Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen meisjes,

Compu, je bent een tof wijf. En een wereldmoeder voor je snoetje! Ik kan niet wachten om die leuke griet eens in het echt te zien.

He hallo Juud, kom vertel het nou....... Ah, toe???

Amalia, nog ff en je zit op een miljoen daar in die villa van je, ha ha ha.

Zo, wat gaan jullie allemaal doen dit weekend? Nog mensen leuke dingen?

Hier vandaag op stap met Julia. Vent was vanmorgen om half 5 thuis dus daar hebben we de eerste uren nog geen last van...

Vanavond eten bij een vriendinnetje met 2 zoontjes dus dat is leuk voor Poppie. Morgen een rustig dagje geloof ik.

Huizenjacht gaat trouwens nergens over: de afgelopen 3 weken zijn er gewoon 0 (NUL) verse leuke huizen op de markt gekomen. Echt niet leuk.

Afijn, ik vond toch al dat ik wat geduldiger moest worden dus ik kan nu lekker oefenen...

Zo, ik ga douchen en kind aankleden en dan boodschappen doen. Fijne zaterdag!
Compu, dikke voor jullie. Wel goed geslapen vannacht?

Juud, wat schrijf je mooi over Mart.

Suze, jij ook gezellige een dag.

Ga weer, geen plannen dit weekend. Vandaag niks gepland, morgen is schoonmoeder jarig, dus dat wordt een dagje Brabant. Gezellig.
hallo
3 ton Juud? Volgens mij wat dat huis waar Amaal het over had ruim 6 ton!

Amaal, je hebt het er maar druk mee 's ochtends

Jensen, neeeeeeee. Ik heb zo'n hekel aan die vent.

Juud, wat heeft Mart voor bijzondere voeten dan? Zal ogen openhouden voor Koekiemonster shirt.

Bridge

Suus, veel plezier!
Compu, dat komt even als een donderslag. Goed dat jullie lekker taart hebben gegeten. Dubbel en dwars verdiend! Ik kan het niet beter verwoorden van Mal. Knuf!

Leuk dagje voor de boeg Suze. Geniet ervan!
Hoe doen jullie dat ´s nachts met bv? Als ventje later komt staat mijn borst echt op knappen. Moet ik dan elke nacht gaan kolven als hij later wil eten? (sorry, ben nog steeds een leek).

En nog een vraagje: over welke pyjama´s zijn jullie echt tevreden voor de kindjes? De meeste (lees allemaal) lubberen zo uit in de breedte of worden zo vaal na twee keer wassen. Ik kan echt geen leuke en goede vinden.
Juud, we hebben hier een gele koekiemonster haha. Geen kans dat ik zo´n shirt tegenkom denk ik. Thomas vandaag en gisteren ook zo lief. Heerlijk.

Bridges, he getsie. Wat een geklooi met die borsten. Fijn dat het spulletje er is!
Hallo!

Helemaal niet bijgelezen, zit er voor t eerst weer eens achter.

Hier gaat het goed! Voor dat ik de afgelopen 6 nachten misschien 15 uurtjes geslapen heb, ben ik echt wel fit!

Ik geniet er zo ontzettend van! Het is zo koesterend, 2 heerlijke meiskes

Shanna vindt het helemaal geweldig, haar babyzusje. Ze wil telkens vasthouden en kusjes geven. Verder is ze ook heel erg lief, ze vermaakt zich heel goed en is dikke maatjes met de kraamhulp.

Helaas is deze kraamhulp niet zo'n topper als de vorige. Ze vergeet alles en en is echt slordig en onordelijk. De vorige legde me echt in de watten en ik hoefde nergens aan te denken!

Nou ja, het kan erger hoor, ze is super met de kinders.

Voor ik het vergeet: er staan maar een handjevol adressen op de group, klopt dat? Ik heb ze verder nergens staan dus kan nog geen kaartjes naar jullie versturen?!

Ik zal vandaag ff een paar fotos op hyves of de group plaatsen!

Dikke knuffel en fijn weekend!
Klinkt allemaal goed Noos! Je bent nog lekker bezig op de adrenaline Heerlijk! Leuk dan Shanna het ook zo leuk vindt.

Star, Juud bedoelde 3 ton meer dan het huis wat ik heb.

Jinny, ik heb ook geen idee welke pyama's fijn zijn. Ik heb ze van de Hema, maar idd ook wijd. Oja, en een van Prenatal, zelfde verhaal. Maar ik vind het wel prima.

