat (naast de zh dingen) weetjewel.

Men vindt CG vaak lang, maar ze heeft een gemiddelde lengte. Door haar kleine hoofdje is de verhouding een beetje zoek blijkbaar.

85,5 lang en 11.50 kilo. Ze liep er als een kievit (wat lief als ze lopen in een rompertje!/is de vloer wel een beetje schoon?)!

Ik heb aangegeven dat ik niet over de medische dingen wilde praten, dat werd gerespecteerd.

Straks naar de neuroloog.

Ik heb zo'n besmettelijke ooginfectie (heerst), moet je daarmee nou naar de dokter of niet?

Fijne dag!
Compu, bij de huisarts kun je een zalfje krijgen die je in je ogen druppelt. Succes bij de neuroloog. Leuk als ke dan kan laten zien op het CB dat ze zo goed vooruitgaat he, met het lopen enzo. Fijn dat je daar even een gewone moeder kon zijn, dat ze dat respecteerden. Ik zit ook altijd extra lang vanwege alle medische zaken. Voor hun is dat natuurlijk ook allemaal mega-interresant omdat ze het zo weinig meemaken in de praktijk. Soms is dat wel vervelend... ook al is het goed bedoeld.
P'cies.

Redelijke nacht gehad?
nee, niet echt. Hij heeft 2 uur liggen keten. Niks aan de hand verder dus, maar dat keten kan ik dan iets minder goed hebben van hem.
Succes bij neuroloog Compu!

Niet mij de schuld geven als CG zwemt in kleren hè?

Keten is kewl

Waar is iedereen?

Jinny, alles ok?
Ik heb gewonnen, ik heb gewonnen denk ik vannacht.

0.30 kleine ventje eten

01.30 grote ventje kreeg een gilaanval in bed

02.30 enorme ploftiet dus kolven

03.30 kleine ventje weer eten

04.30 wekker Jinnyman (en die slaapt met orodoppen dus moest ik hem wekken)

05.30 pruttelende baby

06.30 oudste ventje wakker

Nu jullie haha.
Succes Compu. Ben benieuwd of er wat uitkomt.

He, ventje huilt weer. Dat was mijn poging voor vandaag....
Ah, ik snap het Compu, wat betreft het Cb. Vloer schoon??? Nou, volgens mij niet, want er lopen daar altijd heel veel kinderen met schoenen. En dan die dreumisjes met hun blote voeten er doorheen, bah. Maar schoenen uitdoen heeft ook geen zin, want de ouders lopen natuurlijk ook op schoenen daar.

Zooo, het was kwart over 6 vanmorgen!!! Berend houdt er een vroeg schema op na. Heeft wel van half 10 tot 10 over 12 weer geslapen, en nu ligt Laurens er in. Ik hoor hem nog hoor, dus mss haal ik hem er zo weer uit. Ik had nl afgesproken naar de markt te gaan met een vriendin omdat Laurens toch niet meer slaapt, maar L was ook kwart over 6 wakker en is redelijk moe. Maarja, slapen tussen de middag komt niet meer in zijn woordenboek voor. En dan houdt ie zich daar ook aan, ha ha, erg hè?

Even een luiertje verschonen hier.

Oja, die Fitna kwam er bij mij ook niet echt soepel door, ik ben gestopt na 1.15 minuten. Duurde me te lang. En het lijkt me ook niet zo interessant. Ik word akelig van die ongelukken en verminkte lichamen...wordt daar zo verdrietig van. En ik ga dan denken: moeten mijn kinderen in dit soort ellende opgroeien?

Maarja, misschien maken zij het wel een beetje beter. In ieder geval voor mij (als Laurens gaat slapen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven