Good Luck!
donderdag 27 maart 2008 om 15:03
donderdag 27 maart 2008 om 15:05
Gefeliciteerd Bridges! Een leuke reden om een taartje te eten haha.
'Ik wil ook een motto, maar weet niet welke...' --> ook een leuk motto!
Kokos, fijn dat het iets beter gaat!
Goed dat je je hh makkelijk kunt laten voor wat het is, doe je goed.
Star, aan dit wasmiddel zit zo'n lekker geurtje, dat zit niet aan Neutral b.v.
Ga vanavond bij Zara CG kleertjes kijken. Hoop dat ik wat leuks zie.
Om 16.15 uur naar het cburo! Ik heb er zin in, maar het zal wel veel CG-bijzonderheden-gepraat worden.
'Ik wil ook een motto, maar weet niet welke...' --> ook een leuk motto!
Kokos, fijn dat het iets beter gaat!
Goed dat je je hh makkelijk kunt laten voor wat het is, doe je goed.
Star, aan dit wasmiddel zit zo'n lekker geurtje, dat zit niet aan Neutral b.v.
Ga vanavond bij Zara CG kleertjes kijken. Hoop dat ik wat leuks zie.
Om 16.15 uur naar het cburo! Ik heb er zin in, maar het zal wel veel CG-bijzonderheden-gepraat worden.
donderdag 27 maart 2008 om 18:37
quote:Star schreef op 26 maart 2008 @ 21:00:
Mijn kind kliert. Roept nu van boven: 'Mama kom eens eventjes. Ik wilt (ja leuk, ze zet overal een t achter, kleine Hagenees ) kleertjes aan'.Ha ha, dat doet de kabouter hier precies zo! Ik gaat schommelen... En is Ceetje ook zo consequent met de deelwoorden? Mare zegt elke ochtend: ik hebt lekker geslaapt, haha. Sommige zegt ze al wel goed, gegeten bijvoorbeeld (hmmm, maar daar kan zelfs een peuter moeilijk iets anders van maken ). Tijdje terug liepen we in een winkel en was ik even uit zicht, hoor ik achter me: waar is mijn mama gebleven? Ik kwam niet meer bij!
Mijn kind kliert. Roept nu van boven: 'Mama kom eens eventjes. Ik wilt (ja leuk, ze zet overal een t achter, kleine Hagenees ) kleertjes aan'.Ha ha, dat doet de kabouter hier precies zo! Ik gaat schommelen... En is Ceetje ook zo consequent met de deelwoorden? Mare zegt elke ochtend: ik hebt lekker geslaapt, haha. Sommige zegt ze al wel goed, gegeten bijvoorbeeld (hmmm, maar daar kan zelfs een peuter moeilijk iets anders van maken ). Tijdje terug liepen we in een winkel en was ik even uit zicht, hoor ik achter me: waar is mijn mama gebleven? Ik kwam niet meer bij!
donderdag 27 maart 2008 om 20:11
vrijdag 28 maart 2008 om 07:07
Morning!
En Star, hoe kwam het op je over de film?
Zag net op de voorpagina een vergelijking met N. Amhali.
Ik heb een groen vestje gescoord bij Zara en heb het op jouw advies een maat groter gekocht.
Voor mij is het iets om naar uit te kijken Amalia. Meten en wegen en dan zien dat dat goed gaat (naast de zh dingen) weetjewel.
Men vindt CG vaak lang, maar ze heeft een gemiddelde lengte. Door haar kleine hoofdje is de verhouding een beetje zoek blijkbaar.
85,5 lang en 11.50 kilo. Ze liep er als een kievit (wat lief als ze lopen in een rompertje!/is de vloer wel een beetje schoon?)!
Ik heb aangegeven dat ik niet over de medische dingen wilde praten, dat werd gerespecteerd.
Straks naar de neuroloog.
Ik heb zo'n besmettelijke ooginfectie (heerst), moet je daarmee nou naar de dokter of niet?
Fijne dag!
En Star, hoe kwam het op je over de film?
Zag net op de voorpagina een vergelijking met N. Amhali.
Ik heb een groen vestje gescoord bij Zara en heb het op jouw advies een maat groter gekocht.
Voor mij is het iets om naar uit te kijken Amalia. Meten en wegen en dan zien dat dat goed gaat (naast de zh dingen) weetjewel.
Men vindt CG vaak lang, maar ze heeft een gemiddelde lengte. Door haar kleine hoofdje is de verhouding een beetje zoek blijkbaar.
85,5 lang en 11.50 kilo. Ze liep er als een kievit (wat lief als ze lopen in een rompertje!/is de vloer wel een beetje schoon?)!
Ik heb aangegeven dat ik niet over de medische dingen wilde praten, dat werd gerespecteerd.
Straks naar de neuroloog.
Ik heb zo'n besmettelijke ooginfectie (heerst), moet je daarmee nou naar de dokter of niet?
Fijne dag!
vrijdag 28 maart 2008 om 08:40
Compu, bij de huisarts kun je een zalfje krijgen die je in je ogen druppelt. Succes bij de neuroloog. Leuk als ke dan kan laten zien op het CB dat ze zo goed vooruitgaat he, met het lopen enzo. Fijn dat je daar even een gewone moeder kon zijn, dat ze dat respecteerden. Ik zit ook altijd extra lang vanwege alle medische zaken. Voor hun is dat natuurlijk ook allemaal mega-interresant omdat ze het zo weinig meemaken in de praktijk. Soms is dat wel vervelend... ook al is het goed bedoeld.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 28 maart 2008 om 13:08
Ik heb gewonnen, ik heb gewonnen denk ik vannacht.
0.30 kleine ventje eten
01.30 grote ventje kreeg een gilaanval in bed
02.30 enorme ploftiet dus kolven
03.30 kleine ventje weer eten
04.30 wekker Jinnyman (en die slaapt met orodoppen dus moest ik hem wekken)
05.30 pruttelende baby
06.30 oudste ventje wakker
Nu jullie haha.
0.30 kleine ventje eten
01.30 grote ventje kreeg een gilaanval in bed
02.30 enorme ploftiet dus kolven
03.30 kleine ventje weer eten
04.30 wekker Jinnyman (en die slaapt met orodoppen dus moest ik hem wekken)
05.30 pruttelende baby
06.30 oudste ventje wakker
Nu jullie haha.
vrijdag 28 maart 2008 om 13:11
Ah, ik snap het Compu, wat betreft het Cb. Vloer schoon??? Nou, volgens mij niet, want er lopen daar altijd heel veel kinderen met schoenen. En dan die dreumisjes met hun blote voeten er doorheen, bah. Maar schoenen uitdoen heeft ook geen zin, want de ouders lopen natuurlijk ook op schoenen daar.
Zooo, het was kwart over 6 vanmorgen!!! Berend houdt er een vroeg schema op na. Heeft wel van half 10 tot 10 over 12 weer geslapen, en nu ligt Laurens er in. Ik hoor hem nog hoor, dus mss haal ik hem er zo weer uit. Ik had nl afgesproken naar de markt te gaan met een vriendin omdat Laurens toch niet meer slaapt, maar L was ook kwart over 6 wakker en is redelijk moe. Maarja, slapen tussen de middag komt niet meer in zijn woordenboek voor. En dan houdt ie zich daar ook aan, ha ha, erg hè?
Even een luiertje verschonen hier.
Oja, die Fitna kwam er bij mij ook niet echt soepel door, ik ben gestopt na 1.15 minuten. Duurde me te lang. En het lijkt me ook niet zo interessant. Ik word akelig van die ongelukken en verminkte lichamen...wordt daar zo verdrietig van. En ik ga dan denken: moeten mijn kinderen in dit soort ellende opgroeien?
Maarja, misschien maken zij het wel een beetje beter. In ieder geval voor mij (als Laurens gaat slapen )
Zooo, het was kwart over 6 vanmorgen!!! Berend houdt er een vroeg schema op na. Heeft wel van half 10 tot 10 over 12 weer geslapen, en nu ligt Laurens er in. Ik hoor hem nog hoor, dus mss haal ik hem er zo weer uit. Ik had nl afgesproken naar de markt te gaan met een vriendin omdat Laurens toch niet meer slaapt, maar L was ook kwart over 6 wakker en is redelijk moe. Maarja, slapen tussen de middag komt niet meer in zijn woordenboek voor. En dan houdt ie zich daar ook aan, ha ha, erg hè?
Even een luiertje verschonen hier.
Oja, die Fitna kwam er bij mij ook niet echt soepel door, ik ben gestopt na 1.15 minuten. Duurde me te lang. En het lijkt me ook niet zo interessant. Ik word akelig van die ongelukken en verminkte lichamen...wordt daar zo verdrietig van. En ik ga dan denken: moeten mijn kinderen in dit soort ellende opgroeien?
Maarja, misschien maken zij het wel een beetje beter. In ieder geval voor mij (als Laurens gaat slapen )