Ik zou niet gaan kolven als de voeding later komt. Dan maak je meer melk aan. Mss een beetje de druk eraf? Straks gaat Simon doorslapen en vroeger naar bed en zit jij nog met die melk. Even doorbijten Of stroomt het er echt uit? Vraag Cin anders even.
Dank Amalia, voor je antwoord. Ik heb echt een druiper (haha) ja, en ding wordt hard. Ik weet niet wat het beste is. Kun jij dan doorslapen als Berend doorslaapt qua tiet? (wat een gekke vraag eigenlijk).

Noosje, welkom in het land van de moehoeders van twee. Fijn dat het zo goed gaat!
Noos, wat fijn om te lezen dat je zo geniet! Ik zal je zo meteen mailen, heb de adressenlijst opgeslagen in Word.

Juud, ik zal eens kijken of ze hier zo'n koekiesmonstershirt hebben.

Duik nu mijn bed in, energiepeil is laag vandaag (dat rijmt )
Sterkte Kokos en veel plezier morgen in Brabant. Weet iedereen dat je zwanger bent?
Familie en goede vrienden wel, kennissen nog niet Jin.
Vergeet het nog:

Amalia, nog bedankt voor je kaartje!
Wanneer ga je het vertellen Kokos? Wanneer moet je eigenlijk naar de gyn?

Enka, hoe gaat het? De bruiloft schiet nu op he?

Zijn de kinderschoenen van Geox eigenlijk leuk? Er zit hier op dé straat een hele mooie geox-winkel. Poging waard om te gaan kijken denken jullie?
Gisteren bij Ikea een heel leuk speelhuisje gekocht voor in de tuin. Oudste vent vindt het echt errug leuk. Hebben ze die bij jullie ook?

Arme Jinnyman. Die heeft vroege diensten en moet dus morgen nog een uur eerder op....

Compu, cg kijkt zo leuk uit haar oogjes. Ik vind dat ze slim kijkt op de foto´s!

Bam, wat knap dat je zoveel bent afgevallen. Alleen door het sporten?

Mal, wanneer gaan jullie in het paleis wonen? Het schiet nu echt op he?
Klinkt goed Noos, nu je bevallingsverhaal nog

Jinny, ik heb naar mijn weten 's nachts ook nooit gekolfd. Ik sliep altijd met compressen en nog eens een handdoek in mijn bed, welke regelmatig doorweekt waren. Niet lekker, maar lichaam past zich vanzelf aan kind aan.

Geox zou ik zeker voor jouw knullen zeker gaan kijken. Vind ze erg stoer!
Dank Star! Dan ga ik met mijn mamma als ze hier over anderhalve week is naar de Geox-winkel. Als jij het als schoenenexpert vindt durf ik het wel aan . Zag dat Ceetje errug leuke shoes had namelijk. Niet voor mijn knullen, dat niet , maar wel voor een meisjesversie van mijn knullen. Niet kolven dus. Mmm, maar voelt zo hard aan enzo. Nou ja, ga ik proberen. Neem ik wel een handdoek mee in mijn schone bedje. Leuke dag gehad?
Fijn dat je zoveel vertrouwen in me hebt

Af en toe kolfde ik een klein beetje weg met mijn handen (boven de wc, heel charmant ), maar iig hele kolfsessie, want dat is het idd net wat Amalia zegt dan ga je alleen maar meer aanmaken.

Mwa, wel lekker weer dus even naar buiten geweest, maar niet bijzonder. Cee heeft nu twee nachten doorgeslapen, en wij dus ook, en nu ben ik gaar want ben het gewoon helemaal niet meer gewend, een fatsoenlijke nacht.

Huisjes van Ikea ken ik niet? Plaatje?
Plaatje op de site van Thomas. In het album bovenaan, maart III.

Nou, die bv vind ik verre van charmant, dus dat kan er ook nog wel bij. Geef jij nog bv?

Lekker naar buiten en een enorm applaus voor Ceetje!!!!!!!! Wow, het wordt eindelijk eens wat! Maar vertel eens, hoe is dat nou, doorslapen?
Nou ik slaap liever niet door, dan voel ik me actiever

Yep, Ceetje is nog steeds gek op mijn 'drinkies'. Even kijken.
Whahahahaha lach me rot om foto van Jinnyman in tunnel

Vind zoon Simon behalve op zijn broer ook ontzettend op jou lijken!

Leuk huisje. Reuze interessant zeker?
Ja, soms is die evnt van mij heel grappig haha. Hij lijkt ook op mij, vind ik ook. Grappig he?

Hij vindt het huisje heel interessant. Vooral die deurtjes en luikjes en de stickers eraf peuteren...
Naatie, hoe gaat het met je vriendin en de baby?
Ik ben weer weg voor vandaag. Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven