Mode & Beauty alle pijlers

dresscode bruiloft

18-05-2012 15:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aankomende zomer heb ik een bruiloft. De dresscode is bohemian chique. Ik heb een hele leuke zomerse rok, maar zo met een topje vind ik het te simpel, en wil er niet uit zien als een halve hippie. Ik heb hier onder een link geplakt (hoop dat ie het doet) naar hoe de rok er ongeveer uit ziet.

Mijn rok komt tot op de grond, en bestaat volledig uit 'schilderijen' van Frida Kahlo, dus geen zwarte banden er tussen, alleen de elastieken band aan de bovenkant is zwart.

Kunnen jullie mij helpen deze rok tot een leuke bohemian chique outfit om te toveren? Budget is vrij laag zeg maar... Ik draag ook geen gouden of goudkleurige sieraden, en ik moet kunnen autorijden en het strand op kunnen. Makkelijk omkleden is dus ook handig!

http://www.fullfunkfashion.com/fffProdu ... shid=33532
Wijd gehaakt geval (linksonder):

jas voor als het koud is (of zonder mouwen)?

Of zoiets:

Oja, sleehakschoenen natuurlijk! Daar kan ik ook wel makkelijk op lopen. En dan slippers mee voor op het strand of autorijden.
quote:Mirjam82 schreef op 18 mei 2012 @ 15:24:

Wat maken sommige bruidsparen het toch lastig voor hun gasten...Nou! Hoe durven ze!
Gelukkig is de dresscode niet "Barbie"

Aaaaaaaah!

Allemaal in het roze...

Zelfde categorie als jouw rok TO. Leuker met een wit blousje.

Achterkant

De dochter van goldie hawn is toch ook helemaal weg van deze stijl? Kom, hoe heet ze nou? Kate ...? Misschien op haar Googlen, zij ziet er altijd leuk uit.
Kate hudson
Ik zou ook voor een beetje zwierig jaren 60 wit blousje gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven