Stomen
maandag 14 mei 2012 om 21:45
Hallo allemaal,
Ik zit hier met een neus die helemaal dicht zit. En niks zo vervelend om te willen gaan slapen en verplicht door je mond te moeten ademen. Nou wilde ik even lekker gaan stomen, maar ik heb geen Viks o.i.d. in huis. Werkt stomen ook zonder dat je iets in het water gooit? Of is er iets anders wat ik heel toevallig in huis zou kunnen hebben, waarmee je ook kan stomen?
Mijn neus zal blij zijn met wat tips!
Ik zit hier met een neus die helemaal dicht zit. En niks zo vervelend om te willen gaan slapen en verplicht door je mond te moeten ademen. Nou wilde ik even lekker gaan stomen, maar ik heb geen Viks o.i.d. in huis. Werkt stomen ook zonder dat je iets in het water gooit? Of is er iets anders wat ik heel toevallig in huis zou kunnen hebben, waarmee je ook kan stomen?
maandag 14 mei 2012 om 21:49
maandag 14 mei 2012 om 21:50
Vroeger maakten we trouwens altijd zelf druppels om een verstopte neus open te krijgen en zo doe ik het nog steeds: water koken, beetje zout erin oplossen (half theelepeltje of zo, het moet niet TE zout zijn ), afkoelen tot lauw water, hoofd achterover en wat druppels in ieder neusgat. werkt (bijna) altijd!
vrijdag 18 mei 2012 om 00:25
quote:kazuka schreef op 14 mei 2012 @ 21:45:
Hallo allemaal,
Ik vind stomen boven een bak heet water niks. Dus ik douche dan 2-3 x per dag heel heet, straal in mijn nek.
Na een paar minuten 1 neusgat dichtdrukken en snuiten, wisselen en dat steeds om de paar minuten herhalen.
Voor de nacht een doorgesneden ui naast je bed
Hallo allemaal,
Ik vind stomen boven een bak heet water niks. Dus ik douche dan 2-3 x per dag heel heet, straal in mijn nek.
Na een paar minuten 1 neusgat dichtdrukken en snuiten, wisselen en dat steeds om de paar minuten herhalen.
Voor de nacht een doorgesneden ui naast je bed
Je bent zelf een theepot